[AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Re: [AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 23:51

Ja klopt, er stond een instructeur in de speeltuin. Nu had ik mijn eigen instructeur mee als mijn groom (ik heb jaren bij hem gegroomd, leuk om de rollen eens om te draaien :+ ), dus ik had af en toe iets teveel in input in mijn rechteroor van de instructeur en in mijn linkeroor van mijn groom.

Ze hebben ongeveer 1x per maand menles, ik vond het erg leuk, met 3 waterbakken, een heuvel, een bak met wat tonnen en standaard hindernismateriaal, een track met slingerpaadjes en prachtige zandpaden

Audesta

Re: [AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:35

Op sommige kleinere wedstrijden is dat nog wel zo muronia, daarom rijd ik alleen die nog maar.

Leuk, in galop door de waterbak. Dat is voor ons nog even niet aan de orde. Vandaag in stap door een plas gereden, vond ik al heel wat haha.

Op het moment rijdt meestal mijn bijrijdster de mini maar zij is ziek en ik had echt zin om zelf een rondje te maken. Voor het eerst boven de 10 km met hem gemaakt en dus naar het grote bos geweest. Heerlijke avond gehad zo.

Tjeu had 2 weken geleden wat kleine aanpassingen gedaan aan mijn sulky en hij ligt en zit een eind beter nu. Erg blij mee.

mce

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:05

Ipsilonka schreef:
Muronia. Ik ben gecrasht met instappen, dan is het leuker om voluit tijdens de marathon op je muil te gaan (misschien donder je dan in het gras :+

yep, soms kun je een rare val maken, succes met herstellen, soms langer dan je wil *D
Laatst bijgewerkt door mce op Vandaag, 07:22, in het totaal 2 keer bewerkt

mce

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:12

mce schreef:
Ipsilonka schreef:
Muronia. Ik ben gecrasht met instappen, dan is het leuker om voluit tijdens de marathon op je muil te gaan (misschien donder je dan in het gras :+

dubbel