tine10 schreef:Trouwens hele tijd terug had iemand hier een heel leuke bonte pony. Eerst was er geen klik, maar later kwam die gelukkig toch wel. Wie was dat en hoe gaat het met de pony?
Ik voel me aangesproken
hihi.
Hele tijd geleden dat ik in het topic was! Druk druk druk en nog een HEEL ERG druk. Jammer dat een dag geen 30 uur heeft
Maar met mij en de paarden gaat het goed.
Maar het Kay gaat het goed. Het is een braaf dier geworden aan de hand, en een ontzettende knuffel. Als je zijn hart gewonnen hebt, gaat hij voor je door het vuur. Maar wat jij zegt over de klik, dat klopt wel, die is er nog steeds niet zoals ik zou willen. Ik kan best met Kay door 1 deur, maar daar houdt het echt mee op. In het werk heb ik toch echt niet de klik met hem die ik zou willen hebben helaas.
Maar aan de andere kant, ben ik heus wel gek met hem en hij is echt ontzettend lief. Hij is eenkennig, maar als hij je eenmaal kent is het echt jouw vriend. Ik loop al ruim een half jaar met het idee om hem toch te verkopen, maar ik vind het ontzettend moeilijk. Ik ga niet over 1 nacht ijs, maar omdat ik er dus al maanden tegenaan loop, heb ik eigenlijk de beslissing al wel genomen.
Feit is ook nog dat ik een lastige studie doe (juridisch) waarbij ik volgend jaar examens heb, EN de laatste 2 jaar in 1 jaar mag doen ivm mijn goede cijfers. Ik ga het zo ontzettend druk krijgen en Kay is een pony die echt aan het werk moet, zeker 5 dagen per week, en ik kan hem dat niet geven hoe graag ik dat ook wil. Dan heb ik ook geen tijd meer voor Mickey en dat dier wil ik ook gewoon nog lekker rijden.
Als Kay verkocht wordt zal Mickey verhuizen naar volpension stal zodat ik meer tijd overhoud om te rijden, aangezien ze daar ook uitgemest worden en binnen en buiten gezet etc.
Maar het is moeeeeeeeilijk! Kay is echt een schitterend dier met super gave gangen.