Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tine10 schreef:Trouwens hele tijd terug had iemand hier een heel leuke bonte pony. Eerst was er geen klik, maar later kwam die gelukkig toch wel. Wie was dat en hoe gaat het met de pony?
hihi.
Maar met mij en de paarden gaat het goed.
"moet dat allemaal mee naar Ermelo?". "Ja schat, je gaat zonder groom, maar dit zijn allemaal zaken die je voor Janouk nodig heb in de dagelijkse omgang".
voor de les of naar de wedstrijd. Hij hoeft alleen maar in te spannen en te rijden
de rest doet de groom. Dus als je een weekje weggaat zonder groom, moet je het allemaal zelf doen.
soms heb je dat dat die klik maar niet komt ... maar met sommigen heb je ook meer met anderen minder de 'ultieme' klik heb je maar met heel weinig paarden, per paard/pony is die klik vaak toch weer anders is mijn ervaring .... Je had toch twee andere pony's? Mick en...ben naam even kwijt.
ze was gisteren vreselijk hengstig, misschien dat daar dat geklooi ook wel mede van kwam.

.
.
.
Citaat:@Janouk ik dacht dat jij meeging maar manlief gaat dus alleen da's dapper van hem!
dat is nog afkicken.
Heeft hij wat te doen, alle spullen blinkend schoon enzo
Ik heb extra zadelzeep/shampoo/leervet in de tassen gedaan, dus als hij zich verveelt, kan hij zich uitleven. En als er gevlochten zou moeten worden, dan ritselt hij vast wel iemand die voor hem wil vlechten of hij rijdt Janouk zonder vlechten. 
). Daarna naar huis, badkamer gedaan, keuken gesopt, gezogen en de was opgehangen. Even lekker tv gekeken en weer naar stal. Brandnetels weggehaald langs de bak, paar takken gesnoeid waar je tijdens het rijden je hoofd aan stoot, paarden binnen gezet en de boel aangeveegd. Nu weer thuis, wachten tot manlief thuis komt en dan eten koken, macaroni

have fun!!!
janouk schreef:Nee, met inspannen en rijden hoef je hem niet te helpen hoor. Dat kan hij prima zelf. haha Ik moet wel opletten dat ik hem niet afschilder als hulpbehoevend. hahaha Hij is de menner/kenner hier thuis.
Maar poetsen en schoonmaken.Ik heb extra zadelzeep/shampoo/leervet in de tassen gedaan, dus als hij zich verveelt, kan hij zich uitleven. En als er gevlochten zou moeten worden, dan ritselt hij vast wel iemand die voor hem wil vlechten of hij rijdt Janouk zonder vlechten.
Mijn ervaring op menkamp is dat het allemaal wel goed komt