[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:29

Anders gingen Evelli en VHU mij pesten, en zij zijn groot en ik is klein ^) . Dus ik moest wel.

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:18

ik zwaai even
en ben weer weg zo ongeveer

een :(:) voor VHU, maar ook een :oo wat stoer :oo voor VHU! bosritje bente!

dennis gemend
fotos van evelli

maisie; nee ik ben er niet met de mencross. Moet werken op zaterdag...

ik heb ontzettende auw aan m'n rug :\

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:26

Zo thuis van een lange maar hele leuke dag! Zit nu doodmoe op de bank haha.
Was al vroeg op voor de hond en om met "mijn" merrie te stappen en daarna richting Ollie.
Hele leuke rit gedaan met Brutus die "de bink" was vandaag en na de rit nog gedressuurd met Simba (ollie dus he haha)

Ik ga wel vooruit met de beloningen na een rit, ben van kaasfondue opgeklommen naar een hondenkoekje whaha :D

Ook nog foto's gemaakt die volgen nog.

Er gaan er weer een aantal meedoen met de mencross, Bicci weet nu hoe ze de kar daar moet krijgen haha

Frensie heeft puissance gekeken, heftig he poehee als je en je paard dat durft!

Lacuna, klinkt als druk dagje!

Sander-Lotte zit lekker in de sauna, heerlijk!

Dennis en VHU met Evelli ook lekker genoten met haar ponies van het weer! Wat leuk al die foto's en volgens mij staat VHU inderdaad in mooie omgeving op stal.

Leuk Janouk, zo'n les!

Ellis, fijne dagen! Ik hoop voor jullie dat het mooi weer blijft!

Evelli; gefeliciteerd meid, wat leuk voor je! Ik hoop dat jullie veel plezier samen zullen hebben!
Leuk beestje hoor!

Naaltje, wat heb je gedaan dat je rugpijn hebt?

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:13

Ik heb het voor elkaar gekregen! De les van de ponyclub is verplaatst, dus ik kan mn titel verdedigen bij de mencross! :D:D:D

Gave pony Evelli!
Lekker met bente op pad geweest, haha nu begrijpen we ook wat jij, vhu en dennis aan het smoezen waren.

Naaltje, rugpijn? :(:)
Fijne foto's gezien van Dennis
En mooie van Bente

Groetjes, lacuna

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:19

Een aantal foto's van vanmiddag:

De omgeving:

Afbeelding

Afbeelding

De toeschouwers:

Schotse Hooglanders:

Afbeelding

"wilde" Camarque paarden kwamen achter ons aan, echt gaaf !

Afbeelding

De super poonie :-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 23:00

Goedenavond, ik ben ook weer boven water :o

@Evelli, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, wat een leuke pony *\o/*
@Dennis, fijne foto's na alle 'ellende' van de afgelopen tijd ;)
@VHU, balen van die envelop op zulk nieuws zit je niet te wachten :(:) , maar wel super leuk dat je heerlijk van je kanjers hebt kunnen genieten vandaag :D
@Biancoo, wat leuk dat je goed geslaagd bent voor je doggies vandaag.
@Janouk, super dat je lekker gelesd hebt vandaag... die Janouk... die moet er aan geloven +:)+
@Nouvel en Tass, hebben ook lekker genoten vandaag :j
@Frensie, speedy conzales in de bak die Gwinn <<)

Gisterenavond was écht leuk in het Geldredome bij Nick en Simon. En het leuke was dat Marco Borsato vlak naast ons zat en ook de 3J's zaten binnen handbereik :D . En iedereen maar denken dat ze bij TVOH zaten :=
Ik werd daar gebeld of ik niet mee wilde doen met de Enjoy de Ride.... even Ingrid gebeld en we hebben ons over laten halen. Ondanks mijn slaapgebrek (lag er rond 2.00 uur in en om 8.00 ging ik boodschapjes doen) heb ik vandaag een super leuke en gezellige dag gehad. We hadden een groepje gevormd van 4 aanspanningen (Maisie zal ze ook wel kennen ;) ) en hebben heerlijk gereden in Rockanje & Oostvoorne en omstreken en ook Simba nog even lekker laten lopen (zie de foto's van Ingrid).
Daarna snel haasten omdat we nog een etentje hadden en nu 'plof' op de bank.
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 15-10-11 23:04, in het totaal 2 keer bewerkt

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 23:02

Whaaaaaa Eveli, gefeliciteerd!! Wat een super leuke pown.. dacht bij het lezen van het bericht heel even dat je snuit had gekocht! Maar het was toch een andere super gave pony.. hihi. Echt leuk, volgende keer idd foto's voor de wagen!

Voor iedereen die zo heerlijk heeft gereden vandaag, ik ben jaloers!!!!
Ik had een seminar en algemene leden vergadering. Zeer positief en interressant maar wel allemaal binnen.. beetje jammer :+

Gisteren had ik onverwachts een vrije dag en heb toch van de heerlijke zon genoten met Eef. Voor de tweede keer na de tandarts weer gereden op het trainingsveld en dit keer met mn nieuwe nep-myler liverpool. Ik had Lacuna gevraagd wat haar ervaringen ermee waren en heb het toch maar geprobeerd. Op zich liep ze heel lekker alleen heel soms wat protest door een open bekkie.. Maar goed, ze liep op haar vorige bit ook nog steeds (opeens!) niet heel lekker.. Dus twijfel nog steeds over een chiropractor.. Heb er vandaag een gesproken, en die gaf aan nog een week of twee af te wachten of het niet toch haar kies is geweest..

Morgen als het goed is weer heel mooi weer! Geniet ervan!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 23:56

Nou dus toch nog op verjaardag geweest nu soort van uitgekakt :O
@Evelli zal je cap morgen redden :+ en anders neem ik je wel een keer mee op lang ritje hoor, weet al aardig wat leuke weggetjes.
@Eefielover toch fijn dat het met het andere bitje al wel wat beter ging.
@Ollie en IngridM ziet er uit als prachtige rit! Nick&Simon geslaagd plus celebrity meeting, heb je handtekeningen gescoord (of stiekum foto's gemaakt <<) )
Wij gaan volgende week naar George Michael in Ahoy =:)
@Naaltje ai, dat is niet fijn, hoop dat het meevalt met je rug :(:)
En ga even mee met de samenvattingen....en naar bed :Z

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 06:55

Gave foto's in de duinen. En dan met dit weer. Dat is geen straf om zo te rijden.

@Evelli
Wat een gave nieuwe pony. Dat wordt nog concurrentie voor Paul en Janouk volgend jaar in de Marathon van Amsterdam. :j

Mijn nichtje wordt 9 en mag van Oma op prive paardrij les met Janouk. Ze moest van mij eerst een jaartje voltige doen om goed te leren zitten, onafhankelijk en goed in het ritme. En dat doet ze top, dus mag ze nu 'echt' gaan leren rijden.
Als verrassing spannen wij zo Janouk in en rijden naar huis om het kado aan te bieden. En Oma (mijn moeder) gaat mee _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ en die is echt doodsbang voor paarden. Haar eerste keer op de koets. Dat ik dat nog mag meemaken. <3
Eigenlijk zenuwachtig, want ik hoop zo dat ze het leuk vindt.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 07:14

Wat leuk Janouk en een stoere oma !! Veel plezier.

Ik ben veel te vroeg wakker op de zondag maar m'n hoofd knalde uit elkaar. Eerst even alle ochtendrituelen doen en dan nog even op de bank hangen met de katjes.
Vanmiddag op wedstrijd met een vriendin.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 07:32

Goedemorgen, even vanuit mn bed op de phone :D
Alles heel braaf bijgelezen, ga mee met de samenvatting van Ollie en daarna nog VHU
Wel nog even zeggen dat de foto's van de rit er supergaaf uitzien en vragen aan Ollie of je ook met Marco praatje hebt gemaakt :D ???

Ben vrihier gisteren hele dag in tuin gewerkt, de bestrating is nu tot zijkant huis af, de voorkant moet nog, eerst volgend weekend puin afvoeren. De vreselijke buurvrouw (had ik vorige keer al over verteld) blijft ons nu lastigvallen, ze had van de week het hoopje tuinaarde dat aan de voorkant was ingestort door de mannen van het hekwerk en vij cm over de stoep lag (die 3 m breed is) opgeveegd en pal voor onze voordeur gelegd :+ En gisteren weer zeiken over beetje zand terwijl we bezig waren... Hebben ze zelf een half jaar in verbouwing gezeten en hoop met bouwmaterialen op de stoep bij ons voor geparkeerd... Ben er wel beetje klaar mee!

Vandaag rustig aan misschien beetje aanplanten alvast achtertuin...

Allemaal fijne zondag!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:14

Nou hier nog een vroege vogel was al om 6.30 uur wakker :? kon echt niet meer slapen. Dus heb net hele keuken gesopt en vloeren hier gedweild (wat hard nodig was :x ). Zit nu aan de :9k
Man- en zoonlief zijn nog soort van bewusteloos want voor Han was het gisteren natuurlijk veel te laat (was eigenlijk borrelverjaardag maar door slaapactie manlief zijn we natuurlijk blijven hangen) en manlief zit nog bij te slapen van zijn India avontuur.
Duszzz.

@Janouk wat een leuke vooruitzichten. Mijn vader en moeder hebben altijd erg van de paarden genoten maar op de wagen hebben ze nog niet gezeten. Ze zouden toen de wedstrijd in Zelhem langskomen en dan zouden ze de dag ervoor of erna ook ritje meegaan met Rizanta, maar goed we weten hoe dat afgelopen is. Wil volgende zomer zeker met Bente en/of Snuit richting Veluwe, kunnen ze een keertje mee, doen ze dan vast wel. Mijn moeder is helemaal verliefd op Bente dus dat zit in ieder geval goed. Snuit vindt ze een monstertje :+

@IngridM da's niet fijn zo'n vreselijke koppijn, sterkte en hoe dan ook toch veel plezier op wedstrijd vanmiddag, het is prachtig weer.
@PrinsjeH wat een _-:( buren zeg....

Eigenlijk zou ik vandaag het liefst rondjes gaan rijden met Bente om dat 'laatste stukje' te gaan oefenen voor de wagen. Zodat ze leert dat dat laatste stukje, wat zij denkt dat het laatste stukje is, ook wel eens niet het laatste stukje kan zijn (omdat ik doorrijd) in de hoop dat ze dan gewoon normaal blijft stappen. Maar 's kijken of er iemand op stal is die mee wil. Anders ga ik onder het zadel. En met Snuit ga ik dressuren, ben benieuwd nadat hij de laatste keer zo'n beetje bijna in de salami is verdwenen :=

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:31

vandaag helpen op de sgw van princenhage....

:evaw: :evaw:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:02

Mogge,

Hier heerlijk geslapen... zo even een rondje atb-en

@VHU, pff wat ben jij goed bezig geweest vanochtend zeg :):) , veel plezier met rijden vandaag
@IngridM, waardeloos zo'n hoofd die niet doet wat jij graag wilt :(:) , veel plezier vandaag op wedstrijd
@Janouk, wat een leuk cadeau van oma... en met Janouk voor de wagen hoeft oma niet bevreesd te zijn :j
@Eefielover, wat fijn dat je lekker gereden hebt..en als jij het gevoel hebt dat je er nog 'niet helemaal gerust op bent', dan inderdaad je pony nog even laten nakijken.
@Bicci, veel plezier vandaag en natuurlijk de rest ook....

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:31

have fun bicci

ollie dat was een drukke dag!
@janouk; geweldig cadeau!!
@vhu; veel plezier, lekker peerd leren dat jij het einde bepaalt :D goeie ;)
en snuitje heeft je dat vast al lang weer vergevven ;)

Ik kom net uit m'n nestje gerold. Ga croissants bakken, en dan wat overnemen voor school. Rond half 12 lekker naar stal voor een ritje :)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:17

Ben ook weer uit bed.

Evelli leuke pony. Lijkt veel op robijn kwa uitstraling. Ook zo'n ondeugend koppie.
Dennis lekker dat je weer hebt kunnen rijden. Hopelijk blijft het nu zo.
Ollie en ingrid gave rit !!! Super omgeving zeg. Wist niet dat je in rockanje woont daar zitten
mn oom en tante op de camping. Hebben we pas ook nog een zilco tuig gekocht voor mn zusje.
VHU ook lekker gereden.
SL lekker naar de sauna geweest. Fijn dat je lamoen nu gemaakt is.

Zo straks even een rondje met robijn. Neem remko mee omdat robijn de laatste tijd nogal rare fratsen
heeft bij het buitenrijden.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:42

Frensie, gelukkig doet je vaatwasser het weer.
scheelt weer met de hand afwassen he?

VHU, ik ben benieuwd hoor naar je les onder het zadel.
laat je anders wat foto's maken?

Kiwi & Jaggy <3 wat zijn ze leuk!

Ik heb ook mijn E rijbewijs.
ben toen gelukkig wel in 1x geslaagd.
is alleen jammer dat ik niet meer zoveel met aanhanger rijdt, maar het is altijd handig om te hebben.

VHU, misschien kun je de deken ruilen met iemand?

SL, gefeliciteerd met je vriend.
leuke verrassingen heb je voor hem geregeld!

Evelli, gefeliciteerd met je nieuwe pony! wat leuk!
mag ik een stomme vraag stellen? waarom heb je dora eigenlijk verkocht en nu een grotere gekocht? klikte het toch niet helemaal met dora?

geloof dat ik nu wel weer aardig bij ben he?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:50

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:02

Goedemorgen allemaal

IT inderdaad fijn om niet meer met de hand te hoeven afwassen. Vond het niet erg hoor, maar we hebben een kleine keuken dus had erg weinig ruimte.

Vanochtend lekker een beetje uitgeslapen. Net kwartiertje op de hometrainer gefietst (dat is echt maximaal voor mij merk ik). Straks even naar stal en vanmiddag komen mijn ouders want manlief is dinsdag jarig.

Lekker rustig dagje dus weer. Fijne dag allemaal!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:43

Oeh. dat ziet eruit als een fijne rit ollie en ingrid !!!! super !!!!!!! *\o/*
dat mis ik wel hoor !! :j

kleur van de tuigjes...ehm hoofdkleur is grijs, en dan voor dakota een rode randen en witte hondenpootjes over het hele tuigje...en voor eagle hoofdkleur grijs met blauwe randen en witte hondenpootafdrukjes over het hele tuig...
anders kan ik het niet uitleggen...
op onderstaande site staan de kleuren, wij hebben kleur D en E.
http://www.cooldogs.nl/data/storage/att ... a7b037.jpg

Fijne zondag allemaal !!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:01

It: omdat ik geen 3 ponys kan houden :+ dan moet je keuzes maken. Met Dora was/is niets mis hoor :) maar Keet was er eerder.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:07

maar waarom wilde je dan 1 grotere pony + 1 kleintje i.p.v. 2 kleintjes? dat was meer m'n vraag

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:08

Dat vroeg je niet :+

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:08

dan heb ik de vraag verkeerd gesteld ;)
maar bij deze...

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:13

Eveli gefeliciteerd met je aanwinst, ik wist het ook al een soort van :)
Ik vind hem wel vrij iel.