[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rhine_

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:06

Leuk SL, ik ben ook te groot voor tab maar veel mensen vinden mij wel passen. Ik zou zeggen: post eens een foto :P

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:03

Rhine_ schreef:
Welkom nieuweling !

_/-\o_ dank je :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:34

tine, wat een gaaf paard! hopelijk komt hij goed door de keuring en kunnen jullie er lekker mee aan de slag

jenkins, haha nee je mag hem niet hebben <3 ben dol op mn ventje!

SL leuk dat je op romeo hebt gereden! ben ook wel benieuwd naar een foto..

De rest vergeten, jullie zijn echt hard gegaan vandaag :=

Ik heb gemend met Mick, jelle aan de longeerlijn gehad en een half uur met Kay geknuffeld. Ik zat lekker op de grond en was lekker aan het kroelen met hem. Paarden zijn echt veeeeel betere minaars dan mannen :') kay zoent beter, kriebelt beter door mijn haar en sabbelt beter aan mijn wang :') ik ga met hem trouwen!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:36

@SL; diddle is 1,35 ik ben 1,76 (?)
we mogen beide aan de Sonja Bakker ;)
[RIJ-ITP] Zitles op Diddle de mini-pluis-fjord
zeer recent topic met rijfotos :)

@Gem; welkom!!! :D fotos? O:)

@jelleee; :') als ik zo'n tekst hier uitsla krijg ik ruzie denk ik met mijn homo-sapiens-sapiens ventje :P

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:38

Niet eerlijk Jelle :( :P Ik wil ook met kay knuffelen :D

Heb een mooi hoofdstel gezien, met ook een heel mooi dier eronder :D

SL, leuk dat je even op romeo hebt gezeten! Ik heb ook keertje op sil gezeten :P Ben 1.63 en hij iets van 1.15/1.20. Mensen vonden het qua gezicht nog niet eens zo raar. Jammer dat ik een beetje aan de dikkere kant ben haha :P

Welkom gem!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:40

Jenkins je woont niet eens zo ver weg, je mag best kay komen knuffelen hoor :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:42

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:45

Waarschijnlijk spreekt Kay mij daarom ook zo ontzettend aan :D
Alleen is Kay net even wat manser :P

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:50

Ze kunnen wel in tweespan! :P

8-) (ja, op jelle's hoofd haha)
Afbeelding

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:01

Leuk zo'n halster! Waar heb je die vandaan en hoe duur? :D
Hoe groot is kay eigenlijk?

Leuke foto's naaltje! Wat een beer zeg! Als ik Sil niet scheer is hij ook 4x zo dik haha.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:02

het beer-effect is er gelukkig heel gauw vanaf aan het gaan nu :D Lang leve de furminator, zon en eczeemdeken (want daardoor krijgt hij het nog net wat warmer :+ ) en het dikke is niet alleen vanwege het haar hoor :o :=

halster met plaatje is heel leuk :j

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:07

@ Jelleee: ik ga proberen om eens aan een foto te komen als ik op Romeo zit :D
Wat betreft paarden die betere minnaars zijn dan mannen...ik weet het toch niet hoor :D Voordeel is wel dat paarden niet zeuren, EN je hebt het recht om het laatste woord te hebben :+ Nadeel is wel dat paardje bijt, dat doet vriendje gelukkig niet :o

@ Naaltje: Ow ik dacht dat Diddle groter was :+ Dan is hij maar 10 cm groter dan Romeo :P Je bovenlijf is misschien wat aan de lange kant, maar met je benen kom je niet eens onder zijn buik door :Y)

@ Jenkins: gaf dat bij jou niet een heerlijk gevoel, zo op je eigen pony zitten? Trouwens, aan de dikkere kant? Volgens mij zijn wij ongeveer vergelijkbaar, als ik foto's van je in je profiel zie. Ik vind je niet aan de dikkere kant hoor, tenzij je 10 kilo bent bijgekomen tov je foto's op je profiel :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:08

Afbeelding

1,68 op 1,22 :D :+

Heb mijn vriendin mijn 1e welsh laten inrijden. Zij is nog iets langer als mij. Zolang je ze maar niet in de weg zit.
En het niet te lang maakt.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:12

Hey maisie wat cool! ik ben ook 1.68 en kay is tussen de 1.20 en 1.25. Ik ga het ook proberen :=

Jenkins, ik heb het halster en plaatje apart van elkaar gekocht! Kay heeft een lastig hoofdje qua maten halsters, en deze past mooi. Was geloof ik 35 euro. Plaatje rond 10 euro bij divoza!

SL nee bijt jouw vriendje niet? B-) :))

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:14

@SL;als diddle zijn lijntje wat netter is komt zijn buik niet zo ver :)) Ik kom er wel iets onderuit, maar hey, zolang die nog zo hard gaat :D

Ik ga aan de grote tafel zitten, study-en
Maar eerst slecht doen, m'n ventje z'n toetje geven (en zelf ook snoepen :o ) brownie met slagroom...
:o :o :o

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:19

@ Maisie: dat ziet er leuk uit! Ik vind dat best nog kunnen hoor :o Vriendin van me zei ook dat ik het beleren beter zelf kan doen als ik geen ruiter vind die goed kan rijden, dat ik Romeo niet zo erg zou storen.

@ Jelleee: nee hoor, hij bijt echt niet! (toch niet als ik het niet wil :P :+ )

@ Naaltje: inderdaad, als hij nog hard gaat, waarom niet? Romeo leek er helemaal geen problemen mee te hebben, hij heeft ook niet gestruikeld dus… En hij bleef netjes doorstappen.
Laatst bijgewerkt door sander_lotte op 28-03-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:20

SL: oke miss niet dik, maar wat aan de zware kant :P Ben wel bezig met afvallen, dus hoop er binnenkort nog een keer op sil te kruipen met een goed gevoel :D

Enja de eerste keer op Sil was een heerlijk gevoel! Al was het maar even, ik moest er zelfs van huilen haha!
Heb er nog wel een foto van, en heb de foto ook ooit hier geplaatst. Maar beetje rare foto, zit namelijk ook op t zadel (die erg klein is) en heb een regenbroek aan ed :P

Maisie, ziet er nog niet eens zo heel gek uit!

Jelle, ooow kan je die plaatjes apart kopen :D handig!

Naaltje, studeerse! Ik ben ookal paar dagen bezig!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:22

Ik ga denk ik ook maar eens op Kay zitten dan :D hij is iig zadelmak en heeft aantal keer iemand op gereden een stukje.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:23

Naaltje schreef:
@Gem; welkom!!! :D fotos? O:)

Ik heb 2 New Forest merries, de één (Ster van 7) is nu zover:

Afbeelding

en heeft inmiddels 1 x voor de wagen gestaan.

De ander (Vue, twenter-dochter van Ster) doet modellenwerk. Ze wil het nieuwe gezicht van Bokt worden:

Afbeelding

Hopelijk draait ze ooit bij, en kunnen ze een tweespan vormen Y;(

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:24

@ Jenkins: ik ben ook bezig met afvallen hoor :D Ben ook niet tevreden met mezelf... Maarja, wie wel?
Dat je moest huilen de eerste keer, ik kan daar goed inkomen! Het is een onbeschrijflijk gevoel, zo heerlijk! Romeo zit echt wel goed :D Voordeel is dat hij een ruime pas heeft, dus het zit echt gemakkelijk! Zelfs als hij aan het treuzelen is, stapt hij minstens 1 hoef over.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:30

Haha ik ben volgens mij ook gewoon huilerd hoor! Eerste keer voor de kar heb ik ook gehuild haha.
Ik vind sil erg iel zitten :P Voel me er niet erg zeker op zeg maar haha! Maar heel af en toe moet ik weer even voelen hoe het is om op hem te zitten en dan klim ik er weer ff op :D

Leuke ponys gem!

Jelle, wat leuk op Kay :D wel foto;s maken he!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:37

gem, welkom.

sl, als je niet teveel vraagt kan je qua lengte best op je pony.
naaltje heeft lekker buiten gereden.

wij zijn voor het eerst
alleen naar buiten geweest met de merrie, ze vond dat we te vroeg weer thuiskwamen na een uur met veel draven.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:38

Wat gaan jullie weer hard. Zo kan ik onmogelijk op iedereen reageren hoor. Dat kan dit oude hoofd allemaal niet onthouden.

Afvallen: wil hier nog niet erg lukken. Maar ja, een skivakantie met buffetmaaltijden, verjaardag van zoon helpen ook niet.
Kay: zwijmel..... Zo fijn te lezen dat jullie nu echt een team zijn.
Brownies...... en dan ook nog met slagroom. Nog even en ik duik het scherm in :Y)
Maisie: dat ziet er toch prima uit! Wilde dat ik niet zo lang was (en niet te zwaar), kon ik ook op pony rijden.

Verder weet ik het even niet meer.

Net gesproken met eigenaar van mijn knappe vent (ik heb het dan over de hengst :D ), hij wordt woensdag rond 12.00 uur gekeurd. SPANNEND. Ze heeft vanavond nog springles gehad met hem en hij ging heel goed. Zaterdag heeft ze nog een dressuurwedstrijd, mocht ze van ons nog gewoon starten, doet ie alleen nog maar ervaring op. Daar is ze wel blij mee. Zou leuk zijn als ze ook nog een leuke proef als afsluiting kon rijden.

Les van vanavond ging redelijk, kan natuurlijk veel beter, maar gezien de omstandigheden mag ik niet mopperen. Morgenochtend weer menles met Rembrand. We gaan er weer flink tegenaan. Over een maand weer wedstrijd, dus daar kunnen we goed naar toe werken.

Nou, ik moet vroeg naar bed (en niet weer hele nacht achter pc blijven hangen, verslaafd :o ).

Tot morgen (en niet teveel kletsen!!) Slaap lekker voor straks

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:52

Goedenavond,

@Gem, welkom in het topic en met dat modellenwerk gaat het zeker goedkomen ;) :=
@Naaltje, browny met slagroom :~
@Jellee, gaaf halster
@Jellee, geweldige uitspraak. Ik lees hem net voor aan manlief en eigenlijk wilde hij antwoorden;'jammer dat mijn vrouw er te laat achter gekomen is' _O-
gem schreef:
Paarden zijn echt veeeeel betere minaars dan mannen kay zoent beter, kriebelt beter door mijn haar en sabbelt beter aan mijn wang ik ga met hem trouwen

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:08

Dat heb ik niet gezegd hoor :D . Als hubby hoort dat ik met paarden zoen, en dan ook nog andermans paarden, vrees ik dat ik savonds niet eens meer tegen hem aan mag komen liggen :+ .