Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ben dol op mn ventje!
kay zoent beter, kriebelt beter door mijn haar en sabbelt beter aan mijn wang
ik ga met hem trouwen! 

fotos? 
als ik zo'n tekst hier uitsla krijg ik ruzie denk ik met mijn homo-sapiens-sapiens ventje
Ik wil ook met kay knuffelen 

Ben 1.63 en hij iets van 1.15/1.20. Mensen vonden het qua gezicht nog niet eens zo raar. Jammer dat ik een beetje aan de dikkere kant ben haha

Lang leve de furminator, zon en eczeemdeken (want daardoor krijgt hij het nog net wat warmer
) en het dikke is niet alleen vanwege het haar hoor

Voordeel is wel dat paarden niet zeuren, EN je hebt het recht om het laatste woord te hebben
Nadeel is wel dat paardje bijt, dat doet vriendje gelukkig niet
Dan is hij maar 10 cm groter dan Romeo
Je bovenlijf is misschien wat aan de lange kant, maar met je benen kom je niet eens onder zijn buik door

Ik kom er wel iets onderuit, maar hey, zolang die nog zo hard gaat 
) brownie met slagroom...
Vriendin van me zei ook dat ik het beleren beter zelf kan doen als ik geen ruiter vind die goed kan rijden, dat ik Romeo niet zo erg zou storen.
)
Ben wel bezig met afvallen, dus hoop er binnenkort nog een keer op sil te kruipen met een goed gevoel 

handig!
hij is iig zadelmak en heeft aantal keer iemand op gereden een stukje. Naaltje schreef:@Gem; welkom!!!fotos?

Ben ook niet tevreden met mezelf... Maarja, wie wel?
Voordeel is dat hij een ruime pas heeft, dus het zit echt gemakkelijk! Zelfs als hij aan het treuzelen is, stapt hij minstens 1 hoef over.
Voel me er niet erg zeker op zeg maar haha! Maar heel af en toe moet ik weer even voelen hoe het is om op hem te zitten en dan klim ik er weer ff op 
wel foto;s maken he!
), hij wordt woensdag rond 12.00 uur gekeurd. SPANNEND. Ze heeft vanavond nog springles gehad met hem en hij ging heel goed. Zaterdag heeft ze nog een dressuurwedstrijd, mocht ze van ons nog gewoon starten, doet ie alleen nog maar ervaring op. Daar is ze wel blij mee. Zou leuk zijn als ze ook nog een leuke proef als afsluiting kon rijden.
).
gem schreef:Paarden zijn echt veeeeel betere minaars dan mannen kay zoent beter, kriebelt beter door mijn haar en sabbelt beter aan mijn wang ik ga met hem trouwen