Naaltje: da's lastig!! Zou het niet zonder groom doen als het zo'n eind is. Je woont net iets te ver weg om je te kunnen helpen.
IT: ik ben even kwijt wanneer het begint, maar ik reken zelf altijd 20-30 minuten voor het inspannen bij een wedstrijd. Bij een les 15-20 minuten. Het is toch een clinic? Zou ik me niet zo zenuwachtig over maken. Tuurlijk wil je goed voor de dag komen, maar het is juist om er dingen te leren, dus je mag ook gewoon fouten maken. Kan dan direct op gereageerd worden.
SL: fijn dat je tocht zo goed ging. Wel een watje hoor dat ie niet in de regen wil. Hier gaan ze niet schuilen ook al stort het. Da's wel een beetje dom.
Ik heb vanmiddag ponybeest gelongeerd, liep volgens mij heel leuk. Vanavond met knollebeest naar les ohz, maar ging niet zo goed. Ik had helemaal geen zin. Na de kampioenschappen is mijn motivatie even weg. Heb hem of vrij gegeven of buitenritjes gemaakt. Wil over een dikke week de boel weer gaan oppakken, maar nu even rustig aan. Kan ik ook mooi even wat meer tijd besteden aan pony. Die moet echt weer op gang komen, heeft best een tijdje weinig gedaan. Bovendien ontsnapt hij de laatste weken af en toe naar het lange gras, dus er mogen wel wat kilootjes af.
Hopelijk droogt mijn bak vannacht een beetje, zodat mijn priveles met Amerigo door kan gaan.
Nou, ik duik mijn bed in, is weer veel later geworden dan ik van plan was.