Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het is echt moeten slaan, dus niet even zweep ertegen aan, ik hou daar niet van en vind het onderhand zielig, vind niet dat ze dat verdient, als ik zie wat ze allemaal voor me doet. Onder het zadel rij ik zonder zweep/sporen. Als het zo'n verschil is onder de man qua activiteit met voor de wagen denk ik er klopt iets niet.
, jij lekker 2 toppers van paardje, 1 ohz voor de endurance en 1 voor het mennen, heerlijk, paardjes blij met hun ding en je kunt ze lekker beiden houden
.
, oeh; we hebben er zin in, we hebben gisteravond de route al gekregen
, wordt een flinke rit, dochter gaat rijden met haar pony en moeders gaan groomen. Ben benieuwd wat voor nieuwe weggetjes we nog tegen gaan komen.
, zal nog wel vaak frustrerend zijn als we niet zo snel verder komen/weinig kunnen oefenen, maar doe het erg graag en de lessen zelf zijn echt super.
koetslampen besteld,mooi setje(plastron, oornetjes,handschoen in creme-kleur) besteld, oja ook nog een camelkleur menschort,want grijs word nu zo saai bij de nieuwe wagen.