[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:37

Jij ook al zo'n heerlijk plaatje ipsilonka :j
Leuk van de reunie! :)

Ik ben moe :\
Moet nog paar bronnen in m'n plan zetten. Morgenochtend laatste keer doorlezen en dan verzenden :)
Morgenmiddag huisarrest.. Komt een ZIGGO monteur. Internet (wifi) valt telkens weg, en dat is hartstikke vervelend...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:51

Hier hetzelfde probleem, Aks. Monteur is een paar maanden geleden al geweest. Probleem is even weggeweest en nu weer steeds af en aan Wifi.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:52

Gem schreef:
Hier hetzelfde probleem, Aks. Monteur is een paar maanden geleden al geweest. Probleem is even weggeweest en nu weer steeds af en aan Wifi.

ook ziggo? :\

Ik hoor van een hoop mensen dat ze die klacht hebben...
't is ook irritant. Want zowel ma als ik moeten voor school aan de gang, met laptop.
Dus er is af en aan gevloek als ie weer 's wegvalt (en 10 minuten later het weer doet.. Of niet...)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:54

:j .
Monteur zei dat de oorzaak bij de overburen lag. Hij wist niet precies welk huis, maar één van de twee zou een beveiligingscamera opgehangen hebben. Die zitten blijkbaar op dezelfde golflengte als de Wifi en met het verzetten naar een ander kanaal hadden we opeens weer internet :o?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:56

Gem schreef:
:j .
Monteur zei dat de oorzaak bij de overburen lag. Hij wist niet precies welk huis, maar één van de twee zou een beveiligingscamera opgehangen hebben. Die zitten blijkbaar op dezelfde golflengte als de Wifi en met het verzetten naar een ander kanaal hadden we opeens weer internet :o?

:P
Lol! :P

hier geen beveligingscamera's dat ik weet. Maar we zullen 't morgen eens ontdekken dan :))

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:57

Ik zie ze ook niet bij de overburen hoor, en ik kan me al helemaal niet voorstellen dat daar wat te halen valt :D !

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 00:14

ziggo: wij hadden het probleem ook,maar na heel veel gedoe,bleek in de meterkast in de straat de frequentie veel te hoog te staan afgesteld,tja dan kan je blijven resetten.......(moest eerst wel KASSA aan te pas komen om op te lossen!) _/-\o_
veale in het vierspan, wauw......staat goed zeg!
VHU met de oxer,top pony heb je.
dids die de hond corrigeerd
ips wilde een groom op de wagen en krijgt er meteen een heleboel bekende die zich aanmelden wat een reunie opleverd
mooie foto's van jongetje op haf gezien.....zooooo lief
snuit en alwyn hebben best wel hun best gedaan,en lanous haar jury waren geen 'zwart'kijkers en verdwenen helemaal!
en janouk....aan het prutloopparcours-verkennen ha ha ik ben maar braaf op de manege gaan mennen en "dacht" vandaag geen prut/modder
te zien........totdat ik vanmiddag de paarden/ponys ging binnen zetten.........
tara had andere plannen en dacht mij omver te lopen......en arme sun hing ook aan een touwtje aan mijn andere hand....ik belandde zo
achterover in de enige plas water/modder in de wei _O- ........ponys schroken zo....die stonden weer in de wei(sun het tutje :ik deed het niet hoor) :?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:01

Goedemorgen allemaal.. :wave:
HT mooie samenvatting !
sluit ik mij bij aan...moet weer weg...groetjes.. :evaw:

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:38

[ITP] floris en zijn ilona nog even spammen
@happy, paarden leuk ej, jij met mij mee, jij de modder in
@aks, leuke foto, ik kan hem zien
@gem, tis wat dezelfde golflengte, maar probleem gelukkig opgelost
@ips, mooi sfeer plaatje

over ziggo, geen ervaring, hier kpn combi digitenne, geen aansluiting voor kabel/glasvezel aan de deur. Dus wifi en kassie voor tv :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:19

net met camera op pad geweest, ga er van de week weer naar terug. Nu weer tijd voor de kids tuurlijk. Deze wel funny, schaap steekt zijn tong uit. Denk even met jullie delen.
Afbeelding

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:35

Hahaha biancailona, zat net op facebook en daar kwam deze foto voorbij, omdat Maaike m geliked had, maar dat wist ik niet. Dus ik kom op bokt en ik denk 'he die foto komt mij bekend voor...' :P

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:48

mag ook lid worden van mijn facebook, loopt ook fotoshoot actie namelijk zodra ik honderd likers op mijn pagina heb ga ik deze verdelen :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:07

mooie schaapies bij biancailona :)

Internet hier is gemaakt. modem gaf vreemd signaal af ofzo? Nouja, we zullen zien :)

Verder ontzettend de longpleuris hier := ik hoest, en blijf hoesten.. Echt van dat rauwe zeehondengeblaf.. Daarstraks even met pa zijn fiets naar stal geweest, dat kost minder moeite ivm trapondersteuning, maar zelfs dat ging niet zo best..
Wie wil 'm adopteren? :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:10

Nee ik wil beslist geen zeehond erbij zit hier ook met een soort blaf-hoest en daarbij een soort van lek hoofd :P vandaag mezelf de dag doorgesleept maar we hebben het gered }:0 nu nog zoonlief naar hockey en terug en zorgen dat er wat eten op tafel komt en dan gauw onder de wol %)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:15

Hier ook geen zeehond nodig.

Heb vandaag longfunctie onderzoek gehad. Is ook wel komisch. Over 2 weken de uitslag.

Vanmorgen nog met robijn gereden ging ie nog even aan de kletter na 100 meter had ik m weer
ho gaf ie zo'n grote snuif toen konden we weer verder. ~~}>

Vanmiddag was de hoefsmid er ze staan er weer keurig bij. Hoefsmid nog op weg moeten helpen zn
accu was leeg :+

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:21

@aks, heeft duimen geholpen, zag voorbij komen, internet weer levend.
@vhu, moeders kunnen niet gemist worden, laat staan ziek zijn
@maisie, hoefsmid opgang geholpen. Stoute robijn aan de kletter gaan.

hier nu puinruimen. Sophie in de box, Floris in bad en papa koeien melken en wie ruimt tafel, tja mams :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:27

..zie mooi paard van ips op vorige pagina..zie mooi schaap hierboven die tong uitsteekt..haha.. mooi die lammetjes !

inmiddels..hier ook zeehond aangekomen..bahbahbah..

ik ben bijgelezen...maar pufloos...dus doei.. :evaw:

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:33

^) hoopte zadel verkocht te hebben. Helaas :) Het paste niet, dus nog altijd te koop! :)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:44

dat is altijd balen -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:45

BAAL BAAL BAAL, nog steeds geen uitslagen van de kampioenschappen bekend gemaakt.

Verder gaat het hier even niet zo goed, maar ja, dat was natuurlijk te verwachten. Komt alleen slecht uit, want zaterdag is zoonlief jarig. Vrijdag geeft hij zijn kinderfeest en voor beide feestdagen moet ik natuurlijk voorbereidingen treffen en woensdag is ook nog Nationale Daltondag, waarbij ik als goede ouder natuurlijk hele ochtend op school moet doorbrengen.

Vandaag 10 minutengesprek gehad en goed rapport van zoon mee naar huis gekregen.

Nu snel naar bed, hopelijk morgen weer een beetje mens.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:45

yep is jammer..

Hier nu ook koorts overigens.. Dus bed in gedoken..
Zo geen tijd voor.. Concentreren op artikelen lukt nu niet.. Dus ga ze maar opzoeken en opslaan. Lees ik een andere keer wel na of er iets in staat wat ik nodig heb :)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:08

Jemig Tine, jij neemt wel iedere keer veel hooi op je vork hoor.
Aks, beterschap, maar ik ben zelf net weer aan t eten (in de hoop dat het er niet vreselijk snel weer uit komt)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 03:59

En ipsilonka, eten gelukt?

Hier warmkoudwarmkoud.. ik ga straks gewoon op bed blijven liggen, haha.

Moet alleen t paard op, ivm zadel passen..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 07:43

Beterschap voor alle zieken :brr:

Janouk is nog alleen aan het stappen; de hoef is oké, maar ze lijkt bij haar actie vorige week wel de nodige spierpijn te hebben opgelopen. Dus rustig stapwerk om een en ander los te werken.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 08:21

Beterschap voor de zieken en voor janouk!

Ik voel me k.u.t... Net bij konijnen voeren maakte er 1tje rare geluiden. Ik gok iets met ademhaling..
Maarja ff naar geluisterd en toen moest ik toch echt gaan fietsen om de trein te halen.
Zal niet echt lekker werken zo :(
Ga maar optijd weer naar huis voor het spreekuur.