Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
).
) had zak potgrond verspreid over de gang
blijft ze maar springen, tegen bokken aan, niet in de strengen willen, bit niet aan willen nemen enige wat dan meestal helpt is stappen rond de stallen of echt de hele wei / menbaan overgaan, proberen niets van het gestuiter aan te trekken en gewoon voorwaarts. Maar ja, het is wel balen als je van plan bent lekker te gaan mennen en ze doen zo want aan gewoon dressuurmatig iets doen kom je totaal niet toe

voor de rest.
dat gestuiter komt hier ook bekent voor, alleen komt het meer van we kunnen veeeel harder vrouwtje... en dat wil ik niet haha
met wish eindelijk weer met de sulky gereden!! (was zo een 3/4 jaar denk ik niet) zoo... fris... ze wilde zoo graag lopen! maar wel heel braaf! 
Dat springen, haast tegen bokken aan, dat heeft Romeo ook weleens, maar alleen tijdens de menles
Voor de rest heeft hij het gelukkig nooit.
Vanavond gaan we naar een Maori show kijken, morgen weten we nog niet en maandag gaan we naar Hanmer Springs, dat is te vergelijken met CenterParcs, maar met warmwaterbronnen. Schijnt heerlijk te zijn!
Maar wel een compact
Is heeeel klein, ik had namelijk al een tamelijk grote camera, spiegelreflex-uiterlijk, alleen slechtere specs en vaste lens.
Sorry dat ik er neit bij was vandaag, maar je had er niks aan gehad
M'n hum zit zelfs mij in de weg
Dan hebben jouw paarden er al lang last van 
Hopelijk kun je lekker rijden morgen!
sander_lotte schreef:Kijk eens hier wat een mooie begrafenis! http://www.ludophilippaerts.be/philippa ... toine.html
Dit zijn de foto's van Ludo Philippaerts zijn vader, ook een belangrijk figuur binnen de paardenwereld. Ons kleine dorpje was helemaal dicht, allemaal paarden. En dan die prachtige lijkwagen met 2 Friezen voor, ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn!
Op de 3e laatste foto mijn opa, het blijft vreemd om hem zo alleen te zien... Maar hij ziet er nog goed uit om 89 jaar te zijn vind ik!
(uberhaupt geen krant
)
...mag je zeker wel verwennen na alle misére
... Ik ga volgende week naar dezelfde sgwm als Maisie en Kiss en vind het allemaal reuze spannend daar ik niet veel ervaring heb in zo'n meerdaagse wedstrijd. Ben nu al alles bij elkaar aan het verzamelen....
. Maar pfff wat je allemaal niet mee moet (wil) nemen
de veestapel is uitgebreid met Sissie

de eerste foto's