[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 14:32

Ik wilde het net posten hier Janouk! Heb het net gelezen, super leuk!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 16:35

Ik denk, ik kom ff nieuws brengen: Janouk staat in de P&S *\o/* ! Niks nieuws dus, bijna oud nieuws :D ! Leuk hoor!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:07

Ik ben slecht!
Ik ga vanavond een nieuwe camera kopen.
Ik wil niet zonder camera. Dat vind ik zeker met de naderende vakantie niks. Bovendien maak ik veel te graag fotos.
Dat opgeteld bij 't slechte nieuws van gisteren vind ik dat ik mezelf wel mag verwennen! Al zal het helaas niet de opvolger van de huidige camera worden die ik mezelf altijd beloofde (over een jaar of 2) namelijk een mooie Nikon spiegelreflex. Maar nu wordt het gewoon een fijne compact :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:24

haha..janouk in de paard en sport gaaf hoor !! janouk word beroemd...
wat een bekende foto....waar ken ik die toch van ?!?!?!? :Y)
blijft een supergave foto ! en een leuk stukje zo !
Aks..succes met uitzoeken van camera !! balen van je oude

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:27

groot gelijk aks !!!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:52

zo ik weer zo even teruglezen

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 19:06

@bic, druk voor benefiet en biedt adoptie voor beestje aan.
@aks, leuk topic, gereageerd, hoest met vogeltje afgelopen?
balen van fotocamera, al nieuwe op het oog lees ik
@frensie, ik kan wel tekenen, ben niet goed in muurschilderingen. Dus laten doen.
@vhu, nou creatief, valt hier wel mee, wel voor het trail team ingevingen. Maar voor muurschildering alleen het idee op gedaan. Ook laten doen.
leuke benaming ngtje crea bia's
Merk je al dat oefeningen van HA helpen?
@sander, rond de dertig. Eerder geen behoefte aan kids
@kiss, succes op wedstrijd
@janouk, leuk in paard en sport
Laatst bijgewerkt door biancaaatje op 01-06-12 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 19:14

@ Biancailona; Aks was degene met kapotte camera, not me, gelukkig.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 19:15

aangepast, was ook de bedoeling, verkeerd tussengevoegd zag ik :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 20:06

Zo echt moe! Vandaag enorm in files gestaan, veel gesprekken gevoerd en ook nog van alles gedaan ivm schoolfeest van zoonlief. Maar goed...we hebben alles kunnen doen en zijn nu dus wel heel moe maar redelijk pijnvrij (mbv 3 aspirines vandaag maar dat mag van HA). Oefeningen gaan vooral dat ik moet zorgen dat ik alles 'recht' laat zitten. Dus goed zitten, goed lopen, goed staan. En in de auto (het fileleed) mijn linkerbeen (van de koppeling) er regelmatig onder leggen (onder de koppeling) zodat been kan ontspannen en ik dus ook recht zit, anders zit je steeds net wat met ingetrokken heup en dat gaat dan heel erg mis. En veel afwisselen zitten / lopen. Wil morgen weer proberen te rijden, kan maar even naar stal dus heb toch geen tijd voor mennen (daar heb ik altijd veel meer tijd voor nodig :7 ).

Kwam thuis en hondlief (Wis vermoed ik O:) ) had zak potgrond verspreid over de gang }:)

Hoe jij het beschrijft Frensie is Bente dus ook af en toe voor de wagen. Zo ook gisteren met mijn instructeur := blijft ze maar springen, tegen bokken aan, niet in de strengen willen, bit niet aan willen nemen enige wat dan meestal helpt is stappen rond de stallen of echt de hele wei / menbaan overgaan, proberen niets van het gestuiter aan te trekken en gewoon voorwaarts. Maar ja, het is wel balen als je van plan bent lekker te gaan mennen en ze doen zo want aan gewoon dressuurmatig iets doen kom je totaal niet toe :roll:

**ik denk dus dat het aan de borst ligt, dat dat meespeelt, volgens mijn instructeur is ze gewoon tegen de keer in en een kwestie van lange adem en rustig doorgaan komt het wel goed....hij heeft vast gelijk maar ik hoop toch dat iets met die borst meehelpt aan dat dit wat minder vaak voorkomt **

Wel bijgelezen maar even geen puf overal op te reageren Y;(

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 20:15

:wave:

kiss met een super samenvatting!!

Janouk staat in de P&S gaaf!!!

aks cool nieuwe camera!! en een :(:) voor de rest.

vhu stoute wis..... en ook een :(:) dat gestuiter komt hier ook bekent voor, alleen komt het meer van we kunnen veeeel harder vrouwtje... en dat wil ik niet haha

en hier kan ijn dag niet stuk *\o/* met wish eindelijk weer met de sulky gereden!! (was zo een 3/4 jaar denk ik niet) zoo... fris... ze wilde zoo graag lopen! maar wel heel braaf!

slechte foto van tel :)

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 20:20

Ahhhh moooi *\o/*
Janouk ook supermooi <3

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 20:20

zo hier bezig met fotoboeken zoonlief, weer een deel vol, nu nog aan vakantieboek werken. :j
melissa, super van wish.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 21:25

Goede morgen allemaal! Pff half 7 was ik alweer wakker, wou uitslapen vandaag... -O-
Dan toch maar opgestaan, krijg rugpijn als ik blijf liggen :o

Bedankt allemaal om te reageren wat betreft kinderen. Het is toch leuk om te horen hoe het bij anderen is. Wel verschrikkelijk als je graag kinderen wou maar om bepaalde redenen niet kon.

@ Frensie: jammer dat de menles niet zo goed ging vandaag. Misschien inderdaad geen slecht idee om geen springles meer te doen.

@ Aks: wat vervelend dat je camera stuk is! Mijn droom is ook altijd een Nikon spiegelreflex geweest, maar ik heb nu een heel leuk digitaal toestelletje van Sony van SUPER kwaliteit. 16,2 megapixels, 5x optische zoom, full HD movie, je kunt foto's trekken terwijl je aan het filmen bent, je kunt panorama foto's maken,... Wat ik ook leuk vind, is dat je met een bepaalde instelling foto's van de zon kunt trekken, heb zo al een mooie zonsondergang op foto. Je kunt ook mooie foto's van je paard tegen de zon in trekken, maakt geen verschil van beeldkwaliteit. Ben heel erg blij met dit toestelletje!

@ Janouk: Heb geen toestemming om de foto te bekijken, maar leuk dat Janouk in de Paard en Sport staat!

@ VHU: stoute Wis :Y) Dat springen, haast tegen bokken aan, dat heeft Romeo ook weleens, maar alleen tijdens de menles :o Voor de rest heeft hij het gelukkig nooit.

@ Crazymel: Super dat het rijden zo goed ging!

Wij vertrekken dadelijk (ergens in de voormiddag, nog geen concrete plannen) voor een weekendje naar Christchurch. In de afgelopen 2 weken zijn er al een 10-tal aardbevingen geweest, hopelijk blijft het dit weekend rustig! Hotel is al geboekt, dus kunnen niet meer terug :o Vanavond gaan we naar een Maori show kijken, morgen weten we nog niet en maandag gaan we naar Hanmer Springs, dat is te vergelijken met CenterParcs, maar met warmwaterbronnen. Schijnt heerlijk te zijn!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 21:29

@SL; heb nu dus een nikon! :) Maar wel een compact :)) Is heeeel klein, ik had namelijk al een tamelijk grote camera, spiegelreflex-uiterlijk, alleen slechtere specs en vaste lens.
Dus ik ga moeten wennen :)

@mel; je weet he he, ik vind het super! :) Sorry dat ik er neit bij was vandaag, maar je had er niks aan gehad := M'n hum zit zelfs mij in de weg :P Dan hebben jouw paarden er al lang last van :P

@VHU; ''rustig aan doen he'' ;) Hopelijk kun je lekker rijden morgen!

Ik ga handleiding lezen!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 22:32

Kijk eens hier wat een mooie begrafenis! http://www.ludophilippaerts.be/philippa ... toine.html
Dit zijn de foto's van Ludo Philippaerts zijn vader, ook een belangrijk figuur binnen de paardenwereld. Ons kleine dorpje was helemaal dicht, allemaal paarden. En dan die prachtige lijkwagen met 2 Friezen voor, ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn!

Op de 3e laatste foto mijn opa, het blijft vreemd om hem zo alleen te zien... Maar hij ziet er nog goed uit om 89 jaar te zijn vind ik!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 23:33

even een snelle mega ego post

we staan met het 4 span team in de paardenkrant *\o/* *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 07:02

sander_lotte schreef:
Kijk eens hier wat een mooie begrafenis! http://www.ludophilippaerts.be/philippa ... toine.html
Dit zijn de foto's van Ludo Philippaerts zijn vader, ook een belangrijk figuur binnen de paardenwereld. Ons kleine dorpje was helemaal dicht, allemaal paarden. En dan die prachtige lijkwagen met 2 Friezen voor, ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn!

Op de 3e laatste foto mijn opa, het blijft vreemd om hem zo alleen te zien... Maar hij ziet er nog goed uit om 89 jaar te zijn vind ik!

dit was een waardig afscheid meis.....

precies zo, zou ik me alleen maar kunnen wensen,
al weet mijn hele familie al sinds ik denk mijn 12de dat ik het zo graag wil..

prachtig..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 07:03

@lanouska, kei en kei vet!!!!

ff inscannen voor ons he :))

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 08:14

@lanouska; ik vind ook dat je moet inscannen! Geen paardenkrant hier namelijk :P (uberhaupt geen krant _O- )

Nou ik ga m'n spullen bij elkaar schrapen. En dan naar 't werk. Vanavond meteen door naar Biezenmortel. En dan door naar de rally. Hopelijk heb ik tussendoor nog gauw tijd om pony een kusje te gaan geven. Die kan ik wel gebruiken :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 08:19

@Lanous zal het zo gaan bekijken, bij de stal hebben ze de Paardenkrant.
@S_L indrukwekkend.

Brrrr vond het vanochtend met hondjes uitlaten maar koud. Volgens barometer was het 8 graden!
Het is wel prachtig weer om te rijden/mennen zeg.
Maar nu eerst :9k
Iedereen veel plezier!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:11

Mogge,

@SL_ mooie waardige begravenis zo :j
@Aks, fijn een nieuwe *-:) ...mag je zeker wel verwennen na alle misére :(:)
@Crazymel, stoere pic's je eigen paard zo lekker in het tuig :):)
@Janouk, gaaf Janouk in de P&S, jammer dat ze niet zulke sportieve vermeldingen in de Mensport doen... heb hem ook opgezegd daar ik die antieke rijtuigen en die vakantie's wel zat ben en het leuker zou vinden dat er meer sportieve uitingen zouden worden gegeven aan de mensen in de basisport... :x
@Biancailona, ook lekker bezig met foto's inplakken.. wil je wil zeker 'bij zijn' als dadelijk de 2de komt ;)
@Bic, druk, druk voor de benefiet wat steeds dichter bijkomt :):) +:)+

En verders ben ik het even kwijt... :o ... Ik ga volgende week naar dezelfde sgwm als Maisie en Kiss en vind het allemaal reuze spannend daar ik niet veel ervaring heb in zo'n meerdaagse wedstrijd. Ben nu al alles bij elkaar aan het verzamelen.... :):) . Maar pfff wat je allemaal niet mee moet (wil) nemen :o

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 09:37

ik zal vanmiddag even kijken of ik kan scannen maar verwacht het eigenlijk niet |(

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:50

*\o/* *\o/* de veestapel is uitgebreid met Sissie :D *\o/* *\o/*

foto's volgen uiteraard nog.
op dit moment zit ze zoals heel toevallig pas geleden beschreven had, apart van de andere in dezelfde ren.
er word flink kennis gemaakt door het gaas heen :)
vooral snabbel is kei nieuwsgierig :))
sneeuwtje zit nu even te dutten, en saartje, snoezel en snipper boeit het niet echt.

edit :) de eerste foto's :D

eerste keer samen-apart aan tafel .

Afbeelding

even kijken wie die witte is.

Afbeelding

wat hoorde ik nou?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door bicci op 02-06-12 10:32, in het totaal 3 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:54

nu nog 2 legkipjes , want heb er nog maar 2, waarvan 1 continu broeds is, die zie je dan niet lopen, saaiii
lijkt dus of er maar 1 is :-(

iemand die leuke kippen weet?