Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar goed te hanteren, alleen laatste stukje naar huis werd ze wat al te enthousiast, galopperend op de plaats / stap / galopperend op de plaats ... .maar goed we zijn heel thuisgekomen
is een leerproces zeg maar
iets wat al lang in de lucht hing maar waarvan we hoopten dat het anders uit zou pakken. Betekent deze winter even helemaal niets bijzonders gaan doen want ben tijdelijk erg krap bij kas
Betaal je dus je rechtsbijstand voor maar goed, blijkbaar heb ik met het overeenkomen van een opdracht iets over het hoofd gezien in mijn goede vertrouwen en o o o wat betaal ik daar nu leergeld voor. Het is niet anders maar een bedrag waar ik een hele mooie menwagen voor zou kunnen kopen, wat baal ik daar van zeg
.
.
.
dat ik het vaak 'oversla'. Gelukkig kunnen mijn stalhouder/ster dit ook heel goed dus als ik Bente uitbesteed voor longeren doen ze ook vaak lange lijnen/buigwerk-met haar

om de pony te bekijken. Op slag verliefd. Wat een ontzettend lieve pony. Dus ingespannen en eerst een stuk voor laten rijden. Daarna zelf gereden en ook Ciska heeft heel stoer met de pony een paar rondjes gereden.
maar had ze haar prachtige Bucas deken achter gelaten
want daar ben ik inmiddels ook de nieuwe eigenaar van.

Dit is mijn reden om de komende paar ween in het weekend af te reizen naar Rijsbergen
en dan gelijk bij VHU te groomen met Bente en/of Snuit

*hier ook zelfstandig en twee keer achter elkaar zo ***** en voor een bedrag waar je een heel mooie auto voor kunt kopen, is niet eerlijk, maar komt goed
*
)
zag jullie niet eens meer vertrekken, heb je even in de bak gezien (zag er
uit!) en toen waren jullie op pad.
fijn dat je weer meewilt, ondanks haar gestuiter zo nu en dan.... maar voor haar doen was ze echt super braaf hoor
gaat steeds beter. Toen ik haar net had, de eerste paar keer ging het een half uur achter elkaar net zo als het laatste stukje 
voelt zo als weggooien..... maar goed, er zijn ergere dingen op de wereld natuurlijk en ik ben allang dat ik het kan betalen, da's wel weer zo. @Avaluna ben blij te lezen dat ik niet de enige ben ....
vaak worden ze wel rustiger als ze het vaker doen.
daar rij ik graag 1,5 uur enkele reis voor
kan ik gelijk genieten van VHU haar spannen

we waren via de achterkant van de bak over een landweggetje richting de weg gegaan 
nou ja, slaap is ook belangrijk
heb hem in de borstelmand laten liggen denk ik, of op jou wagen
Het is bij ons inderdaad echt prachtig ik geniet er altijd enorm van. Tja en op zo'n dag als vandaag, dan is het natuurlijk helemaal genieten met dat prachtige weer. 
maar die van mij is niet bang voor plassen 
maar hij had vandaag geen tijd voor een langer rondje helaas. Komt wel goed denk ik 
fotos
).
.