Ikzelf ben 22 jaar. en men sinds een klein jaartje (met tussen pauzes). Aangezien ik volgend jaar nog geen wedstrijden kan starten. (omdat ik geen E rijbewijs hebt en geen trailer + auto die er 1 kan trekken) ga ik van het voorjaar/zomer meer met hem mennen.
Verder ben ik aan het sparen voor een andere wagentje. Maar dat duurt nog wel even. Omdat ik ook nog voor me E rijbewijs wilt gaan. Maarja me meoder vind dat ik moet wachten totdat ik een fultime baan hebt. Maar aangezien ik nog met school bezig bent moet ik daar nog even op wachten. Want als ik klaar ben met me studie. Krijg ik van me ma een cursus Koetsierbewijs.

wil hem wel eerder halen, maar ik werk nu op zaterdag dus tja, en op zaterdagen wordt die cursus gehouden.
oja mijn hafje heet stanley hij is 11 jaar oud. Hij is vroeger beleerd geweest. En na 6 jaar (ongeveer) is hij weer voor de wagen 'beleerd' en hij pakt het super op. alleen moeten ik nog heel veel leren. En omdat ik geen koetsierbewijs heb. Heb ik aventoe les van een meninstrucice.