Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus wel weer meer dan gisteren... (Baudyh ik heb nog steeds heel graag jouw proefpakketjes hoor
). En voerbak was leeg toen ik bij stal kwam maar durf dan niet 100% zeker te zeggen dat paard het heeft leeggegeten want de geiten kunnen er ook wat van zeg maar (zat handje bix en wortel in haar voeremmer).
Fijn dat je morgen iets dichtbij hebt en een dagje lekker kunt werken!
Zwaar werk altijd!
Helaas door het weer ook maar weinig kunnen doen verder nog. Nou komt wel! Vandaag begon het gelukkig al wel weer wat te dooien.

welkom
Zie gave foto's voorbij komen en Tine, heeft straks na 8 jaar wachten een nieuwe hond
lijkt me niet eenvoudig...
PAVO koeken waren ook nog niet echt iets om blij van te worden volgens haar
oftewel ze kijkt dan gewoon de andere kant op als ik het aan haar wil geven.
).
bij Cathey was het voor netjes maar achterin niet. En toen zei hij dus dat ze waarschijnlijk electrisch was gevijld en dat ze dat dan vaker zagen. Tenminste zo heb ik het begrepen hoor
vond het ook niets Tine, denk dat ik dan toch van de oude stempel dreig te worden of zoiets
. Vind verdoofd werken ook niets... waarom weet ik eigenlijk niet. Ziet er zo triesterig uit. En dan met zo'n electrische vijl erin. Ben dan altijd bang dat er teveel wordt weggehaald maar bewijs daarvoor heb ik niet.
... denkt nog ff door... bepaalde manier van beslaan, bekappen. Bepaalde manieren van rijden... houden van ... enz enz.
Ik zou zo een boek vol kunnen maken.
en idd met zelf voelen en navoelen heb je beetje 'gevoel' dat het goed zal voelen bij 't peerd, wat een gevoel
rug gaat daarentegen erg goed momenteel.Citaat:voor alles geld het moet bij het paard passen
zat gisteren ook pas weer 1e keer op 't peerd in 't nieuwe jaar. Had er 30 december voor het laatst opgezeten.. Moet zeggen dat ik dat altijd wel een beetje spannend vind maar goed het is niet anders. Was vroeger (is erg lang geleden dat ik dat kon hoor maar eigenlijk vind ik het nog ....) erg van het 5x per week rijden maar dat zit er gewoon niet meer in. Als ik zo'n week heb gehad dat ik niets kan of door lijf of door andere zaken longeer ik haar de dag voordat ik wil gaan rijden even goed aan de dubbele lijnen.