Nieuwe banden eromheen doet gelukkig mijn stalhouder mocht het een keer gebeuren

En ik stam nog net uit het tijdperk dat je E standaard bij B kreeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lacuna schreef:hahaha, mijn ma heeft m inderdaad ook bij haar rijbewijs gekregen. Inmiddels is mijn trailer teruggekeurd zodat ie met B achter haar auto mag, en als we met een aanhangertje of trailer weg moeten zegt mijn mama altijd steevast "nee, rij jij maar hoor" terwijl ik mn E dus niet heb![]()
Maar dat gevoel van ergens geschaard staan en denken "what the f*ck went wrong" ken ik maar al te goed. En hoe ga je het dan oplossen....
Meeste situaties red ik me tegenwoordig wel uit, maar ben niet gek en als het me teveel getob wordt koppel ik rustig die trailer af en keer ik het spul wel met de hand.Paard loopt toch hartstikke gemakkelijk de trailer op en af.
Succes Tass!
Mooie kattenfoto's gezien
Tine gaat op vakantie!
En tallechie gaat internet-loos aan de studie haha!
Spiritje ging vandaag al een stuk beter. 1e 5 minuten nog wat druk, maar daarna al heel snel ontspanning. Verder wat geoefend met stilstaan; dat vindtie een beetje nutteloosmaar ook dat ging al beter.
Tis wat dat betreft ook echt wel een fijn paardje. Karakter en lekker voorwaarts, maar geen rare fratsen
groetjes, lacuna
Frensie schreef:Goedemorgen!
Waar is die mencross de 29e Bicci?
Naaltje succes met auto's wassen.
VHU lekker ritje vandaag.
Ollie en IM enjoy the ride, leuk! Enjoy!
Dennis ook lekker rijden vandaag.
Tallechie: in november zijn er informatie avonden voor wedstrijdsecretariaten, ik probeer daarheen te gaan. Wie weet horen we dan voldoende.
Gisteravond weer een spannende paardensportavond gehad, met als finale puissance springen (= steeds hoger).
De eerste ronde zijn 4 simpele hindernissen met daarna een muur van 1m50. Degenen die hier foutloos waren gingen door naar de 1e barrage. Dat was 1 hindernis en daarna de muur met een hoogte van 1m60. Foutlozen weer door, 1 hindernis en de muur 1m70. En zo ging het door tot de 1m90.
Het eerste paard weigerde, de 2e had op de hindernis een balk, maar sprong de muur foutloos, 3e idem, 4e sprong te vroeg en vloog de muur in.... oops... Amazone bleef geweldig goed zitten, heel knap gereden, en de 5e sprong beide hindernissen foutloos en had dus gewonnen, best wel spectaculair. Winnaar kreeg een verrijdbare zadelkast, een statiedeken en 1500 euro![]()
Vanavond nog een avondje paardensport en dan zit het er weer op.
Iedereen fijne dag vandaag!