Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ondanks de hitte heb ik daar heel veel zin in. De paarden hebben natuurlijk hitte-vrij hier.
. Die moet eruit en ik denk iets van traanplaat erin? Maar even informeren welk bedrijf hier in de buurt dat kan doen. Daardoor ging er nog wel wat van de prijs af en ik kon hem ook niet laten staan want ik denk dat het los daarvan echt een fijne wagen is. Dus nu maar op speurtocht nu.

.
. Dus ik doe wel mee, maar dan zonder paard.
Muronia schreef:Oeps van de marathon, zou je niet een rondje mogen doen dat iemand even voor je overneemt zo lang? Ik weet niet hoe lang zo'n rondje duurt hoor.

. Ik ben nog gewend aan een dressuurproef van 6 minuutjes haha. Nee dan wil dat niet.
) ik doe het je niet na met deze temperaturen. Ik hou van zomer en warmte en vroeger reed ik dan ook wel vroeg of laat op de dag, maar tegenwoordig krijgen ze mooi vrij. Ik vind voeren, stallen mesten enz al genoeg werk dan
.
.
) geworden.
ze heeft al zeker anderhalf jaar niet meer voor een koets gestaan en we hadden haar op de foto alleen ervoor om alles even af te stellen maar ze deed het zo braaf. Helemaal niet meer schrikkerig ze ging zelfs op rust staan. Kan niet wachten om weer ritjes te gaan maken.