[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:42

Ja jeskim dat is niet leuk maar het krijgt vast een plekje.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 00:03

jeskim: zo dat ging snel,maar heel dapper van je dat je het toch gedaan heb en zo te lezen kon ze het niet beter treffen, super mooi zeg.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 07:13

Goedemorgen.
Jeskim, wel bijzonder dat die meneer precies fjella uitgekozen heeft....lastig besluit, daar moet je tijd voor nemen om het een plekje te geven.
Mooi dat ze een fijn thuis heeft gevonden.

Hier hondjes al lekker buiten gespeeld, liggen nu heerlijk het zonnetje...

Ht paardje nog niet verkocht,..ik hoop dat er precies iemand komt die helemaal gek van haar is .

Fijne dag allemaal !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 07:34

goedemorgen

Zo Jeskim, dat ging wel heel snel :(:)

Zometeen paarden naar zomerwei en dan helpen bij de wedstrijd

Fijne dag allemaal!

O ja, had mail gekregen van het asiel. Ze bemiddelen ook bij honden en katten. Nu denken ze dat wij wel een goed adres zijn voor een 9 maanden oude Pyrenese Berghond. De vorige keer dat ze ons belden dat ze een leuke hond voor ons hadden, hebben we Wodan in huis gekregen (de kruising Boxer/Rottweiler van 7 die we nog 4 jaar hebben mogen hebben) Dit was echt een superfijne hond. Dus ik ben wel heel benieuwd naar deze. Maandag kan ik bellen voor meer info. Ben zooooo benieuwd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 15:54

zo blij als een kind in een speelgoedwinkel...
Afbeelding
en Tchica voelt zich er al helemaal in thuis..haha

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 16:14

Haha Tchicha pretbek :D super gave slee Biancocoo *\o/*
Denk dat die 'blauwe plek' van de verkoop er wel even blijft zitten Jeskim. Wel heel mooi dat ze een sportieve plek heeft gekregen :j :(:)

Hadden er nog mensen wedstrijd? Weet het niet meer Y;(

Hier druk dagje met van alles en nog wat. Zo nog naar BBQ van de hockey en morgen ook weer op pad ivm familie-zondag. Moet dan tussendoor af en toe echt even niets doen, anders trek ik het niet.
't Is nog niet OK zeg maar ...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 17:33

Wow Bianca, wat een gaaf ding *\o/*
VHU, druk drukdruk

Ik moet zo nog naar een feest. Maar voel me niet lekker. Buikpijn, duizelig. Dus zit te twijfelen of ik wel moet gaan. Maar ja, is zo ongezellig voor manlief als ik thuis blijf.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:08

Wow supersnelle slee, biancacoo

Beterschap tine

Morgen bixie debuut voor mijn jongste nichtje 8 jasr met her royal badness

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:34

Ik had ook wedstrijd vandaag. Zelf georganiseerd en ook meegereden en 2e plek gehaald.

Donderdag was peter pan (paard van mijn zusje) ziek. Hij wou niet meer eten en was erg sloom.
Vrijdag da laten komen en is een virus nu heeft ie antibiotica. Temp was ook 40,3 en nu vanavond al
37,6. Mijn pa zou eigenlijk meerijden met pp maar als inval maar robijn ingezet waar hij nog nooit mee
gereden had. Ging nog best aardig maar robijn is geen marathon pony.

Janouk succes morgen.
biancacoo gave slee.
Tine beterschap en spannend een nieuwe hond!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 21:14

Jeskim: lijkt me erg moeilijk inderdaad, maar wel fijn dat ze zo'n goed plekje heeft gekregen!
tine: Dat is wel een gaaf ras, hopen dat het wat is :)
Bianca: Gave slee zeg, heerlijke honden ook.
janouk: alvast succes morgen!
Maisie: gefeliciteerd met de tweede plek, hoop dat PP snel weer helemaal lekker is

Ik had vandaag even wat rare hindernissen in de bak gezet, weer even wat anders doen dan dressuur. Houdt haar koppie lekker fris. Hadden op de ton even een miscommunicatie, waardoor er een pion omging... Dan is zo'n klein pony'tje toch wel handig hoor :+

Nog 2½ week en dan heb ik ook weer een wagen *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 22:32

Klein is zeker fijn haha :+
Wat spannend Tine, vind dat ook geweldige honden.

Hier nog een graasmomentje, speciaal voor Gem ;)
Afbeelding
dit kan Ollie uren volhouden hoor (ik ook trouwens, lekker in het zonnetje, gezellig, links zit Crazymel) was vorige week in Ermelo even chillen na het keuren en voor de start.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 08:45

Goedemorgen

VHU: heerlijke relaxfoto
Mooney: leuk zo met die hindernissen
Janouk: veel plezier vandaag
Maisie: mooie 2e plek gefeliciteerd. Hopelijk knapt pp snel op.

Zometeen wat mennen met Rembrand en dan heeft zoonlief weer springles.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:25

Gave foto vhu, leuk om zo samen met crazymel die endurance te rijden !
ziet er gezellig en relaxed uit.
Maisie, gefeliciteerd, ik hoop dat peterpan snel weer helemaal fit is !

vanmorgen lekker gewandeld...nu..even niets, zoontje in zwembad buiten lekker aan het spelen.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 20:54

goedeavond

ik meld we ook weer is..

van het weekend wedstrijd gehad in zuidwolde.. dressuur liep niet zo als ze kunnen maar toch nog 60 punten in de vaardigheid 2 ballen. wel na de eerste dag 4 punten voor op onze conculega rob lommers die uit het zuiden gekomen was om hier mee te doen.

vandaag de marathon gehad en die liep halverwege iets anders dan gepland.
bij het maken van dit filmpje is GEEN paard gewond geraakt!

uiteindelijk wel gewonnen met ongeveer 7 punten verschil en waarschijnlijk de punten goed genoeg om ons te selecteren voor het NK in driezum wouterswoude

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 07:38

goedemorgen,
Gefeliciteerd lanouska voor jou en het team !
mooi filmpje....wel gladde bodem of niet ??

Fijne dag allemaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 08:06

Op naar het nk, lanouska!

Janouk was gisteren super braaf, tussen de shetlanders in de bixie. Goed debuut voor mijn jongste nichtje.

Nu trainen naar de kur van zondag en het debuut in zz vaardigheid

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 08:24

Janouk als kinderpony leuk zeg

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 08:53

VanHuisUit schreef:
Klein is zeker fijn haha :+
Wat spannend Tine, vind dat ook geweldige honden.

Hier nog een graasmomentje, speciaal voor Gem ;)
[ Afbeelding ]
dit kan Ollie uren volhouden hoor (ik ook trouwens, lekker in het zonnetje, gezellig, links zit Crazymel) was vorige week in Ermelo even chillen na het keuren en voor de start.

Zo ging dat met Ster ook :j .

Biancacoo, gave slee! Ziet er snel uit :):) . Hondtie snapt nog niet wat de bedoeling is :D .

Maisie, gefeliciteerd met je 2e plek!

Lanous ook gefeliciteerd!

Tine, nog een hond?

Ik druk weekend gehad. Zaterdag zat vol met ballet-taxi spelen; jongens hadden een zeilwedstrijd van de scouting en we zijn vanaf de wal foto's gaan maken en wat filmen. Stoer hoor, om je oudste zoon leiding te zien geven aan een "bak" (team) met 6 tieners in een vlet. Helaas eindig je met zoveel overgewicht (ca 175 kilo extra t.o.v. sommige vletten met maar 4 personen aan boord) nooit boven in de einduitslag, maar zoon heeft goed gezeild :) . Andere zoon zat in een slecht opgetuigde vlet, grootzeil niet goed getopt met een valse plooi en de verkeerde fok van het wachtschip uitgekozen. Dan win je zéker niet, maar hoe leuk om je kinders aan de gang te zien :D .

Oudste zoon aan het roer

Afbeelding

De bak van de tweede zoon

Afbeelding

'sMiddags met hubby gekoetst, de eerste keer dat hij meeging. Moos met watertrens in, valt me helemaal niet tegen hoe hij daar op loopt. Met zo'n "groom" (lees: wildrooster-hekjes-opener) achterop kun je nog eens op wat nieuwe paden rijden, dús..... ik nam een verkeerd hekje en raakten we steeds verder vast in de bushbush :oo . Na 50 meter hoopte ik dat het verderop weer breder zou worden, maar helaas. En opeens zaten we muurvast in een bochtig stukje van het steeds smaller en dieper wordende paadje. Ene achterwiel schaarde achter een oude boomstronk, andere zakte in de zompige prut. "Groom" bewees opeens zijn nut, door eerst de wagen te bevrijden en daarna hebben we met veel vooruit-achteruit gesteek, Moos half in een greppeltje, de boel weten om te draaien. Hubby vond uitspannen niet nodig, een kwartier bezig geweest, Moos uiteraard wel wat opgefokt maar o zo braaf. Terug door het hekje het menpad op en daarna een bekende afslag genomen O:) .
Later op stal hoorde ik dat ze bij de jaarlijkse Dennenstrijd (een nachtelijk spel met de Mei-den) dat paadje niet in mogen omdat het niet eens fietsbaar is :D .

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 08:59

Goedemorgen..

@ bianca bodem totaal niet glad. Links voor kwam uit de leidsels en ging opeens naar links terwijl we in volle galop naar de finish gingen.. maar op links stond een hekje.. hekje en paal waren stuk.

@ gem avontuur met moos... Mooi dat ie braaf bleef.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:21

Afbeelding

Her royal Badness met nichtje van 8 in hun bixie debuut

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:22

Brave Janouk toch maar weer, ze kijkt wel een beetje hulpeloos :') En wat straalt je nichtje! Super leuk

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:25

haha de bak biks stond al voor haar neus, maar ze moest eerst nog op de foto.
en tsja............. :Y) :Y) dat is lastig als haflinger

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:32

:') Dat is ook wel heel zwaar, zou mijn Rarebier ook niet kunnen waarderen (en de smurf ook niet)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:33

Wat een topper is Janouk, toch. En mooi in style met haar kroontje :D , heeft ze baat bij het netje?

Zag verder nog zeilboten, lijkt me gaaf, een heel mooie slee, een missertje tijdens de marathon, een graasfoto en dat Fjella plots een nieuw baasje heeft :(:) , oeh, ook nog een kleine pony over een ton en idd erg handig die hoogte :D.

Ben verder erg druk, dus ben vast van alles en nog wat vergeten :o

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:39

Er waren in het bos heel veel witte pluisjes aan het ronddwarrelen van de populieren. En ik moet zeggen: (klopt het af.......) dat ze heel weinig last had gisteren.
Ik kan er nog geen peil op trekken, maar het lijkt of we met de behandelingen cranio sacraal en homeopathie de prikkel sterk aan het verminderen zijn. Haar reacties zijn minder hevig.