Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
super gave slee Biancocoo

VanHuisUit schreef:Klein is zeker fijn haha![]()
Wat spannend Tine, vind dat ook geweldige honden.
Hier nog een graasmomentje, speciaal voor Gem![]()
[ Afbeelding ]
dit kan Ollie uren volhouden hoor (ik ook trouwens, lekker in het zonnetje, gezellig, links zit Crazymel) was vorige week in Ermelo even chillen na het keuren en voor de start.
.
. Hondtie snapt nog niet wat de bedoeling is
.
. Andere zoon zat in een slecht opgetuigde vlet, grootzeil niet goed getopt met een valse plooi en de verkeerde fok van het wachtschip uitgekozen. Dan win je zéker niet, maar hoe leuk om je kinders aan de gang te zien
.

. Na 50 meter hoopte ik dat het verderop weer breder zou worden, maar helaas. En opeens zaten we muurvast in een bochtig stukje van het steeds smaller en dieper wordende paadje. Ene achterwiel schaarde achter een oude boomstronk, andere zakte in de zompige prut. "Groom" bewees opeens zijn nut, door eerst de wagen te bevrijden en daarna hebben we met veel vooruit-achteruit gesteek, Moos half in een greppeltje, de boel weten om te draaien. Hubby vond uitspannen niet nodig, een kwartier bezig geweest, Moos uiteraard wel wat opgefokt maar o zo braaf. Terug door het hekje het menpad op en daarna een bekende afslag genomen
.
.
En wat straalt je nichtje! Super leuk
Dat is ook wel heel zwaar, zou mijn Rarebier ook niet kunnen waarderen (en de smurf ook niet)
, heeft ze baat bij het netje?
, oeh, ook nog een kleine pony over een ton en idd erg handig die hoogte
.