Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frensie schreef:@ Jenkins; met een koppel bedoel je meerdere nijnen van allebei de geslachten?
En dan gecastreerde rammen? Ik heb niet meer ruimte en 2 rammen bij elkaar ga ik maar niet doen. Vandaar de 2 voedstertjes.
Groene shabrak is ook leuk geworden! Had er ook een wit shirt bij gedaan, dus heb nu een setje
Heb nu dienst is redelijk druk, maar vooral morgen en dan heb ik lekker geen dienst, haha. Gelukkig hebben ze sinds vandaag ook een extra planningsmedewerkster erbij! Heb haar net gezien en lijkt me een geschikte!
Edit: Biancailona heb je die muurschildering zelf gemaakt?! Het creatieve zit dan zeker in de naam want Biancacoo is ookal zo creatief geweest met cars!
PrinsjeH schreef:Aks:domper zulk nieuws, hopen dat reva-dok je verder helpt (het kan, kijk bij Frensie)
Tine: al helemaal klaar voor wedstrijden succes met door het vieze weer te gaan (we waren hier net op tijd gelukkig)
Verder geen verstand van busjes en wel van caafjes en nijntjes, maar dat is allemaal al beetje gezegd
Bij ons zit nijntje zielig alleen na het overlijden van FritsieEn dat blijft helaas zo i.v.m. mijn gezondheid en heftige allergie voor knaagjes...