Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Heb nog even geen foto's, want ze zijn nog in big shock van de verhuizing. De ene heeft een hele mooie zandkleur, de ander is wit met grijs. De hondjes vinden het heeeeeeel interessant.

Frensie schreef:@ Jenkins; met een koppel bedoel je meerdere nijnen van allebei de geslachten?
En dan gecastreerde rammen? Ik heb niet meer ruimte en 2 rammen bij elkaar ga ik maar niet doen. Vandaar de 2 voedstertjes.
Groene shabrak is ook leuk geworden! Had er ook een wit shirt bij gedaan, dus heb nu een setje
Heb nu dienst is redelijk druk, maar vooral morgen en dan heb ik lekker geen dienst, haha. Gelukkig hebben ze sinds vandaag ook een extra planningsmedewerkster erbij! Heb haar net gezien en lijkt me een geschikte!
Edit: Biancailona heb je die muurschildering zelf gemaakt?! Het creatieve zit dan zeker in de naam want Biancacoo is ookal zo creatief geweest met cars!
En anders zien we dat tzt wel weer.
, als ze welicht bij toeval uit zelfde nest komen heb je meer kans dat het goed gaat komen. verder is het ook erg afhankelijk van de ruimte en schuilplekken die ze hebben daarmee bedoel ik dat ze af en toe eens van elkaar weg kunnen als ruzie, dit geldt eigenlijk voor elk groepje konijnen. Vaak gaat het vrij goed, wat je echter helaas ook vaak meemaakt is dat de zogenaamde 2 voedsters een ram en een voedster zijn
dus hoop voor jou dat dit niet zo is anders heb je straks ook babys.
liefst cavia s aparte hok en konijnen apart
, maar Maisie fokt ze dus zij zal er ook wel kijk op hebben
).
domper zulk nieuws, hopen dat reva-dok je verder helpt (het kan, kijk bij Frensie)
en succes met door het vieze weer te gaan (we waren hier net op tijd gelukkig)
En dat blijft helaas zo i.v.m. mijn gezondheid en heftige allergie voor knaagjes...
worden we een green team (variatie op dream team
). Geweldig Gwin in de stop voor een hoop mest
is dat handig of niet.
ook leuk! PrinsjeH schreef:Aks:domper zulk nieuws, hopen dat reva-dok je verder helpt (het kan, kijk bij Frensie)
Tine: al helemaal klaar voor wedstrijden succes met door het vieze weer te gaan (we waren hier net op tijd gelukkig)
Verder geen verstand van busjes en wel van caafjes en nijntjes, maar dat is allemaal al beetje gezegd
Bij ons zit nijntje zielig alleen na het overlijden van FritsieEn dat blijft helaas zo i.v.m. mijn gezondheid en heftige allergie voor knaagjes...
*
Manlief heeft ook wedstrijd (dus de auto plus trekhaak
) en in mijn auto passen zijn vliegtuigmodellen niet
dus we zijn er nog niet uit. Gisteren liep ze wel heel lekker. Dan moet ze vandaag weer, en dat is dan dus te veel. Met dagje ertussen had het wellicht wel gegaan.