[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:41

Nou, voor de laatste keer bijgelezen. Sluit me aan bij alle samenvattingen.

Wel even voor Gompie *\o/* *\o/*

Dames niet te veel kletsen, want zit een week zonder internet (hoe ga ik dat volhouden :? )

Heb inderdaad gelkussen mee voor op het zadel en heeeeel veeeeel pijnstillers. Komt vast goed.

Groeten allemaal en een fijn en zonnig weekend.

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:44

Fijne vakantie Tine!!

Hier nog geen vaatwasmachinemeneer gezien...

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:45

Fijne vakantie tine.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:46

Fijne vakantie Tine! Geniet ervan!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:03

@Tine, fijne vakantie....en geniet ervan... hopelijk krijgt je stuitje nu verdiende rust ;)
@Bicci, helaas voor ons geen sinterklaasintocht, daar we dan wedstrijd hebben (en ik geloof meerdere van ons op die datum....Janouk, Maisie??) ;)
@Frensie, waardeloos is dat , dat ze geen tijd kunnen zeggen en altijd pas op het laatste moment komen of misschien wel helemaal niet :+
@PrinsjeH, wat super dat je de wagen mag retourneren. Ik dacht er van de week nog aan dat je net een nieuwe had gekocht....

Even een leuk berichtje... ik ben berucht en sta in de welshmagazine *\o/*

Afbeelding
Afbeelding

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:12

Wat leuk zeg, dat ga ik morgen even lezen bij je !!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:34

Wat gaaf zeg!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:50

Leuk Ollie!!

Nou vaatwasmeneertje is geweest! Afwasmachine zat lekker verstopt. Paar nieuwe onderdelen erin en nu doet hij het weer *\o/*

Zo lekker een rustig buitenritje doen. Ga morgen in de springles rijden dus zal nu niet al te gek gaan doen. Vriendinnetje gaat het helaas niet redden.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:02

Prinsje inderdaad al drie jaar voor Sonja en jimmy al ruim 2 jaar, beiden staarten liggen samen op ons dressoir. Zelfs mijn vriend komt er niet aan.
Net menles gehad, lekker met het tweespan gewerkt.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:40

stoer ollie!! *\o/*

tine, fijne vakantie!

wij gaan zondag richting Someren, Fifi mee, hond mee, lekker even eruit! :j

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:38

wat leuk zeg ollie! Mooie foto ook erbij.

Tine, fijne vakantie! Geniet ervan.

Nouvel jij ook fijne vakantie en geniet ervan.

VanHuisUit

:D genoten vandaag van poown en peerd het mooie weer en de prachtige omgeving. Met poown mijn favoriete rondje gemaakt langs vennetje en tussen de bossen door heerlijk. Met paard gedressuurd/paar balkjes en wat sprongetjes en stuk uitgestapt langs de weg, we zijn tot het bos gekomen toen weer terug, had helaas niet meer tijd. Maar morgen weer meer :D

Ik heb voor a.s. dinsdag zowaar een les onder het zadel gepland, nou dat is echt al jaaaaaaren geleden :+

@PrinsjeH kan me zo goed voorstellen dat de wagen terug gaat en wat ontzettend fijn dat dat kan.
@Frensie zo dat is wel fijn dat alles het weer doet, veel plezier met je ritje volgens mij is het bij jullie nu ook ontzettend mooi buiten, staat de hei nog in bloei?
@Tine super veel plezier *\o/*
@Ollie wat leuk zeg en zeer terecht natuurlijk! Erg mooie foto's zeg, het magazine komt altijd bij onze stalhouder zal morgen eens bekijken. Veel plezier morgen met mennen samen met IngridM.
@Nouvel heel veel plezier in Someren wat lekker dat je er een paar dagen uitgaat.
@Sonjim jij gaat goed zeg met het tweespan, wanneer krijgen we foto's te zien *-:) (kontjes mag ook :P )

Biancacoo

Ollie, supergaaf !! *\o/*
Tine veel plezier !!
Nouvel, ook heel veel plezier !!
sonjim tweespan gemend, super ! :j
Alvast fijn weekeinde allemaal ! *D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:55

@Prinsje: dat is fijn dat de wagen terug kan!

@Tine: heel veel plezier!

@Tallechie: je kunt ook zelf bannen van bokt voor een time-out of doe je dat al? Ik heb zelf vaak de neiging om hier té veel te hangen :o .

@VHU: oeh, dat klinkt lekker! En weer les ohz dat is hier ook al meer dan zeven jaar geleden :') .

@Ingrid: wat fijn dat het zo goed gaat met Gompie!

@Ollie: wat gaaf!

@Sonjom: lekker gemend *\o/* , ga je "te voet" naar de les?

Mmmm, krijg m'n ouders niet te pakken als die dochterlief nou straks komen halen en ik d'r niet hoef te brengen dan kan ik nu met dochterlief ook nog even snel inspannen en een rondje maken....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:58

Zou rondje gaan maken en heel verbaasd kijken als je ouders alweer voor de deur staan als je terugkomt :P

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:36

VanHuisUit schreef:
Zou rondje gaan maken en heel verbaasd kijken als je ouders alweer voor de deur staan als je terugkomt :P

foei VHU :D

nog maar een uurtje en dan weer weekend, heb vreselijk veel zin in morgen ! :j

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:37

*Ego post* :o...

Sorry maar de afgelopen dagen waren een beetje druk :o...

Ik ben dinsdag en donderdag op geweest voor mijn E rijbewijs en allebei de keren ben ik gezakt -O-. De eerste keer sloeg ook echt nergens op, ik weet niet wat ik had maar het kon zo de donald duck in... _O-. De 2e keer ging alles goed, zelf de examen man zei het, mijn rijden, mijn bijzondere verrichtingen alles.... Maar toch ben ik gezakt omdat ik te netjes was... Ik kwam van recht maar 1 reed hard door dus ik bleef wachten of de rest wel stopte... Als ik een paard achter me had gehad ga ik die niet onnodig in gevaar brengen maar goed. Dat was dus fout... Ik moest na die ene auto gewoon door gaan :roll:. Daarna nog zo'n situatie... naja. Ik moet nu 16 nov. weer een keer op :).

Ik heb wel nieuwe kitten foto's :+:.
Kiwi <3
Afbeelding

Jaggy <3
Afbeelding

Topic :D.
[BB-ITP] Kiwi en Jagy de siamezen kittens

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:38

hier vanmorgen stallen gemest en een nieuwe binnenband geplaatst. Mijn andere binnenband was lek net naast het ventiel, vraag me niet hoe dat gekomen is. Maar goed, lanouska en ik hebben de binnenband geplaatst en zelfs de buitenband er weer omgekregen. Daarna stallen gemest en m'n tuig vast op de wagen gelegd voor vanavond, want de band was nog steeds hard toen ik weg ging, dus ga er van uit dat dat zo blijft.
Verder niet zo heel veel gedaan, begin wat verkouden te worden en heb de hele dag al zere oren en een zere keel. Net wel lekker een heel stuk gewandeld met de hond.
Vanavond nog menles en daarna met mijn vriend en zijn broertjes naar de kermis in Zuidlaren.
En dan lekker op bed, en hopen dat de griep weg blijft.

@ Bianco, ik wil ook gerust bij jou komen hoor. Bij jou kun je vast mooier rijden dan bij mij, vanaf de stal waar ik nu sta.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:39

Je moet inderdaad niet rijden op je examen alsof je een paard achterin hebt staan, daar hebben ze een hekel aan. Wel balen dat je twee keer bent gezakt :(:)

Bettepet aan het bandenplakken :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:41

Balen Tass!!!

@ VHU: de hei staat al een poosje niet meer in bloei, is nu lelijk bruin...
Ben niet buiten wezen rijden, heb wat dressuurwerk gedaan. Ik ga morgen op de manege waar ik jaaaaaren heb gereden in de springles mee rijden (heb nog steeds goed contact daar en af en toe privéles, heb nu zin om te springen).

Net lekker met de honden wezen wandelen, op de heenweg had ik een bruine ridgeback en een blonde labrador, op de terugweg nog steeds een bruine ridgeback, maar nu een zwarte, stinkende labrador.... mevrouwtje kwam een paar plassen tegen...

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:41

Ja, mijn instructeur snapte het wel...
Als ik snel moet nadenken hoe ik iets oplos reageer ik op het feit dat er een paard in staat, heel stom :=.
Maar dat is ook het enige waarvoor ik het gebruik :=.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:42

Zo heb ik ook gereden tijdens mijn examen en kreeg de opmerking dat ik wat aan de voorzichtige kant reed. Dus uitgelegd dat ik vooral met paard in trailer zou rijden en toen snapte examinator het. Was gelukkig wel geslaagd.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:42

@tass, die zijn echt super!!
Ik ben ook een keer gezakt voor mijn E rijbewijs, idd omdat ik te netjes reed.

@evilli, ja echt een rot klusje, maar gelukkig wel geleerd van mijn vader hoe dat moet.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:44

Ik zakte de eerste keer omdat ik vond dat ik nog wel over kon steken, kon ook want was geen verkeer, maar toen kreeg verderop rechts het verkeer groen en die waren precies op de kruising tegelijk met mij ;( en het ging prima hoor, kon netjes invoegen. Had daar van de examinator moeten wachten tot ik een ons woog :+ (komt altijd van pas afvallen, maar dit was onzinnig)

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:46

Dat is balen zeg :(:).

Ik ben gelukkig niet de enige die dan voorzichtig rijd :=. De examinator wist dat ik het voor paarden nodig had, maar maakte hem niks uit geloof ik :=.

Bettepet: Ik vind ze ook super :D.