Wel even voor Gompie
Dames niet te veel kletsen, want zit een week zonder internet (hoe ga ik dat volhouden
)Heb inderdaad gelkussen mee voor op het zadel en heeeeel veeeeel pijnstillers. Komt vast goed.
Groeten allemaal en een fijn en zonnig weekend.

genoten vandaag van poown en peerd het mooie weer en de prachtige omgeving. Met poown mijn favoriete rondje gemaakt langs vennetje en tussen de bossen door heerlijk. Met paard gedressuurd/paar balkjes en wat sprongetjes en stuk uitgestapt langs de weg, we zijn tot het bos gekomen toen weer terug, had helaas niet meer tijd. Maar morgen weer meer
(kontjes mag ook
)
.
.
. De eerste keer sloeg ook echt nergens op, ik weet niet wat ik had maar het kon zo de donald duck in...
. De 2e keer ging alles goed, zelf de examen man zei het, mijn rijden, mijn bijzondere verrichtingen alles.... Maar toch ben ik gezakt omdat ik te netjes was... Ik kwam van recht maar 1 reed hard door dus ik bleef wachten of de rest wel stopte... Als ik een paard achter me had gehad ga ik die niet onnodig in gevaar brengen maar goed. Dat was dus fout... Ik moest na die ene auto gewoon door gaan
. Daarna nog zo'n situatie... naja. Ik moet nu 16 nov. weer een keer op
.
.

.
en het ging prima hoor, kon netjes invoegen. Had daar van de examinator moeten wachten tot ik een ons woog