[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:39

wow tine, wat een stoer dier zeg!! :wow:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:30

Zo...terug van verjaardagsfeestje, daarna lekker wezen eten in Delft, erg gezellig.

Er is weer flink gepost! Prachtige tuigen, een Jeroen die er ook al heel stoer uit begint te zien, Nouvel die de wagen heeft verkocht aan Pantharei (die een peerd heeft van 1.75 las ik in een ander topic en da's inderdaad groot :+ ), grappig dat je wagen naar Rotterdam komt wie weet zie ik hem nog eens, en heel fijn dat je lekker hebt gemend vandaag met Fifi! Rivaldo die gratis een Fjord aangeboden krijgt, tja gratis is leuk maar je moet hem wel onderhouden denk ik dan :$ maar moet zeggen dat je op de fjord van de foto wel erg leuk zit! Biancocoo die heerlijk heeft gemend met zoontje & eierkoek :Y) maar bokt met een mini-laptopje, Dennis gefeliciteerd wat gaat dat toch altijd goed met jouw pony's 8-) , Tallechie is aan het buikworstelen met beeb :(:) is niet fijn ga maar lekker naar bed toe. Cobii zag ik wel langskomen maar weet even niet meer wat je hebt gedaan :o

En Tine, meid wat een kwijlpaard :~ keuren altijd nog spannend.
Wat een mooie kleur. Ik zou geen hengst op stal willen maar volgens mij heb jij ervaring met Rembrand toch, die was toch ook hengst toen je hem kocht? Ik vond Simba, onze mini, als hengst al mans genoeg :x

Zoonlief weet het nu van de poes, is er wel ongerust over maar ik heb hem verzekerd dat de poes ergens moet zijn. Morgen gaan we gezamenlijk briefjes ophangen. En nu maar hopen dat dat dier echt terugkomt / opgespoord kan worden deze week >;)

Vlakbij de verjaardagsvisite werkelijk keihard tegen de punt van een dakgootje van een uitbouw aangelopen. Echt hoe ik het voor elkaar heb gekregen geen idee maar ik ging bijna plat |( dat deed zeer en ik schrok me rot natuurlijk. Had ik twee weken terug geloof ik dus aan de rechterkant een bult door die hark, nu dus links door die dakgoot #)

L_Rivaldo

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:32

Nice paardje tine :D :D

Net heel heel slecht nieuws gehad ben nu dus alleen maar aan het janken, paniek aan het raken en ben nu zelf een rijmpje aan het schrijven voor mijn oom (misschien wel voor de begravenis).

Oma was na de operatie een tijdje op de normale zaal, toen 2x terug gegaan naar de medium care, nu gelukkig terug naar de normale zaal, krijgt nu wel extra zuurstof bij.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:36

Sterkte rivaldo :(:)

Gaaf paard tine en wat een gaaf kleurtje.

VHU heeft er een bult bij. Had ik ook van de week stootte mn kop tegen het trailerdeurtje.

Nou mensen ik ga slapen :evaw:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:40

Hier ben ik ook nog even op de valreep...

@Jellee, leuke strandfoto's :D tjsa ik weet er alles van van bijtende golven :=
@Maisie, wat een schitterende tuigen :~ . Het bruine tuig staat Robijn prachtig, echter denk ik dat dit tuig ook heel mooi bij Ferro zal staan :j Jeroen is ook écht een leukerd zeg <3
@Tine, wat een knap peerd zeg <3 . Hopelijk wordt hij goedgekeurd komende week..
@Nouvel, wat fijn dat je wagen verkocht is +:)+
@Biancoo, wat een leuke filmpjes heb je gepost... ik geloof dat ik een keer bij jullie kom logeren met mijn pony's... heerlijk die omgeving :j
@Dennis, van harte gefeliciteerd met je winstpunten en je 1e plaats *\o/*
@Tallechie :(:) kindlief houdt de gemoederen wel bezig....
@Rivaldo, wat een leuk bijrijdfjord en wat een ondeugende Rivaldo... die heeft inderdaad het voorjaar in zijn hoofd.
@Lacuna,beterschap :(:)

Ik heb vanochtend Bruutje even dressuurmatig gereden en toen zijn we richting Cuijk gereden om naar een pony te gaan kijken. Op zich een super leuke en geschikte pony, echter wat achterstallig onderhoud...morgen even overleggen hoe verder... Vanavond nog even een rondje met Simba gedaan. dus het was weer een enerverend paardendagje....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:49

Handig die samenvatting van Ollie! :D

Ollie: heeft een drukke dag achter de rug.
Rivaldo: sterkte
VHU: brokkenpiloot :(:)

Rembrand was idd ook nog hengst toen we hem kochten en op wat gebrom na bij buitenritten langs weides (doet hij nu dus niet meer ;) ) is hij helemaal niet veranderd. Oftewel, hij was een heel makkelijke hengst, terwijl hij ook behoorlijk gedekt heet. Thabor zou ook heel makkelijk zijn en gewoon bij hengstige merries in de les kunnen, met merries samen op de trailer ed. Dus als hij echt zo makkelijk is, dan blijft hij gewoon hengst.

Heb al info gekregen over de nakeuring. Toch handig die fora. Helaas is deze al 16 april, dan staat hij net 2 weken bij ons. Denk dat dat toch wat veel wordt voor het paard. Hij is tenslotte pas 4 (in mei eigenlijk pas), is dan net verhuisd en heeft een nieuwe baas. Daarbij komt dat wij dan een bruiloft hebben, dus dan zou iemand anders het moeten doen. Ik wil daar natuurlijk zelf bij zijn, maar belangrijkste lijkt me toch dat het voor paard wat veel wordt.

Eerst volgende mogelijkheid is dan in februari 2012. Dan hoop ik wel dat het niet samenvalt met indoormenkampioenschap (maar goed, dat missen we dan maar) of de krokusvakantie (wintersport, en ik kan van mijn gezien niet vragen dat over te slaan). Lastig die volle agenda's.

Nu moet ik echt naar bed, is weer veel te laat.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:14

Jeetje iedereen is heerlijk druk geweest! En toch veel gekletst hier.. haha;)

Gave foto's gezien van het strand en het bos. En ik met iedere mooie dag maar roepen.. als mn trailer af was had ik lekker naar het strand of naar het bos gegaan..haha.

Tine gaaf nieuw paard! Wat een uitstraling zeg! Hopen dat hij goedgekeurd word volgende week.

Nouvel wagen eindelijk verkocht, fijn hoor!

Maisie gave nieuwe tuigen.

Han weet van de poes, ik blijf duimen hoor! VHU nog steeds in een "WAUWWWW" sfeer en loopt daardoor zo met haar hoofd in de wolken dat ze bijna een hoek uit een huis loopt.. Niet gewonnen zeker??

Dennis gefeliciteerd! Het liljkt altijd alsof alles altijd maar goed gaat bij jou..:o

Tallechie weer een onrustig dagje. Hoop dat je vannacht wat slaap kan pakken..

Rivaldo word bekogeld met fjordjes..

Lacuna: Beterschap en rustig aan. De poowns kunnen wel even zonder je.. :(:)

Ollie heeft alleen maar paarden gezien vandaag. Heerlijk dat soort dagen.. :j

Vandaag Eef getraind, een slaapbank verkocht (voor goed geld :9 ) en geschilderd aan mn trailer.. haha verrassend he?! Morgen komt het hout, ben benieuwd! Truste allemaal!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:15

@Ollie, klinkt inderdaad als druk dagje (wel fijn dagje :+ )
@Tine ik vind een hengst qua uitdrukking wel super, super gaaf hoor :j Grappig dat jij allemaal 'mannen' in huis hebt trouwens.
@Jellee jou was ik nog even vergeten, die ene foto van het hoofd van Kay je ziet hem echt denken wat the f&&%%** is this???

@Rivaldo :(:) ;(

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:21

Aah niemand reageert op mijn oproep :P
Neem aan dat niemand dan kan of ook niemand weet? :o

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:24

|( Ik heb echt het gevoel of ik over stroom.. woensdag horen we meer over mijn oom.

Auw vhu net verkeerd gemikt. Vandaag ook een klap op mijn achterhoofd gehad van rivaldo, hij wilde als een gek de stal in.

Zat vandaag in de paddock mijn limonade aan het opdrinken, had zowat 2 shetties op mijn schoot en rivaldo gaf de strijd niet op en was erg nieuwsgierig wat ik had dus zat steeds aan mijn glas en jawel ik zat deels onder, uiteindelijk hem laten proeven en lekker dat hij het vond, hele glas kon weer schoon de kast in haha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:38

Kalm aan he Rivaldo :(:) Zou Rivaldo ook wat gestresst zijn doordat je je zo verdrietig voelt over je oom?
Mijn pony's zijn ook gek op Roosvicee }:0

Citaat:
Aah niemand reageert op mijn oproep
Neem aan dat niemand dan kan of ook niemand weet?

'k Moet werken, helaas :+

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 02:54

Laura, sterkte!!

Jellee, ik ben echt verliefd op Kay! <3 <3 <3 Mag ik hem hebben _/-\o_

Tine, wat een prachtig dier zeg! Leuke kop!

Zo ik ga nu ook maar eens slapen, veel te druk bezig met school....
Waarom kan ik me nou pas na 12en concentreren? :P

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 05:57

sterkte laura!

Tine, wat een gaaf paard!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 06:30

Wat een gaaf beest Tine. Super hoor. Weet je zeker dat Eric er nog wel op mag????
Of ga jij hem inpikken ;-)

Hopelijk wordt hij goedgekeurd. Ik zal voor je duimen.

Bianca ik heb tot nu toe weinig bijgehouden, wilde ik wel gaan doen, maar heb nog geen geschikt boekje of schrift gevonden waar ik het in wil zetten..

vhu heeft ondertussen 2 bulten die er niet te horen zitten :(:)

Laura sterkte met je oom en oma. Zit jullie niet mee
:(:)

Ollie heeft gereden, paardje bekeken en gemend

Tine hopelijk kun je het met de keuring regelen. Mijn vader heeft ook altijd hengsten voorgebracht was altijd super leuk om te doen

Foto's op het strand zal je bij mij niet snel zien.... zit veel te ver weg van het strand

Laura had wat ruzie met rivaldo en heeft daarna een fjord gereden. Ik heb nu ook een fjord, maar voor mij nooit geen fjord weer.

Jenkins ik kan je helaas niet helpen. Wat was je nog laat op.

Veale is gek op een krentenbol met kaas. Krijgt hij dus ook na elke marathon die we hebben gereden.
Dribbel heeft laatst mijn glas met dubbelfris opgedronken

Ik heb goed geslapen. Wel paar keer wakker geweest, maar was om half 6 klaar wakker. Dus zit al een uurtje beneden. Vandaag de jaarrekening even afmaken, afspraak bij de dierenarts maken en verder weet ik het nog niet.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 07:46

Laura, sterkte, doe rustig aan :(:) hou je hoofd koel, maak je niet te druk ;(

VHu, auw :(:) .

Tine, wat een geweldig gaaf paard !!!

Ollie; het bos is hier geweldig, en er zit een groot natuurgebied aan vast.
Mijn ouders beginnen een camping (west side ranch in Tiendeveen) een dorpje verder, dus als jullie een rustig vakantieplekje zoeken ?.......altijd welkom, het is hier heerlijk mennen en rijden

Nou, rustig aan iedereen vandaag.
Ga zo zoontje naar school brengen, en dan naar mijn werk, een ochtendje en dan ben ik vrij. +:)+
Moet nog een stuk omheining veranderen, maar ook boodschappen doen, dus weet nog niet welke van de 2 het word..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 07:47

Goedemorgen.

Gisteren veel te laat naar bed gegaan (bleef maar op fora hangen, kreeg steeds info binnen over de keuringen) dus nu flink moe. Dom. Straks om 9 uu rmenles met Amerigo.

Nou, moet snel aan de slag hier. Tot later

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:13

:wave:
mooie fjordfoto gezien
nouvel heeft een groen paardje voor haar kar gespannen en geoefend met fifi buiten :)
Tine heeft een geweldig gave hengst bezocht vandaag :+: en wil in Den Bosch (!! das dichtbij :D ) laten keuren volgend jaar (den bosch is dat toch? :o )

laura een :(:) ivm slecht nieuws
Lacuna ook een :(:) niet te druk maken wijffie, en als je woensdag ook liever thuisblijft ga ik je shetters wel even doen, drollen vangen en hooitjes geven.

zo, nu ga ik de afwas doen, en wat zoeken hier. Dan m'n tas inpakken en naar de bibliotheek (edit; die is dicht vandaag ^) )..

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:40

Jenkins ik moet ook gewoon werken en ik denk dat dat voor meerdere geld.

Tine fijne les!

Biancacoo: Goed om te weten van de camping. Ik wil volgend jaar ook een lang weekendje ofzo lekker naar het bos of naar het strand. Paarden zijn er dus ook welkom?

Paarden en ponys lusten meer dan we denken. Een pony vroeger op onze camping kreeg altijd zo'n bokworstje.. was ie helemaal gek op! Ik zou het mn paard niet geven, maar die man zag er geen kwaad in..

Fijne dag allemaal, ik ga ook maar eens werken.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:41

Gave hengst Tine, ik zal voor je duimen dat die goedgekeurd wordt.

Nouvel, heeft haar kar verkocht.

Jenskins, helaas kan ik ook niet in je radio uitzending.

laura, sterkte :(:)

Ollie, druk dagje.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:44

Iedereen die moet werken veel succes / sterkte.
Iedereen die iets met de paardjes gaat goed veel plezier.
De rest natuurlijk ook gewoon een fijne dag.

Ik ben om 6 uur al met de boekhouding begonnen. De jaarrekening moet donderdag ingeleverd worden.
Nu doet mijn printer het niet en kan ik niet verder. Heb zwager gebeld en die komt vanmiddag de printer maken. Kan ik het dan afronden.

Straks nog even naar de fysio.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:04

eefielover schreef:
Biancacoo: Goed om te weten van de camping. Ik wil volgend jaar ook een lang weekendje ofzo lekker naar het bos of naar het strand. Paarden zijn er dus ook welkom?

Jazeker, er komen paddock's/weide's en er zijn stallen en er komen volledig ingerichte tipi's !! erg leuk allemaal.
Alles is momenteel in aanbouw.

Talllechie; balen zeg, ben je net lekker bezig met alles, stopt je printer ermee............. ^)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:14

Mijn vriendje dacht lief te zijn door mijn laptop opnieuw te installeren, maar nu heeft de printer niet opnieuw geinstalleerd. Omdat hij icter is heb ik het nooit hoeven doen en weet ik dus ook niet hoe het moet.

baal er wel van, want wilde vanmiddag lekker niks doen en nu moet ik de administratie afmaken :-(

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:14

zo tine....dat is een knapperd,wauw ik bodegraven zit je wel goed hoor met aankoopkeuring :j
dennis weer goed gescoort,van harte
poes al terug??
kay is erg onwijs leuk
en nog meer leuke dingen gelezen
hier erg rustig, sun heeft weer ijzers,plankje was van mijn concourswagen afgebroken...zit er weer op,nu nog schilderen(eigelijk de hele kar)
hier mooi bruin tuig gezien bij maisie (wat is het voor merk???)
sun heeft shetmaat,behalve zomers het schoffie,maar nu is ze zo afgevallen,dat shetmaat schoffie te groot is,onderlegger onder doen.
tiamo aan het longeren,draven gaat goed,maar de stap......dat is geen pony aan de longe....een stofzuiger!!! hij gaat steeds met zijn neus over de grond....echt over de grond! :j
wat moet ik ermee, als ik hem bijtik gaat hij draven...of draven of stofzuigen!!! :j
vandaag maar eens bijzetten met touwtjes.
weet iemand of de bijzetteugels maat pony ook echt klein is???(voor welsh B pony) of echt voor D ponys?

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:15

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.
Naaltje, jij dubbel bedankt, maar jij moet aan je school werken :)

Tine, wat een onwijs gaaf paard. Moet je je toch voorstellen dat die straks in prachtig bruin tuig voor een antieke wagen loopt... *kwijl*
Jenkins, sorry ik kan ook niet, hoop dat je nog iemand vind die wel kan.

Sterkte voor degenen die het nodig hebben,
en verder iedereen een fijne dag gewenst
lacuna

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:32

Iedereen roept dat ik weer lekker gescoord heb en dat het altijd zo goed gaat bij mij. Tis hier ook hard werken hoor ;). Krijg het ook echt niet zomaar kado met mijn mutsies. Laatste winstpunt is in oktober geweest, zit er steeds tegen aan de hangen maar gewoon net niet het voor elkaar krijgen.
Ben van de week weer eens goed afgebeurd door m'n instructrice en dat heeft zeker geholpen. Weer even de vinger op de zere plek. Niet miepen, maar gewoon rijden en gaan met die banaan.

@ Tine: wat is hij gaaf!!!!
@ Jelleee: Kay is stoer, maar dat is geen nieuws ;).