Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), grappig dat je wagen naar Rotterdam komt wie weet zie ik hem nog eens, en heel fijn dat je lekker hebt gemend vandaag met Fifi! Rivaldo die gratis een Fjord aangeboden krijgt, tja gratis is leuk maar je moet hem wel onderhouden denk ik dan
maar moet zeggen dat je op de fjord van de foto wel erg leuk zit! Biancocoo die heerlijk heeft gemend met zoontje & eierkoek
maar bokt met een mini-laptopje, Dennis gefeliciteerd wat gaat dat toch altijd goed met jouw pony's
, Tallechie is aan het buikworstelen met beeb
is niet fijn ga maar lekker naar bed toe. Cobii zag ik wel langskomen maar weet even niet meer wat je hebt gedaan
keuren altijd nog spannend.
dat deed zeer en ik schrok me rot natuurlijk. Had ik twee weken terug geloof ik dus aan de rechterkant een bult door die hark, nu dus links door die dakgoot

tjsa ik weet er alles van van bijtende golven
. Het bruine tuig staat Robijn prachtig, echter denk ik dat dit tuig ook heel mooi bij Ferro zal staan
Jeroen is ook écht een leukerd zeg
. Hopelijk wordt hij goedgekeurd komende week..
kindlief houdt de gemoederen wel bezig....
) is hij helemaal niet veranderd. Oftewel, hij was een heel makkelijke hengst, terwijl hij ook behoorlijk gedekt heet. Thabor zou ook heel makkelijk zijn en gewoon bij hengstige merries in de les kunnen, met merries samen op de trailer ed. Dus als hij echt zo makkelijk is, dan blijft hij gewoon hengst.
) en geschilderd aan mn trailer.. haha verrassend he?! Morgen komt het hout, ben benieuwd! Truste allemaal!
)
Grappig dat jij allemaal 'mannen' in huis hebt trouwens.
Ik heb echt het gevoel of ik over stroom.. woensdag horen we meer over mijn oom.
hou je hoofd koel, maak je niet te druk
.

en wil in Den Bosch (!! das dichtbij
) laten keuren volgend jaar (den bosch is dat toch?
)
ivm slecht nieuws
niet te druk maken wijffie, en als je woensdag ook liever thuisblijft ga ik je shetters wel even doen, drollen vangen en hooitjes geven.
).. 
eefielover schreef:Biancacoo: Goed om te weten van de camping. Ik wil volgend jaar ook een lang weekendje ofzo lekker naar het bos of naar het strand. Paarden zijn er dus ook welkom?

. Krijg het ook echt niet zomaar kado met mijn mutsies. Laatste winstpunt is in oktober geweest, zit er steeds tegen aan de hangen maar gewoon net niet het voor elkaar krijgen.
.