twijfelen en daardoor moeite doen de beste weg te zoeken is helemaal geen slechte eigenschap vind ik

overigens, lacuna heeft mij geleerd consequent te zijn, vanaf toen kon dids werken voor de wagen

hmm, 'n vriend van me op msn, z'n vader is opgehaald met ambu, beroerte, verlamd enzo. Hij zit nu in 't ouderlijk huis, te wachten op contact met z'n moeder die vertelt hoe of wat..

heb maar aangeboden die kant op te rijden als hij 't vanavond niet trekt..

. verder heb ik het superdruk met mijn nieuwe, en leuke opleiding en ben ik ook nog ff op wedstrijd geweest met Voice.

), had verder niemand gevraagd want ben niet zo'n ster met verjaardagsbezoeken vind het leuker als mensen gewoon 'echt' langskomen, werd vroeger helemaal gestresst van al dat bezoek. Dus dat doe ik niet meer. Maar mijn zus was er wel en dat was erg gezellig want we zijn gaan mennen met Snuit. Heerlijk bijkletsen en zo'n 1,5 uur (16 km volgens mijn zus GPS) op pad geweest, dus pittig ritje
. Zus heeft een paar filmpjes gemaakt , ben nu aan het uploaden op YouTube, zal zo even op ITP zitten.
), kinkettinkje weer vastgemaakt, ik weer op de wagen, toen zus er weer op en weer verder. Had wel zoiets van jeetje zeg, dat dat ook nog kan gebeuren