Rivaldo, ik zal zo niet weten wat voor maat handschoenen ik heb. Ik had de officiele menhandschoenen, maar dat werkt niet bij mij. Men nu met normale rijhandschoenen, dit ging al een stuk beter
Tine: lijkt mij inderdaad ook dat hetzelfde lesgeven is alleen voor jou is het anders. Ik krijg onder zadel namelijk de zelfde tips als voor de wagen. Snap je dus wel
Opzich als iemand mij kan ondersteunen zou ik uiteindelijk ook de overstap kunnen maken van meninstructeur naar gewone instructeur.. is toch goedkoper en denk dat ze dresuur ook voor de wagen kunnen geven.
Ik heb echt hele kleine handjes, maat schoenen 36 soms 37 en hihi ben 1,55
avaluna
Geplaatst: 10-11-09 10:38
@Tallechie: super dat het zo goed ging, altijd een mooie bevestiging!
tine10
Geplaatst: 10-11-09 18:28
Ik moet zaterdag rond 12.45 uur met de pony onze eerste menproef showen. Ben nu al zenuwachtig. Wordt ook lastig losrijden, want moet na de ponys dressuur. Zij zullen het vast niet fijn vinden als ik met aanspanning erbij losrijd. Nou ja, we zien wel, maar ik vind het wel erg spannend. Daarvoor, rond 10.45 ga ik mijn paard voor het eerst in de M1 starten, ook spannend.
wat leuk om iedereens verhalen te lezen! ik ben ff weggeweest want ik had zo'n druk weekend i.v.m. de wedstrijd in nijkerk! jammergenoeg kan ik met de pony's al 2 dagen niets doen omdat ze gister geënt zijn dus morgen na mijn tentamen maar even lekker met ze aan de slag wat is die Lotje gegroeid evelli tallechie fijn dat veale zo braaf was, altijd goed voor het vertrouwen in mekaar! L_rivaldo heb jij al wat over je pessoateugel gehoord?
ik kreeg gisteren een mail van haar dat hij over 4 weken klaar was .. balen want de masseur gaf aan dat longeren met pessoa goed is omdat hij een klein beetje verkort is in zijn rug.
toevallig heb ik gister ook een mail gehad, omdat ik schijnbaar niet had vermeld dat ik wel of geen katrollen wilde, er werd bij vermeld dat hij over 3 weken klaar is! En ik kan ook niet wachten haha, de masseuse zij bij mij ook dat het goed is voor het ruggebruik van de pony's :p
haha bij mij precies hetzelfde over die katrollen.. heb erbij gezegd hoezo moest ik dit invullen, er stond toch op bokt dat de aanbieding met katrollen was, dus daar gaf ze me wel gelijk in.. vertelde ook dat ik niet blij was dat het zo lang duurde.. ze vertelde dat ze ziek was enzo...
Mijn neefje heeft de mexicaanse griep Ligt in het ziekenhuis en krijgt Tamiflu en wordt goed in de gaten gehouden. Dit omdat hij natuurlijk veel en veels te vroeg geboren is (25 weken) en daarom erg kwetsbaar is.
avaluna
Geplaatst: 11-11-09 10:31
@Evelli: sterkte met je neefje , ik hoop maar dat het goed aan slaat en het gauw beter met hem mag gaan
Ik ben gisteren ingeent voor de mexicaanse griep. Mijn arm doet een beetje pijn maar verder geen gekke dingen.
Ga ook eens kijken of ik zo'n passoa kan regelen voor mijn pony's. Mijn zusje heeft er een maar die is echt veel te groot. Nu longeer ik met lammert haanstra longeersingel en touwtjes.
Vanavond weer les. Neem Robijntje mee. Mijn instructeur zij de vorige les dat ie nog een mooi pony 2-span tuig had overgenomen van iemand die gestopt is met mennen. Dat neemt ie vanavond mee en dan kan ik het passen op mijn pony's. Ben benieuwd het hoeft niet veel te kosten en het is een leren tuig.
Ik heb zelf een pessoa in elkaar gezet, moet hem alleen nog afmaken, want die schuifijzertjes doen niet helemaal hun werk helaas...... Maar als ik lees dat de levertijd 4 weken is bij dat meiske op bokt, wacht ik nog wel even
Misschien dat ik ook ga, weet alleen niet of het echt leuk is of dat het net zo saai is als jumping amsterdam .. daar kan ik rondlopen echt wel kijken maar gewoon niet meer zoals eerst.
Passoa zit volgens mij nu haast achter! uiteindelijk ga ik ze ook zelf maken voor andere gewoon voor vrienden ofzo.. want dit schiet niet echt op!
Manege laanhoeve in nederhorst gaat per 1 januari 1 keer in de maand op zaterdagavond een menavond organiseren.. dus dat klinkt leuk (ook voor me ouders hoeven ze maar 1 keer per maand opstap ipv elke week hihi)
Nee paard en koets ga ik niet heen. Wel veel succes en plezier tijdens de clinic magicmist!
Pessoa heb ik nog nooit mee gelongeerd, maar moet opzich wel een goeie uitwerking hebben zeggen ze. Ik longeer veel met dubbele lijnen. Wel wat lastiger om dat niet in de knup te komen
Jammer dat je niet in de buurt woont Ciska die komt eerst naar mij en rijdt daarna met mij mee anders had je ook wel meegekunt. Maar voorlopig heb ik nog maar 2 zitplekken in de auto
tine10
Geplaatst: 11-11-09 12:18
Ik ga ook niet naar paard en koets. Veel te ver weg.
En longeren doe ik altijd met dubbele longe. Vind ik ideaal. Kun je eigenlijk alles mee doen.