[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:06

@prinsjeh, slaap lekker :wave:
@ IngridM, a dirty mind...... :P

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:09

Haha, die Ollie :-) die van Naaltje ook leuk.

Ga nu slapen :-)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:10

Ollie1 schreef:
@prinsjeh, slaap lekker :wave:
@ IngridM, a dirty mind...... :P

Ja ehmmm hoe noemde jij Nick en Simon ook alweer? O:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:15

ehhhhh, dat kan ik hier niet neerschrijven :o _O-

IngridM

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:18

Dus wie heeft er een dirty mind? Whahaha
Tis al lang bedtijd geweest ga lekker verder waar ik vanmiddag was gebleven

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:55

Die paddestoel kan ook vast niet goed zingen, ik vind met dt :')

@Prinsje; wat mooi je avatar <3 :(:) . Wat mooi van het haar van Har..., maar ook heel verdrietig, natuurlijk :(:) . Sterkte meid en zorg goed voor jezelf :j .

@Tine: wat lekker er weer fijn tussenuit, wel altijd veel werk voordat je kunt vertrekken. Misschien zo'n bontje of gelseat voor óp het zadel, want de eerste buitenrit samen met zoonlief is wel heel erg leuk.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 06:12

PrinsjeH schreef:
mooie samenvattig hierboven O:)

helaas geen billen-voor-de-wagen foto hier

;(

heb vandaag een pluk van de manen van Har ingevlochten, wilde vriendlief in de auto. Daarna nog een pluk gepakt en de visgraatvlecht geoefend...die Har blijft zelfs na z'n inslapen nog leerobject voor me... De visgraat is echt prachtig geworden, nu nog een plek verzinnen.
De andere plukken gaan naar paardensieraad voor ringen voor ons allebei :j

EDIT:
Ollie, té ruig gewoon... ben fan van Nick & Simon... jaloerrrsss

vlecht met ijzers met mooie foto inlijsten :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 07:02

@avaluna; ik weet het, ik heb 't plaatje niet gemaakt, vindt (;) :') ) dt fouten ook altijd een ramp :P

goeiemorgen!!!
Ik ga als de wiedeweerga brood smeren en inpakken
Moeten vandaag naar Gameren, excursie rivierengebied. Ik hóóp dat ik optijd terug ben, maar ik vrees er echt voor :=

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 07:23

@Naaltje: veel plezier!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:03

*\o/* Ik heb een nieuwe Gompie aangetroffen vanochtend toen ik opstond. Kan dat echt zo snel ? (Cyclo ?)
Sinds weken stond hij weer bij de deur op me te wachten toen ik naar beneden kwam samen met de 2 anderen. Dat was al een "wat is dit nou"
Verder 'sinds gisterenavond' nergens poep. Weer een ? :D

En vervolgens begon ie lekker te eten, zeg maar 'vreten' *\o/*

Ik weet dat dat een bijwerking van de prednison is maar toch, hij is een skelet met een velletje dus er mag wel wat bij.
Nu kijken of hij het nog binnen gaat houden.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:14

Ingrid super van Gompie.
Naaltje veel plezier.
Ollie veel plezier met N&S en in het brabantse.
Frensie werkende vaatwasser is handig, maar menles missen is balen.
Prinsje mooi dat je de haren van Har hebt kunnen vlechten, ik heb ze gevlochten afgeknipt in de auto gelegd en een jaar later naar mijn slaapkamer verplaatst en verder ben ik nu 3 jaar later nog niet gekomen. Het heeft een jaar geduurd voordat ik ze uit mijn auto kon halen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:18

Goedemorgen!

Super IM dat Gompie opknapt! Prednison werkt snel dus het is goed mogelijk dat hij er zo lekker op reageert.

Helaas kan ik niet vanmiddag mennen, want ik heb zelf geen wagen, dus ik kan alleen mennen tijdens de les met een wagentje van de lesser. Maar als de vaatwasmeneer op tijd is kan ik daarna nog met een vriendinnetje in het bos rijden.

Ga nu maar beginnen met wachten/huishouden. Eerst maar eens stofzuigen. Blegh

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:37

En een goedemorgen...
Prachtig weer! Ik ga zo na de files naar stal lekker genieten :D

Citaat:
Prinsje mooi dat je de haren van Har hebt kunnen vlechten, ik heb ze gevlochten afgeknipt in de auto gelegd en een jaar later naar mijn slaapkamer verplaatst en verder ben ik nu 3 jaar later nog niet gekomen. Het heeft een jaar geduurd voordat ik ze uit mijn auto kon halen.

Ik was zo in shock in Utrecht van alles dat ik 'blij' ben dat de DA mij nog een pluk van de staart in mijn handen drukte voordat we de deur uitgingen. Die had ik in mijn rugzak gestopt, waar ook wat koekjes en drinken inzat en mijn slaapzak (ik was in de veronderstelling, toen ik naar stal toeging, dat het wel erg was en dat ik daar zou blijven slapen, of eventueel in UTrecht, maar ja, dat ik na aankomst in Utrecht gewoon direct weer terug moest, zonder paard, dat scenario verzin je niet). Het eten en drinken heb ik toen die nacht nog uit mijn rugzak gehaald, maar pluk staart was ik helemaal vergeten. Toen we op vakantie gingen kwam die rugzak weer in beeld, immers slaapzak ook nodig en die zat daar nog in. En toen kwam een stukje Rizanta weer tevoorschijn. Was behoorlijk shocking. Ze ligt naast mijn bed, met foto erbij. Samen bij paar andere foto's van Nebraska waar ze zoveel op leek. Meer dan dat heb ik er nog niet mee kunnen doen. Weet ook niet of ik het ooit ga doen. Maar vind het wel mooi als je dat wel kan doen.
Van Simba heb ik geen haar. Ik wilde dat toen niet.

Ach toch trieste zaken allemaal.

Maar niet teveel aan denken allemaal. Ik hoop dat iedereen van het prachtige weer kan genieten. Tine, heel veel plezier op Vlieland, heerlijk!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:41

Mogge,

@IngridM, wat fijn de je nu al positieve verandering ziet bij Gompie
@Frensie, wat jammer dat je niet kan lessen vanmiddag

Ik heb vannacht heel veel schaapjes geteld maar niet geslapen... vanavond wordt het ook al niet vroeg ben ik bang.....

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:45

idd, prednison werkt als een jekko. Mijn woef krijgt het tegen de jeuk en de dag na de injectie krabt ze helemaal niet meer!
Fijn dat Gompie opknapt :D
PrinsjeH; je blijft me verbazen met je kracht :(:) Hier ligt het plukje staart van Regina nog steeds ergens weggestopt in een tas en dat was niet eens mn eigen paard.
Naaltje, veel plezier!
Tine: Lekker uitwaaien op Vlieland! Enneuh, niet stiekem zo'n ijslander meesmokkelen in je bagage he! :Y)
Frensie: Hoop dat je vaatwassemeneer snel komt! Gister lekker naar de aangespannen avond geweest, nog veel foto's gemaakt?

Hier vandaag weer een druk paardendagje, dus ik ga er maar meteen mee aan de slag ;) Moet mn eigen twee jongens doen, de friesse merrie moet beweging en ik moet om 13.00u weer bij Spirit staan, die mag vandaag nog eens voor de wagen.

Fijne dag allemaal!
Groetjes, lacuna

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:59

Goedenmorgen,
heb hier een lange vlecht van mijn vorige AV merrie op stal hangen....kijk er elke dag naar...
Bettepet, ja wilde nog wel proberen in de herfstvakantie bij je te komen, balen dat je band lek is !! :(
ollie feestje bij nick en simon....veel plezier *\o/*
vhu :(:) biljft lastig die puzzelstukjes van paardjes en herinneringen.
Prinsjeh Mooie avatar !!! en wat gaaf dat je een vlecht voor in de auto maakt en een lange vlecht gemaakt hebt !
Gompie voelt zich beter !! _/-\o_ super
lacuna gaat vandaag weer met de paardjes aan de slag en die leuke spirit ook !
frensie vaatwasser kaduuk....balen... :(
tine uitwaaien op ijsco...leuk !

ga werken...groetjes

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:01

@Avaluna: dankjewel hoor :o En ik ben ook een -dt freak :j Sowieso een taalfreak (gesjeesd studente Nederlandse Taal en Cultuur :o )
@Bicci: dat vind ik een supergoed idee. Maar wil toch zo'n lief klein vlechtje uit zijn manen met alle kleurtjes van witblond via oranjebruin tot heel donkerbruin 'dichterbij' houden... misschien iets met een fotolijstje maken...
@Naaltje: plezier met excursie!
@IM: wow, wat superrr, een Phoenix-Gompie !!!! Ben blij voor jullie, lekker aan het smikkelen houden nu
@Sonjim: hoe lang is het bij jou nu geleden??? 3 jaar... :(:) Vind ik eigenlijk supermooi
@Frensie: bluhhh huishouden sucks :j Maar schoon is weer heerlijk :j Succes !! En hopelijk nog bosritje vanmiddag in mooie herfstkleuren...
@VHU: ieder op zijn manier idd... zoals met alles in het leven :j
@Ollie: dat orkest erachter houdt je wel wakker vanavond ;-) Enneh... je had ook Nickjes en Simonsjes moeten tellen... :D
@Lacuna: heerlijke methode, de hele dag disscociëren en dan kom je supersterk over... al jaren mijn coping-strategie als het om emoties gaat (oja, en heel veel eten... was ik vorige week van de zorgen 3 kilo afgevallen... ben ik deze week door alle emotie-lekkers al weer 3 kilo bijgekomen...)

Wens iedereen een goeie dag, vanmiddag brengt vriendlief onze kar terug. We hadden gebeld en door de situatie mogen we hem inleveren en krijgen we gewoon ons geld terug. Vind ik supernetjes voor een veilingbedrijf, zijn ze volgens de voorwaarden niet verplicht. En dan volgende week maar eens wat extra gaan werken, de dag heeft zoveel uren zonder paardje...

EDIT:
@Biancacoo: we hadden tegelijk gepost :-) Werkse vandaag!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:24

Hier weer maar 3 uurtjes geslapen.

Heb besloten om naar mijn ouders te gaan, proberen daar te leren, heb ik namelijk geen internet, en even bijslapen.

Heb bij gelezen, maar geen puf om te reageren

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:31

goeiemorgen, ben weer aardig bijgelezen geloof ik...
bedankt voor de samenvattingen!

mooi weer hier, zo badkamer even verder schoon maken, naar de kapper en dan paardjes doen...

en dan al bijna een paar daagjes lekker weg, heb er zin in!

ingrid, fijn dat poes was beter gaat...

tallechie, sterkte...

prinsje, fijn dat jullie kar terug mag!
geen nieuwe toekomstplannen met kar?

ik was met fifi ook wat kilo's afgevallen, die zitten er nu ook weer meer dan aan... :+

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:34

Tine veel plezier op vakantie !!
Ingrid. Wat fijn dat de prednison nu al werkt !!
Ollie nick en simon is wel leuk hoor !! ben 2x bij jan smit geweest was ook lachen.
Frensie is haar huis aan kant aan het maken (omdat ze niet anders kan hihi)
Naaltje veel plezier op je excursie.
PrinsjeH Super avatar en fijn dat je een pluk haar hebt.

Zo ik ga zo lekker naar de kapper. Weer eens wat anders met mn haar. En moet mn id nog ophalen
bij het gemeente huis.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:39

Frensie, ik hoop voor je dat die man snel komt, kun je nog lekker gaan mennen, het wordt weer zulk prachtig weer !! Baal ervan dat ik op werk zit straks maar ja, er moet geld verdiend worden he :-(

DA had gezegd na 3 dagen dat de prednison op volledige werking zat hier was ik echt verbaasd over.

Dat is inderdaad netjes, PrinsjeH!

Ollie had Nick en Simonjes moeten tellen volgens Prinsje hahaha

Tine heeft prachtig weer op het eiland, geniet ervan !

Nouvel ook bijna weg, waar ga je heen Ellis ?

Iedereen fijne dag en ik heb alweer reuze veel zin in morgen, lekker mee mennen bij Ollie !!! *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:42

PrinsjeH schreef:
@Avaluna: dankjewel hoor :o En ik ben ook een -dt freak :j Sowieso een taalfreak (gesjeesd studente Nederlandse Taal en Cultuur :o )
@Bicci: dat vind ik een supergoed idee. Maar wil toch zo'n lief klein vlechtje uit zijn manen met alle kleurtjes van witblond via oranjebruin tot heel donkerbruin 'dichterbij' houden... misschien iets met een fotolijstje maken...
@Naaltje: plezier met excursie!
@IM: wow, wat superrr, een Phoenix-Gompie !!!! Ben blij voor jullie, lekker aan het smikkelen houden nu
@Sonjim: hoe lang is het bij jou nu geleden??? 3 jaar... :(:) Vind ik eigenlijk supermooi
@Frensie: bluhhh huishouden sucks :j Maar schoon is weer heerlijk :j Succes !! En hopelijk nog bosritje vanmiddag in mooie herfstkleuren...
@VHU: ieder op zijn manier idd... zoals met alles in het leven :j
@Ollie: dat orkest erachter houdt je wel wakker vanavond ;-) Enneh... je had ook Nickjes en Simonsjes moeten tellen... :D
@Lacuna: heerlijke methode, de hele dag disscociëren en dan kom je supersterk over... al jaren mijn coping-strategie als het om emoties gaat (oja, en heel veel eten... was ik vorige week van de zorgen 3 kilo afgevallen... ben ik deze week door alle emotie-lekkers al weer 3 kilo bijgekomen...)

Wens iedereen een goeie dag, vanmiddag brengt vriendlief onze kar terug. We hadden gebeld en door de situatie mogen we hem inleveren en krijgen we gewoon ons geld terug. Vind ik supernetjes voor een veilingbedrijf, zijn ze volgens de voorwaarden niet verplicht. En dan volgende week maar eens wat extra gaan werken, de dag heeft zoveel uren zonder paardje...

EDIT:
@Biancacoo: we hadden tegelijk gepost :-) Werkse vandaag!

laat er een ring mee maken
heb al hele mooie gezien.. :))

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:43

*** ff oproepje tussendoor ***

ik ben weer druk emt de optocht van sinterklaas door de haagse beemden.

zaterdag 19 nov !!

de optocht start rond 11uur/half 12
en is compleet klaar rond half 4
tussen door is pauze en word je voorzien van lekere broodjes, warme soep en drinken,
thee, koffie of limonade

ik heb al bijna genoeg paardjes om alle plekjes te vullen, wie hebben er nog meer zin om met je paardje mee te rijden?

pb of reageer ffies :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:55

prinsjeh...wat netjes dat je wagen terug mag ! dat hoor je niet vaak, super !! :j
bicci, sorry, optocht word niks voor mij.
wel foto's maken hoor, die wil ik dan wel graag zien !

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:59

he jammer biancacoo,...voor foto's doen we ons best :))
ben zelf ok altijd zo dol op foto's kijken van bokkers :))