@ IngridM, a dirty mind......

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PrinsjeH schreef:mooie samenvattig hierboven![]()
helaas geen billen-voor-de-wagen foto hier
heb vandaag een pluk van de manen van Har ingevlochten, wilde vriendlief in de auto. Daarna nog een pluk gepakt en de visgraatvlecht geoefend...die Har blijft zelfs na z'n inslapen nog leerobject voor me... De visgraat is echt prachtig geworden, nu nog een plek verzinnen.
De andere plukken gaan naar paardensieraad voor ringen voor ons allebei
EDIT:
Ollie, té ruig gewoon... ben fan van Nick & Simon... jaloerrrsss
Citaat:Prinsje mooi dat je de haren van Har hebt kunnen vlechten, ik heb ze gevlochten afgeknipt in de auto gelegd en een jaar later naar mijn slaapkamer verplaatst en verder ben ik nu 3 jaar later nog niet gekomen. Het heeft een jaar geduurd voordat ik ze uit mijn auto kon halen.
PrinsjeH schreef:@Avaluna: dankjewel hoorEn ik ben ook een -dt freak
Sowieso een taalfreak (gesjeesd studente Nederlandse Taal en Cultuur
)
@Bicci: dat vind ik een supergoed idee. Maar wil toch zo'n lief klein vlechtje uit zijn manen met alle kleurtjes van witblond via oranjebruin tot heel donkerbruin 'dichterbij' houden... misschien iets met een fotolijstje maken...
@Naaltje: plezier met excursie!
@IM: wow, wat superrr, een Phoenix-Gompie !!!! Ben blij voor jullie, lekker aan het smikkelen houden nu
@Sonjim: hoe lang is het bij jou nu geleden??? 3 jaar...Vind ik eigenlijk supermooi
@Frensie: bluhhh huishouden sucksMaar schoon is weer heerlijk
Succes !! En hopelijk nog bosritje vanmiddag in mooie herfstkleuren...
@VHU: ieder op zijn manier idd... zoals met alles in het leven
@Ollie: dat orkest erachter houdt je wel wakker vanavondEnneh... je had ook Nickjes en Simonsjes moeten tellen...
@Lacuna: heerlijke methode, de hele dag disscociëren en dan kom je supersterk over... al jaren mijn coping-strategie als het om emoties gaat (oja, en heel veel eten... was ik vorige week van de zorgen 3 kilo afgevallen... ben ik deze week door alle emotie-lekkers al weer 3 kilo bijgekomen...)
Wens iedereen een goeie dag, vanmiddag brengt vriendlief onze kar terug. We hadden gebeld en door de situatie mogen we hem inleveren en krijgen we gewoon ons geld terug. Vind ik supernetjes voor een veilingbedrijf, zijn ze volgens de voorwaarden niet verplicht. En dan volgende week maar eens wat extra gaan werken, de dag heeft zoveel uren zonder paardje...
EDIT:
@Biancacoo: we hadden tegelijk gepostWerkse vandaag!