Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
...
Vriendin gaat mee, zal vragen als ze een filmpje wil maken.
..

L_Rivaldo schreef:handig die voetenwarmers!.

) maar verder braaf (ze kan soms nogal driftig worden). Ze keek wel dr ogen uit 
), en een hapje gegeten. Ondertussen met Jan en John gepraat over wat vandaag te doen met Abbey. Uitgelegd dat ze nog maar 1x een paar minuten voor de wagen had gestaan, en dat ik het niet zag zitten om haar zelf in te spannen op een vreemde locatie, met vreemde paardjes... Dus na de pauze kwamen andere paardjes niet terug, en bleef Abbey alleen in de bak. Eerst opgetuigd met hoofdstel, schoftje en leidsels, en een beetje los gewerkt. Al snel werd ze door Jan over genomen die haar een poosje aan de lange lijnen pakte.
.. lekker he zo'n trots gevoel
Gaat ze er nu vaker voor?

hebben er wel een relaxed weg-ritje van moeten maken (had incl mezelf 5 volwassenen en 1 meisje van 9 bij..)
)
) was hartstikke trots dat ie dat wachten zo netjes deed! 

het is me gelukt
)

ben benieuwd.
fijn dat je die mogelijkheid hebt

Citaat:heb nu m'n tuig binnen liggen, helemaal uit elkaar, geschrobd met water en nu in de olie staan.. (jaja lacuna!het is me gelukt
)
het arme paard! in plaats van 2 keer rond het lamoen en dan op gaatje 5 had ik hem aan beide kanten 3 keer rond het lamoen geslagen. Gelukkig kon mn fout gauw hersteld worden, en daarna was het ook meteen gedaan met het bokken.
)) en natuurlijk roggebrood. Royaltjuh schreef:Menles van een ruiter.... das knap!! Ik vind mennen en rijden toch wel een dusdanig verschil dat je er wel verstand van moet hebben om er les in te geven.

Hij kan het dus wel.