Goed dat je het na laat kijken.
Ik heb helemaal geen paarden meer...haha...wat ik hier doe...geen idee...weinig toe te voegen...
Maar ja...story of my life..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Heb ik geen verstand van
Maar er komt wel verandering in

En gewoon gaan starten joh!
Oh en Disco komt inderdaad uit Lunteren (Unlimted Stables). Ken jij Wouter en Suzanne?
Wat lastig dat Cathey zo'n slechte eter is! Heb je al eens een bloedonderzoek laten doen om erachter te komen wat ze precies mist? Had het probleem met Disco ook toen die jonger was en nog is het altijd in het najaar en de winter goed opletten, dan valt ie snel in. Mijn ervaring is dat vooral voldoende ruwvoer al veel kan doen qua gewicht en qua krachtvoer goed kijken wat ze precies nodig hebben, zo krijgt Disco in elk geval in de wintermaanden sowieso linamix bij. En goed de hongerdriehoek in de gaten houden, zolang die maar gevuld is weet je dat ze niks te kort komen ookal doen ze misschien wat schraal aan.
)
Snap wel dat je die op nr. 1 hebt staan. 

Wat een kou als je 20 minuten alleen maar stapt. Zo blij met mijn brave paard. Er kwam namelijk nog een heel grote tractor met apparatuur langs (wel heel netjes rustig), die net zo breed was als de weg. Oftewel hij kwam vlak langs terwijl wij in de berm stapten. Dan is het zo fijn te weten dat je paard daar gewoon braaf bij blijft.
ik heb zo'n oud model haf gehad, een van Sturm. Zo zeg die was zooooo sterk die rende met loswerken gewoon dwars door de afrastering
en ik ben een paar keer met hem op hol geslagen in het bos want hij was bang voor honden. Niet te houden dat dier. Ook niet aan de hand. Maar hij was wel erg gaaf om te zien
heb hem later ingeruild op onze mini Simba
geweldig menpony'tje.
Hij heeft haar helemaal bevoeld, ook hart/longen en zoals hij het kon beoordelen zit ze prima in haar vel maar heeft ze gewoon een strak sportlijntje. Hij vond haar er heel goed uitzien. Ook mooi in haar bespiering etc. Vermoedde ook geen maagzweer oid gezien het feit dat ze totaal geen singelnijd heeft, ook niet gaapt, diarree of koliekverschijnselen. Maar het zou kunnen alleen hij had zoiets om daar nu een scopie voor te laten doen terwijl ze er in zijn ogen prima uit ziet vond hij niet raadzaam. Ook geen wormen, ze is in november met Equest Pramox ontwormd, maar voor zekerheid nog wel mest meegegeven. Belden ze net over terug, zit (vrijwel) niets in, dus dat is het ook niet. Gebit nagekeken zaten wat kleine haakjes achterin haar mond, achterste kiezen die zijn bijgevijld (keurig zonder verdoving, ging erg goed). En direct dus maar ge-ent.
nu lijkt me zo'n nek wel wat lastig te bewerken maar stoer is-t-ie zeker!

prachtig.Belker schreef:Gave haflinger newmom.
VHU, speedibeet of andere bietenpulp al geprobeerd? Bietenpulp bevat ook goede stoffen die de darmflora ondersteund.
en ik maar voer opslaan hier. Vind het ook zonde om allemaal weg te geven...