Ben direct nadat zoonlief naar school was naar stal gegaan dus had alle tijd. Zalig is dat toch altijd. Had sinds dat gedoe met hengst in mijn nek en ook door mijn rug niet meer met Rattan gemend, dus die vanochtend eerst maar eens ingespannen. Rechtsom gaat heel mooi, linksom vindt hij moeilijk maar zo heel af en toe had ik mooie stukjes. Dus dat biedt in ieder geval perspectief. Pony heeft al alles meegemaakt, komt nog uit Peter's NK-span, en kan ook alles maar is laatste 3, 4 jaar alleen gebruikt als rechtsvoorpony in de marathon in de zomer en minimarathon in de winter, dus het dressuren is hij wat kwijt zeg maar

En daarna Bente ingespannen, borsttuig kon toch nog een gat bij

Zowel Bente als Rattan lekker onder de 'douche' gezet ze zien er nu weer keurig uit (Rattan is spierwit schimmeltje, die was helemaal zebra na het mennen van het zweten)

@Ollie goed idee van die gelpad, ik zal Kiss even pb'en

@Tine wat fijn dat je auto weer heel is. Nu zal het toch hopenlijk wel even afgelopen zin met de reparaties

@Avaluna kan maar zo zijn dat het nu klaar is hoor, hoop het voor je! Ik zie bij mijn instructeur ook eigenlijk dat hij altijd gaat voor gewoon B stangetje of liverpool, soms met zeempje erom.
@S_L en Jenkins de poowns zien er goed uit. Wat weer een druif dat Syl ontsnapt

@Frensie fijn dat je weer zonder te veel pijn zit, zoiets moet ook niet lang duren.
@Maisie leuk Robin uit beleren

En Akshay gaat voor dubbele bewoning bij Kiss

Onze husky haart zo enorm je hebt de boel nog niet gestofzuigd of je ziet de pluizen alweer voorbij waaien