[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 13:11

Fijn dat je man weer thuis is VHU :j je hebt het toch allemaal maar even in je eentje voor elkaar gekregen!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 14:27

ik vind jou echt zon soort superwoman voorbeeld vhu! Moeder, paardensport,echtgenote,huisvrouw,zelfstandig ondernemer. Petje af hoor!

Ben onderweg naar huis. Hadden een onderzoekoefening in het lab voor leverbot. Maar moet om half 5 op stal zijn ivm stalhouder.. Nu ff gauw weideplattegrondjes tekenen.. Vanavond excursie van morgen voorbereiden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 14:42

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:29

Ahhh Frensie, toch sneu voor de kip !

Het was vandaag prachtig weer, het mennen bij Ollie ging niet door en ik keek naar buiten; prachtig blauwe lucht, zonnetje erbij, ik dacht 'dat is mooi fotoweer'
Stuurde nog een sms naar Ollie van 'jammer dat het niet doorgaat vandaag, het is zo mooi en mooi fotoweer' dus ik dacht "Ik ga lekker naar de shetties om foto's te maken"
Maar eerst nog even met de kat op m'n buik tv kijken en toen heb ik blijkbaar 1,5 uur naar de binnenkant van m'n ogen liggen kijken :D :D

Daar ging de mooie middag 8-) Nou ja, dit was ook lekker hahaha.
Er komen vast nog wel meer mooie dagen om mooie foto's te maken van de 3 ukkies ;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:42

Ben ik ook weer even. Redelijk afgedraaid.
Vanmorgen stallen en wei uitgemest, alles klaargemaakt voor de vakantie, bak gesleept, tuintje (halve ha) gemaaid. Nu eten koken en straks nog naar les. Manlief zit in de auto onderweg naar huis. Ben benieuwd wie er straks eerst thuis is. Wsl ik. Dan nog auto inpakken. Vraag me af hoe alles erin moet. 3 fietsen (1 kinderfiets) 3 koffers en 2 tassen, 2 groooooooote honden en wijzelf.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:47

Tine gaat op vakantie, lekkerrrrr
VHU leuk topicje, heb een filmpje van Melody geplaatst...had geen foto...sorry...
maar vind je ook een supermom, hoe je het allemaal red en doet..petje af wat naaltje al zegt !!
fijn dat je man weer thuis is !
frensie....arme kip..
Evelli, zag ik nou zulke mooie enkelspanleidsels op een foto van jou in het topicje van vhu ??? mooi gevlochten leidsels. lijkt me erg comfortabel.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:16

Leuk topic van VHU! Heb alleen geen foto van de bips van Gwin voor de wagen, haha.

Zometeen weer naar het paarden concours. Vanavond is een aangespannen avond. Leuk!

Fijne vakantie Tine! Hoop dat je lekker even bij kan tanken.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:43

Tine, waar ga je heen ?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:38

lekker tine!!! :D geniet!

Ik ben net pas thuis :o
heb eventjes met m'n stalhouder lekker gebuurt. alles geregeld, in de zuidelijke herfstvakantie gaan we verbouwen :):) en dan heeft mijn Didsmannetje weer 2 vriendinnetjes van zichzelf!

Heb ook nog even gereden, dids was érg actief, dollerig en ook dwars.. := hij gooide me er bijna af :') omdat ik hem corrigeerde door de zweep aan te leggen :')

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:46

@VHu: fijn dat je man weer thuis is en wat leuk een kontentopic, daar kom ik nog op terug.

@Naaltje: fijn dat het gelukt is.

@Tine: alvast een fijne vakantie.

Hier vanavond lekker mijn paard ohz gereden <3

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:01

@vhu, wat een leuk topic. Zal eens zoeken of ik ook foto's van het achterwerk van mijn pony heb.
@bianco, wat een heerlijke hondjes. Wilde je nog afspreken in de herfstvakantie?

Hier ff een baal avond, wilde gaan mennen met mijn wagen. Nou dat kon ik dus wel vergeten. Lekke achterband, dit terwijl we er net 2 maanden geleden nieuwe binnen en buitenbanden omgezet hebben. Dus morgen mag ik aan het bandje plakken, want wil hem wel graag meenemen naar menles. Heb gelukkig ook nog een nieuwe binnenband, maar enorm balen is het wel. En anders helaas maar met de sulky naar les.
Gelukkig komt lanouska helpen, want mijn vriend moet de hele dag werken.
Heb gelukkig nog wel lekker met de sulky gereden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:54

Er staan inderdaad al flink wat prachtige konten in het topic :+: ben benieuwd hoeveel het in totaal gaan worden :D
@Tine misschien heb je het al gezegd maar waar gaat de reis heen? Je krijgt lekker weer :j
@IngridM lekker geslapen :O
@Bettepet dat is balen zeg :( gelukkig heb je de sulky nog :+
@Avaluna heerlijk gereden op jouw grote knollie 8-)
@Naaltje wel blijven zitten hoor, gek ding die Diddle 8)7
@Ollie hoe is het met je oprit?
@Tallechie ik hoop dat jullie heerlijk kunnen slapen :(:)
@HT heb ik het nu gemist of was het dit weekend, hoe ging het clubkampioenschap? Sorry ben beetje druk geweest :o

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:04

Goedenavond,

Moest behoorlijk wat bijlezen :o

@Tine, gaaf filmpje van manlief met Thabor. :D en alvast een fijne vakantie toegewenst!
@Biancoo, leuke foto van zoonlief met je 2 kanjers.... wat vervelend dat Melody zo slecht loopt :(:)
@VHU, ik ga zo even lekker billen opzoeken... voor je originele grappige topic *\o/* . Opritje is weer glad!
@IngridM, wat fijn dat Gompie nog 'geholpen' kan worden +:)+
@ Frensie, mooie regendeken :j
@ Naaltje, wat fijn dat Didd´s er weer vriendinnen bijkrijgt :P

Morgenavond naar Nick en Simon in het Geldredome en komende maandag gaan zoonlief en ik in een hotelletje slapen in het altijd gezellige Brabant /3

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:05

mooie samenvattig hierboven O:)

helaas geen billen-voor-de-wagen foto hier

;(

heb vandaag een pluk van de manen van Har ingevlochten, wilde vriendlief in de auto. Daarna nog een pluk gepakt en de visgraatvlecht geoefend...die Har blijft zelfs na z'n inslapen nog leerobject voor me... De visgraat is echt prachtig geworden, nu nog een plek verzinnen.
De andere plukken gaan naar paardensieraad voor ringen voor ons allebei :j

EDIT:
Ollie, té ruig gewoon... ben fan van Nick & Simon... jaloerrrsss

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:23

@PrinsjeH, mooie avatar heb je... en dat zal wel weer gezellie worden morgenavond en ik ben benieuwd hoe het klinkt met een orkest erbij :D
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 13-10-11 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:27

@Ollie: dat moet idd bijzonder gemütlich worden :D Kijk ik ondertussen naar TVOH... enneh, thnx voor de avatar, dacht da's wel een eerbetoon weer...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:37

Zo ben ik ook weer.

Ik sluit me even aan bij de samenvattingen. :o
Prinsje: wat dapper dat je nu al met de manen aan de slag kon. Is wel een goed idee, zo'n vlecht voor in de auto!

Vakantie gaat naar Vlieland, naar "ons" huisje (zitten daar nu voor de 5e keer). Uiteraard gaan we weer 2 ritten maken op de IJslanders (nu maar hopen dat mijn stuitje dat redt, want op Rembrand kan ik alleen nog maar stappen) En zoonlief gaat zijn allereerste echte buitenrit maken, dus ook op een IJsco.
Honden gaan ook lekker mee. Heb er erg veel zin in.

Morgenochtend nog de laatste dingen (paarden terug naar de winterwei, geiten terug naar huis en hun hok, dat is het lastigste, nog zomerwei uitmesten, Amerigo nog licht longeren ivm zware les vanavond, en alles in de auto zien te krijgen. Nu heb ik een bus, dus daar past veel in, maar ja, of zoooveel er ook in past......

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:46

@Tine: Vlieland is ons favo-waddeneiland, wij waren ooit in zeer charmant huisje midden in/op de duinen. Wens jullie heeeel veel plezier en hopen dat 't stuitje meewerkt :j Morgen even rustig aan alles afhandelen volgens planning, succes!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:53

Zat net te typen toen telefoon opeens uitging grrr

mooi doel voor het haar van Har, PrinsjeH! ben benieuwd naar het resultaat!

tine, lekker paar daagjes weg! en volgens mij wordt het mooi weer! Leuk, rijden op ijslanders, en doggies gezellig mee. veel plezier!

ik vermoed dat ik zaterdag bij Ollie het Nick en Simon concert nog te horen krijg. niet te hard zingen hoor Ollie dan gaan de paarden straks op hol.... :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:56

Mooie samenvattingen hierboven gelezen :)

PrinsjeH mooie avatar! En goed dat je al wat met de manen kan doen.
Naaltje heeft lekker een dwarse Dids gereden. Fijn dat hij binnenkort weer met vriendinnetjes mag staan.
Tine gaat lekker naar Vlieland en daar op IJsco's rijden!
Ollie gaat naar Nick en Simon! Ik ben niet jaloers, ik kan niet tegen zulke grote mensenmassa's.

Vanavond was dus de aangespannen avond. Was leuk!
Spannende indoor mini-marathon met enkelspannen, tweespannen, tandems en vierspannen! En tuigpaarden voor de wagen en aan de lange lijnen.

Morgenochtend komt tussen 8 en 12 een meneertje om de vaatwasser te maken (= al 2 weken stuk). Hopelijk komt hij direct om 8 uur. Maar zal wel niet... zal wel rond 12 uur pas worden... Achja, is wel goed voor het huishouden ;) Helaas moet ik daardoor wel de menles missen.

Welterusten allemaal!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:59

@IngridM: hihi... houden de paardjes van Ollie niet van Nick & Simon ??? :D
@Frensie: genoten van de aangespannen-avond, mooi zo! En menles missen morgen is balen, maar een werkende vaatwasser staat daar wel echt tegenover, hopen dat het vaatwasser-mannetje op tijd is! Kun je mss 's middags nog mennen, wordt geloof ik mooi weer!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:02

Nou misschien wel van Nick en Simon maar ik weet nog niet of en hoe vals Ollie zingt whahaha _O-

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:02

IngridM schreef:
ik vermoed dat ik zaterdag bij Ollie het Nick en Simon concert nog te horen krijg. niet te hard zingen hoor Ollie dan gaan de paarden straks op hol.... :D

Nu weet ik waar mijn vals zingen vandaan komt _O-
Afbeelding

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:04

oh, touwtje stuk bij ollie? (dat touwtje van die oren he :+ )

Afbeelding

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:04

_O-

Ik ga maar eens afsluiten, hoor hier op de achtergrond al gemopper over m'n "internet-gekte", doe niet anders meer, morgen maar eens wat actiever proberen te zijn...

slaap lekker :Z