@Biancocoo en die Melody mooi stappen, knap hoor (heerlijke laan zeg) zie zoonlief naast je zitten, gezellig (mooie cap)
@Tallechie vervelend die voorweeen, nog 1,5 week toch? Pffff je zult er ondertussen ook wel klaar mee zijn. Vriend/man op water & brood.
@Rivaldo het parcours was best pittig dat stuk wat wij moesten tenminste. Heel mulle stukken en veel heuveltjes. Er deed ook een welshxijslandertje mee, met een Dutch wagentje, maar die trok het dus letterlijk en figuurlijk niet, werd afgekeurd in p/a. Ik vraag me dus af of dit parcours te doen is hoor voor kleine pony. Wellicht wel met sulky maar dan zou ik het wel van te voren testen. Ik zal Snuit er niet aan wagen moet ik eerlijk zeggen.
@Tine: succes, ben heel benieuwd!
@Naaltje sleep vriendje maar mee, 't is prachtig weer
@IT schoonmaken... o ja, moet hier ook nog
@Rhine ben je al druk aan het oefenen voor je proefje
Citaat:
Gewoon zorgen dat je paard soepel in het lijf wordt, dan gaat het prima.
haha, Tine jij bent het bewijs dat je met een oefenbak van 17x34 Z mendressuur kunt worden
maar ik snap werkelijk niet hoe je het voor elkaar krijgt
Vandaag poowns verhuisd nog heel gedoe, alles mee, poowns staan nu bij Rizanta. Vind het wel wat sneu voor ze, ze staan nu overdag buiten maar 's nachts binnen, zijn ze niet gewend maar ik weet het anders ook niet. Kan nu wel lekker trainen natuurlijk.
Rizanta zag er goed uit, niet ingevallen, stond lekker te dutten in de zon.
We hebben nog steeds een
gevoel over de afgelopen twee dagen, zo fijn.
En helaas, poes is nog steeds weg...
Nou we moeten nu heul snel naar verjaardagsfeestje