Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
niet te lang maar even voor bevestiging. Bak was best zwaar!! Morgen met vriendin naar buiten!
Heb wel meegelezen...

Royaltjuh schreef:Goeiemorgen!!
Wel luxe wat ik hierboven las, 2 bakken waar de instructeur tussenin staat!
.. doe dan wel een dekentje op over het tuig. Ik heb de smaak helemaal te pakken.. Gisteren was hij best fris en had ik even dat nare gevoel in mijn buik.. ben toen maar even weer gaan stappen.. toen dacht ik heeft rivaldo ooit weg gerend omdat hij fris is.. nee, dus niet zeuren en pakte ik het weer helemaal op (had gewoon even wat angst, maar wilde het niet toegeven waardoor hij heel braaf bleef
) 

.. Op de dijk konden gelukkig auto's langs mij rijden en hielden de automobilisten zich keurig (normaal als ik erop zit) rijden ze zo met 60 langs. Dus dat was erg fijn, ook door de waterplassen vond meneer geen probleem. Hij is 1 keer een beetje geschrokken/gespannen doordat een eend op ging vliegen, maar bleef netjes bij me. Ook bij het omkeren werd hij erg gespannen, maar verder geen rare fratsen. Ik zat best wel gespannen op de kar. Daarna werd het steeds minder. Paardje heeft zich goed gedragen, maar wil dit graag nog even wat meer bevestigen met iemand ernaast.