Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat heb ik ook. Ik vind het zo jammer dat ik het zo laat heb ontdekt. Ik ben wel eens wezen kijken, maar ik vond het toen zo'n gesloten club. Maar toen ik mijn eerste wedstrijd ging rijden werd ik bijna met open armen ontvangen. Iedereen staat voor je klaar. Wat een verschil..... Ik kijk uit naar de eerste (oefen) SMW die zijn zo leuk en gezellig.
en niet zoveel dressuurmutsen
ik zeg niks....... maar ze kunnen wel eens gelijk hebben

buiten dat t denk ik een duur grapje wordt, maar daar zoek ik nog even wat info over betreft sperma op laten sturen, vind ik het ook jammer dat ik daar niet even kan gaan kijken.
zou daar niet eens achter durven te zitten..maar daarom heb ik ook geen paarden meer...was altijd al meer van de ponnekes..hahaha.. nu dus...alleen nog de sledehonden..
weet vast een hengst voor je merrie met de juiste eigenschappen..
en lopen!!. Bergwind geeft veulens met enorme bewegingen. Er is een driejarige van hem die net beleerd is. Die kan ook waanzinnig gaan.
dus hier nooit koetsentrailer gehad maar we hebben ook nooit echt wedstrijden gereden (paar keer maar). Als je de middelen hebt lijkt het me wel ideaal
heb ook olie geprobeerd, de lijnzaad en NAF van de paardendrogist, als ik dat erdoor/over doe doet ze niet eens haar hoofd meer in de bak vind ze stinken of zoiets...