Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VanHuisUit schreef:Zal Frits ook eens gaan bekijken, Ollebol heeft inderdaad grote 1.65 / kleine 1.75![]()
Zo hier vanavond even een paar heeeeeel saaie stukken bekekengewoon stug doorgewerkt, nu moet ik morgen nog een klein stukje en dan is dat af
hopelijk morgen lekkere rit maken met Ol.
Rest ben ik ook soort van kwijt want beetjeondertussen, las nog wel van beetje gammele Maisie, Biancocoo en Ollie1
en rugperikelen van Aks dus ook even voor jou
maar... je hebt wel lekker gereden wat is het mooi dan daar he. Ik reed heel vaak bij jou vandaan 2e weggetje rechts en dan na poosje weer rechts, kom je langs die Raka schapen (links) en het ven (rechts) , zo dat was echt 'ons plekje' zeg maar.
Kun je lekker veel vogels zien, enik ben gisteren een rondje gaan doen met het doel lekker beestjes te kijken
Heerlijk 

Dids doet raar om de schapen? Gek beest
er zitten daar vreselijk veel vogels. Van witte reigers en ook lepelaars tot ijsvogeltjes en zelfs een haviken paartje.
als je vaak genoeg langskomt hebben ze op een gegeven moment zoiets van oja, daar heb je haar weer
en dan naar stal

fijn! 
Anders heb ik trapondersteuning
)
En met een shrek-schoudertje achtergelaten.. 
Jij de neerslag erbij dan? 
en dan stond ze weer stil, ze had gewoon geen zin om tegen de natte sneeuw en wind in te lopen
het was ook echt baggerweer ... dus even wat stukken dubbel gereden. Gemerkt dat trailzadeltje zo gek niet is als ze schrikt en hard weggaloppeerd
van zo'n 40 ganzen die allemaal tegelijk omhoog vlogen omdat Wiske mee was en die dacht daarachteraan te moeten
zit trouwens super lekker als ze galopperen, ben nog stuk doorgegaloppeerd toen ze wilde stoppen want ik had zoiets van ja hallo, ga dan ook maar verder als je zo nodig moet .... maar goed, ondertussen bleek dat Wiske dus heel hard de andere kant op was gerend, want die schrok zich blijkbaar weergaloos van Ollie... dus ik weer terug en die hond weer ophalen....
al met al was het eerder een rondje om het erg warm van te krijgen maar zelfs al dat gedoe hielp niet
denk van alle toestanden.
eindelijk. Durfde dat eigenlijk niet maar nu dus wel hahaha.

't Was ook raar weer he, misschien had hij het gewoon koud dat hij wat overactief was ofzo? Of men je met mendeken erover?
ze was eigenlijk heel braaf, afgezien van de sprint, geen gebok of heen en weer geflits / gestuiter, gewoon hard vooruit zeg maar
daarna ook geen gedoe met staart op de rug of zoiets.
mennen met die sneeuw echt... da's geen pretje....wat zul je koud zijn geweest... wel een soort sjaal om je hoofd gehad ofzoiets?
al weer nieuws over de auto?