[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 23:17

@ingrid:
uiteraard was man moeilijker dan pony die snapt nog niet zo het idee van "pony moet nog leren""loslaten van druk is soms ook belagnrijk etc :P" hahaha enfin het begon ong zo:
ik had hem verteld ik ga naast pony wandelen jij houdt strengen vast doet nog niks en als we goed opweg zijn zal ik zeggen wanneer je wat druk mag zetten. Ok we waren dus aan het wandelen en ik zeg "ja trek maar wat" en hij "dat doe ik al de hele tijd" :z
ach ja hij leert het wel, sindsdien heeft hij braaf geluisterd. gelukkig is de pony ook gemakkelijk er in :P
wet wel dat zeker niet hij wordt die mee gaat eerste paar keer opde kar :+ ;)
OJa en naturlijk veel succes morgen met gompi bij de dierenarts

@naaltje brr auto in fik hoop hier nooit mee te maken (wel ooit eens zo n auto zien staan )
@lacuna leuk topic, topshet
@tine, leuk filmpje mag je trots op zijn. ik ben echt zo n schijtluis met springen. Cyclo kan het en doet het ook netjes met vrijspringen als we echter een grote plas komen over de hele weg dan maken wae altijd noodsprong (omdat ik dan twijfel :P) ze hoeft van mij niet door grote plassen. Ik rijd namelijk blootsvoets en in die grote plassen hier liggen in 90% van de gevallen mega stenen dus ja dat is niet lkkr. Als we stappen vraag ik het wel eens dan doet ze het wel :). Krijg al stress als ik kijk naar zo n filmpjes :P hoop het ooit nog eens te leren (klein sprongetjes dan he )

@iedereen die last heeft van de regen: durf het bijna niet te zeggen mar hier al 2 dagen bijna geen regen :x

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 23:21

Zo ben weer thuis. Vanavond was de finale van de ponies. Geweldig hoe fanatiek die kids en ponies zijn! Werd goed gereden.
Heb alles bijgelezen.

Leuk fimpje van Tine gezien.

Heb vandaag een hometrainer gekocht voor de revalidatie. Makkelijker om op de hometrainer te klimmen en tv te kijken dan dat ik buiten moet fietsen. Ben er helemaal blij mee!
Ga nu lekker slapen!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 07:17

waar woon jij cyclo? >;) :+ geen regen..

@frensie; handig zo'n hometrainer. m'n ouders hebben er ook een. Wordt alleen niks meer mee gedaan :+

goeiemorgen..
^) rot geslapen...
En vandaag een veel te drukke dag met allemaal dingen die toch niet lukken...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 07:43

Goedemorgen allen.

haha cyclo....mannen...... :+

nou het is toch ongelooflijk, gisteren was gompie zo rot dat er toch wel door m'n hoofd ging dat het echt niet lang meer ging duren.....(vandaag ?) en heeft hij de hele dag het huis ondergescheten, het was ondertussen water. Sta ik op, ik denk "ff poep in potje doen voor dierenarts" ligt er gewoon helemaal niets (normaal 's ochtends zo'n stuk of 1-5 hoopjes) Fijn natuurlijk maar nu had ik het nou net nodig 8-)

Hij heeft wat gegeten (wel heel weinig) en ligt nu knorrend op mijn arm terwijl ik dit tik <3
Hopen dat deze dierenarts nog wat voor me kan betekenen, ga de dingen die cyclo had verteld ook meenemen als opties!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 07:44

Goedemorgen

Hier ook rot geslapen. Ik heb 's nachts de meeste last van mijn stuitje. Wordt zo'n beetje ieder uur wakker. Dat is niet bevorderlijk voor het uitrusten.

Nou, Thabor mag al beginnen met vakantie vieren. Rembrand moet naar huis ivm de electro therapie, tja, als ik dan toch al die moeite van naar huis halen heb gedaan, mag hij ook wel iets doen. En Amerigo mag vanavond mee naar les.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 07:47

Hier ook ontzettend rot geslapen. 3 uurtjes in totaal. weet niet waarom Daan 's nachts meer slaapt maar begin het wel zat te worden. Ik moet vandaag gewoon werken, maar kan amper mijn ogen open houden.

Ik ga nu dus ook richting werk, op de fiets

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 07:51

Leuk Tine, je man in het filmpje !

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 09:10

Het is hier in hilcersum heerlijk zonnig :+:

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 09:26

psst hier is het nu ook zonnig. Mijn honden hebben een dolle bui en crossen door de woonkamer heen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 09:28

Hihi dat is gezellig :)

Afbeelding
Dit is al sinds zondag niet bij me weg te slaan. :+:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 09:30

poekiee!

en gekke honden :P

ik heb net m'n werkschoenen opgehaald. Nu nog 3 kwartier, dan moet ik naar de trein
pfft.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 09:30

vhu, super van jou en bente, jullie beginnen een team te worden !! vind haar ook echt een leuk paard !
denk ook dat dakota grijs word net als mischa hoor, ze is nu al een stuk donkerder als op de foto...haar moeder is ook grijs en pap's wolfsgrauw bruin.
hier ook zon *\o/*
sorry,...vannacht heb ik redelijk goed geslapen, lekkerrrrr
ingrid..succes met gompie bij de DA.
frensie hometrainer is idd handig, heb ik ook een poos gehad, gewoon voor de tv...super !! :j

oude hond mickey, hier doet het goed op de medicijnen, en tja....gaat gewoon heel goed momenteel..
melody is gewoon balen, de hoefsmid schrok van haar hoe ze zich bewoog met name als je haar om laat stappen zeg maar als ze vast staat, dat doet ze met muizen stapjes, en schokkerig dat doet haar been echt nog pijn.
ik denk dat we binnenkort nog een keer foto's gaan laten maken van haar been, gewoon voor de zekerheid.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 11:10

Arme Melody! Hopelijk geven de foto's meer duidelijkheid!
Wat een heerlijke puppen heb je! Zijn ze niet heel 'stout' samen?

Ik heb net de honden meegenomen naar stal en Bubbles de labrador ziet er niet uit nu! Die moest natuurlijk met d'r dolle kop door alle plassen rennen, hahaha. Ze stinkt nu!

Moest net een nieuwe regendeken kopen. Gistermiddag had ik haar zeiknatte regendeken in de trailer gehangen zodat deze kon drogen. Nou, dat is dus niet gebeurd... de deken was helemaal gaan doorlekken en was ook van binnen nu zeiknat. Tja, daarmee kan ze niet naar buiten. En de winterdeken is te warm. Ze stond vannacht met een zomerdeken, maar die is niet waterdicht dus als ze daarmee in de blub gaat liggen rollen is die ook weer nat... Daarom maar een nieuwe deken gekocht. Hele mooie geruite met fleece binnenkant zodat hij lekker wat warmer is.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 11:12

Nou gelukkig blijft Gompie nog eventjes leven....

We zijn echt een dik half uur binnen geweest, ik heb echt al mijn vragen kunnen stellen (Cyclo, super super bedankt !!!) en alle opties zijn uitgebreid besproken.

Gompie is nog niet ziek genoeg om in te laten slapen, ook niet volgens dierenarts. (fijn te weten dat ik niet egoistisch bezig ben !)
Er zijn eigenlijk geen opties meer om te proberen behalve cortico injecties. Ja, heeft veel nadelen op de langere termijn maar "op de langere termijn" speelt toch niet meer voor hem. Hij is al dik 15,5 jaar en dan liever proberen om hem met deze zooi nog een paar fijne maanden (?) te geven dan 2 jaar niet lekker voelen.

Na een prikje mocht hij dus weer mee naar huis. Als het deze keer niet werkt hoeft het daarna ook niet meer, maar werkt het wel moeten we 1 x per 3/4 weken langs voor een injectie.

En ik moest hem vooral laten eten wat hij lekker vindt, en van deze troep zou hij veel gaan eten dus ik ben benieuwd :-)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 11:14

Wat fijn IM! Hoop dat het prikje werkt!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 11:15

@VHU: wat fijn van Bente <3

@Ingrid: ik duim voor je bij de da!

@Tine/Tallechie: :(:)

Hier ontzettend veel zon, hopelijk straks nog even rijden.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 11:23

Ingrid, dat is fijn ! ik duim voor je dat dit nog even goed gaat, maar wat een mooie leeftijd al zeg...15,5 jaar !!!
en lekker verwennen met eten..hmmmmm

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 11:30

Biancacoo schreef:
Ingrid, dat is fijn ! ik duim voor je dat dit nog even goed gaat, maar wat een mooie leeftijd al zeg...15,5 jaar !!!
en lekker verwennen met eten..hmmmmm

ja dat realiseer ik me ook hoor. Ik heb hem (en z'n broertje, zie profiel) uit het asiel gehaald toen ze 5 maanden oud waren. Ik heb ze dus ook al 15 jaar en hij heeft wat dat betreft een goed leventje gehad.
Het hoort bij het leven he, hoe zwaar ook.......

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:02

Dat is echt heel lang, al 15 jaar die katten bij je! Heeft zijn broertje geen klachten??

Nieuwe jas van Gwin
Afbeelding

Ze staat lekker in de blub te dansen, maar na vandaag hele dag zon is dat weer weg gelukkig.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:07

Dat is een mooie jas :j Luxe hoor!

De kat die ik vanmorgen hier neerzette is nu 7 en heeft sinds haar 3de chronisch nierfalen.... elke dag pillen en dieetvoer en ze doet het er super op.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:19

Dat is fijn Evelli, is ook altijd vervelend dat nierfalen!
Gompie zijn broertje Ukkie is nog goed gezond, begint af en toe alleen wat in het rond te krijsen (dementie?) En als reactie daarop gaat Luna de hond vaak janken als een wolfje. Gezellige concerten dus hier af en toe whaha

Gave deken!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:30

Thanks! Ik vind het ook gaaf. Nu maar hopen dat ze er niet mee gaat rollen in de blub... :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:31

Frensie schreef:
Thanks! Ik vind het ook gaaf. Nu maar hopen dat ze er niet mee gaat rollen in de blub... :=

Succes met hopen :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:33

Och, ik vind net een dode kip in het hok. Die was afgelopen voorjaar 'aan komen lopen'. Waarschijnlijk ontsnapt met kippenvangen. Heeft nog even van d'r pensioen mogen genieten bij ons. Geen idee waarom ze nu dood is, maarja, had geen band ofzo met de kip dus vind het jammer voor de kip maar meer ook niet.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 14:10

Poes & hond mogen nog even door, kip dood, mooie jas voor Guin *D , slechte :(:) en goede :) slapers, vieze, vrolijke en gezellige honden en katten +:)+, Melody echt zorgelijk ;(

Nou vanochtend was het wel zoiets van ik moet en ik zal en ik heb me er doorheen gesleept ....maar pffff was echt moe zeg. Straks nog wat mail lezen/beantwoorden en drie onderzoeksvoorstellen erdoor jassen en dan heb ik echt vakantie. Moet natuurljk niet klagen want onderwijs heeft vaker vakanties dan wat dan ook maar we werken vaak met van die pieken en dalen en die piek duurde nu naar mijn gevoel wel erg lang. Ben ook gewoon niet meer gewend zoveel uur te werken en dan ook manlief nog zo lang de deur uit }:0

Wat is het lekker weer zeg :D
Manlief ook weer thuis, gezellig :+ ik was werken en nu is hij weer weg want hij heeft vanmiddag/avond een receptie waar hij ook nog wat moet zeggen dus heb hem erg lang gezien :+