[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 00:04

dankejwel dankjewel dankjewel....

ik pb je eventjes vlugjes :)

dan naar bedje, manlief valt al bijna om van de slaap, haha

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 00:06

Je hebt pb terug.

Ik ga ook zo, begin last van mijn rug te krijgen. Vriendlief is nog niet terug dus zal de hond nog even naar buiten gooien

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 00:20

Tallechie: Dat is echt super tof van je, dan steun je brooke ook weer een beetje..

VHU: He bah.. ik hoop voor jullie dat ze toch nog terrecht komt.. Vind dat echt het mindere aan een kat. Vind ze erg leuk, maar het idee dat ze vaak verdwijnen, overreden worden of ergens anders in huis gaan vind ik altijd maar vervelend.. je hebt er zo weinig controle over. bovendien heb ik nu een hond die niet al te aardig is tegen poezen. De enige waar ze wel mee overweg kon is eh.... overreden.. ;( Ik ga duimen voor je dat ze dit weekend nog ineens aan komt lopen.. :j
Laatst bijgewerkt door eefielover op 27-03-11 00:23, in het totaal 1 keer bewerkt

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 00:21

Ja en kan ik mijn kookkunsten ook een keer laten zien :+

Als ik daar mee kan helpen doe ik het graag. Is een kleine moeite.
En het is vlak bij mijn huis, dus dat scheelt ook weer

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 00:25

Precies is een perfecte gelegenheid om je in te zetten daarvoor. Bicci zijn er geen restaurantjes die mee willen werken ervoor? Of grote maneges ofzo.. die ook een maaltijd kunnen verzorgen of een lunch ofzo?

nou ik ga nog ff tv kijken in bed en dan lekker in slaap vallen.. truste allemaal.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 08:05

jahe eefie, zo lief toch van talechie :))

over restuarantjes e.d. moet je bekennen, zover was ik nog niet helemaal, hihi
ben nu nog erg druk met de benefiet dagen, dressuur, springen, aangespannen enzo..
dus toen talechie dit al aanbood, vond ik het super joh...serieus.. :))

als de benefiet dagen om zijn, neem ik eerst 3 dagen brooke-pauze, hihi
en dan ga ik voor de uitwerking van dat soort dingen voor de trail vol aan de bak.
de reis opzich, slaapplaatsen enzo, die is al wel helemaal geregeld, eten kan je als het echt niet anders kan evt bestellen.
maar heerlijke home-made maaltyden, zijn toch enorm smakelijk hoor, als je al door de omstandigheden 3 dagen friet eet bv :o

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 08:37

Goedemorgen!

Bicci, ik had jullie wel overnachtingsplaats kunnen bieden (heb ik volgens mij wel aangeboden), maar is zo te zien niet helemaal op de route. Hoe zou ik jullie kunnen sponsoren (wij sponsoren Brooke sowieso al flink ieder jaar, maar goed een leuke actie erbij kan nog wel)?

Ik ga zo nog een keer met pony in het schrikparcours, dan alles weer opruimen en nog even met Rembrand ohz in de bak/het veld in. (afh of man al wakker is)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 08:41

ik heb je profiel ffkes gespiekt, je heb idd al eens aangeboden :))
ligt ook idd uit de richting, maarrrrrr
als je wilt helpen heb ik een leuk idee denk ik :)

ik pb je ffies :)

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:14

Schriktraining van Nouvel ging lekker. Wat een verhaal over je ongeluk.

Zoontje van Ollie was pupil van de week, wat tof.

Maisie heeft haar nieuwe tuig binnen. Foto's 8-)

Lanouska gefeliciteerd.

Vanhuisuit, top dat jullie eerste zijn geworden, ga zo in het topic kijken. balen dat je kat nog niet thuis is gekomen. :(:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:29

Mogge,

Even snel mijn kanjers doen en dan ga ik vanmiddag mee met iemand die bij een pony wil gaan kijken voor haar dochter... ik ben benieuwd..

@VHU, lekker geslapen vanacht ? en wat vervelend dat jullie poes nog niet thuis is en hoe reageert Han op dat gegeven ?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:48

Jenkins schreef:
Ik heb maat shet gekozen. van Schie zei dat shetmaat groot uit valt. Pony zou echt voor de grotere ponys zijn oid.

Ik heb ook bijna alles in shetmaat alleen het schoftje is maat pony.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:09

Heftig ongeluk nouvel, nooit leuk zo iets!

VHU: Nogmaals gefeliciteerd hoop er ook snel een te kunnen bijwonen.
Ga nu echt maar is neuzen bij wie ik wil lessen voor mijn rijbewijs (geld ligt al apart, sulky onderweg) en dan zouden we ook wat makkelijker weg kunnen en mee kunnen doen!

Bicci: Is druk bezig met voorbereidingen van BH.

Geprobeerd alles te onthouden maar na 10 pagina's bijlezen niet echt gelukt :o

Vrijdag heb ik met rivaldo enkelspan gereden, man wat was hij toch heftig in zijn gedrag. Hij begon rustig als een dieseltje maar eenmaal het park geroken te hebben was hij zijn mannetje. Stalgenootje reed mee en als ze mij voorbij ging werd hij als maar heter. Ik vind dat ze dit gewoon moet doen wanneer er ruimte is en geeft het ook keurig aan, rivaldo moet gewoon normaal blijven doen (makkelijk gezegt natuurlijk)

Tussendoor ging rivaldo opeens stilstaan en zat raar te toen met zijn hoofd en mond. Vroeg aan stal genootje heeft hij toevallig tong over zijn bit, zei kon niet zo snel iets zien, maar toch vertrouwde ik het niet. Gelukkig dat ik keek want het was inderdaad het geval. Echt zo braaf dat hij zo rustig bleef en dat echt zo duidelijk aan mij aangaf. Vooral als je daarna merkt dat hij zo ongelovelijk drammerig is en vervelend, hij had ook zo aan de race kunnen gaan :\

Op de terug weg kreeg ik hem nog niet lekker ontspannen, met stilstaan bleef hij op de plek dribbelen, liep achterwaarts of probeerde weg te komen of ging dreigen met wat omhoog komen, mafkees, ben dan ook niet snel onder de indruk maar toch is hij dan erg vel, maar is dan wel erg gevoelig op mijn hand dat hij toch bij mij blijft. Op de dijk bij een huis rennen altijd honden naar het hek toe en springen er tegen aan (zoals altijd) dit keer maakte hij daar een probleem van en wilde vol in galop weg gaan. :roll: Gelukkig wel fijn terug te nemen. Toen we uiteindelijk op stal aankwamen was hij nog steeds niet uitgestapt dus nog even de polder met hem in gegaan, daar was hij gelukkig wel wat braver.

Daarna kwamen de meiden lessen, tum nam haar weer lekker in het ootje en ze werd zonder zadel 2 keer gelanzeerd, gelukkig met veel lol. Rivaldo was daarin tegen super braaf met de jongste, ze wilde zelf na lange tijd ook zonder zadel en reed gewoon los door de bak +:)+ (normaal wilt ze dat ze vastgehouden wordt, met zadel en dat ik zo dicht mogelijk bij haar sta, nu liep ze zo met hem weg, had er maar niets van gezegd :Y) Die kleine was echt lekker bijdehand en heb me echt zo stuk gelachen om haar, daarom ook 2 filmpjes gemaakt van haar toen ze aan het rijden was :P Zal even kijken of ik die erop krijg :P

Gisteren laten vrijspringen en we zijn best hoog gegaan, ze waren me eerst echt aan het uitproberen maar uiteindelijk had ik ze toch lekker aan het lopen :D

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:24

Goedemorgen,

Ollie gaat nieuwe pony voor een ander kijken. Dat vind ik ook altijd zo leuk om te doen, niet dat ik het vaak doe, maar ik struin als ik me verveel wel altijd mp af om te kijken wat er te koop staat enzo, haha. Succes!

Rivaldo gaat toch maar haar rijbewijs halen. Is echt ideaal hoor als je gewoon zelf weg kan. Maar autorijden kost daarintegen ook gewoon geld, zo simpel is het ook. Maar goed, als je paarden hebt kun je bijna niet zonder, haha.
Vervelend dat rivaldo niet echt relaxed was. Maar er zijn er meer die zo reageren als er onder het zadel iemand meerijd. Wel fijn dat hij wel controleerbaar was en dat je je nog wel veilig voelde zo. Eef gooit ook dr tong er wel eens over en protesteerd dan ook stilstaand. Ze wijkt voor de druk en dat is dus stilstaan of achteruit..

Fijne dag allemaal en geniet van het weer!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:42

Goedemorge!

Haha Laura dat klinkt als een pittig ritje :P
Sil had laatst ook zijn tong over het bit! Bleef gelukkig ook staan, ging niet rennen iod :D raakte wel bijna een fietser en een boom omdat hij beetje zijwaarts ging lopen haha.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:57

Ja hij heeft het ook nog nooit gedaan, maar zal vandaag even kijken of zijn bitje niet een gaatje hoger moet, omdat het leer gebruikt is natuurlijk.

Jullie weten toch dat hoofdstel die ik gekocht had in opwelling, wilde hem terug brengen maar kan het bonnetje nergens meer terug vinden echt zo stom :P

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:58

ow, das balen zeg..
dan word t marktplaats :-(

of je moet het bonnetje toch nog ergens tegenkomen, kan he :)

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:03

Jenske heeft een nieuw tuig gekocht

VHU zoekt der kat

Laura heeft een pittige rit gemaakt

En verder ging het over rijbakken van 20 op 60. De bak waar ik in rij is 30 op 45 ongeveer, leuk maat vind ik.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:04

owjah, de kat......is die al terecht vhu?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:07

:wave:
ik leef nog
en :evaw:
ik ben ook weer weg. Ik heb bijgelezen over eten voor brooke, menzwepen, nouvel's ongeluk :(:) bonnetje kwijt van hoofdstel, VHU met d'r geweldige wedstrijd ;) etc

maar ik ben nog niet helemaal beter, en heb geen puf om actief mee te posten :') ernstig :))
mooi weer vandaag, ik ga m'n ventje overhalen z'n fiets te misbruiken in het bos, heb zin in een bosritje namelijk O:)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:08

Ach anders ga ik hem gebruiken hoor, na mijn laatste rit op tum buiten had ik zoveel plezier en geen pijn in mijn rug. Tum was erg vrolijk dus denk dat het niet de laatste keer is :D maar liefst vind ik bonnetje terug hihi

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:09

Laura, rivaldo had gewoon lekker de lente in zijn bolletje :j

Bicci, je bent er maar druk mee meid! is een heleboel geregel zeg.
maar wel heel erg goed dat jullie dat doen.
en lief van tallechie dat ze voor een maaltijd zorgt voor jullie :j

20x60m bak vind ik niet zo heel klein.
maar ik heb maar een ukkiepukkie pony natuurlijk hihi :D
wij hebben op stal volgens mij een 20x80m bak?of iets kleiner.

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:24

bij mijn oude manege hadden ze 20x80 dat vond ik altijd wel fijn,
maar 20x60 maakt mij ook niet uit.
20x40 vind ik soms wel een beetje irritant

ik ben gistermiddag naar divoza geweest.
we hebben een menzweep gekocht en en rode handschoenen voor het mennen haha
een nieuw hoofdstel voor asmiro :o en een jas voor mij en nog een paar dingetjes.
nu moet alleen asmiro nog voor de kar ;)
Laatst bijgewerkt door askazita op 27-03-11 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:40

Ik snap echt jullie probleem met bakken niet hoor. Oke, voor wedstrijden zoek ik voor Rembrand nu ik Z rijd wel 20x60 ipv 20x40, maar daarvoor kon ik prima uit de voeten in 20x40. En voor het trainen gaat 17x34 ook prima. Gewoon zorgen dat je paard soepel in het lijf wordt, dan gaat het prima.

Bicci je hebt pb terug.

Vanmorgen pony eerst gelongeerd en daarna door schrikparcours. Ben supertrots op hem. Hij vond het eerst wel heel eng, dus eerst even 1x naast hem gelopen bij het gordijn, maar daarna liep hij er ontspannen onderdoor. Ook de parasol ging goed.

Nu moet ik nog heel snel de wei uitmesten, dan gaan we naar paard kijken. Tot vanavond ergens

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:45

succes tine!

mijn bak op stal is groot zat voor met de kar..
alleen te zwaar :=

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:47

veel plezier tine! ik ben benieuwd!