Dat 2017 maar een prachtig jaar mag worden met blije paarden en andere dieren en veel leuke avonturen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
en nu probeer ik moed te verzamelen om naar stal te gaan, moet paardje toch even uitmesten enzo.

nix an.

wonen in buitengebied,...en ze zijn niet bang voor vuurwerk.
hoop dat het morgen weer over is..maar ja..
denk t niet..
en zo leer ik ookmijn grenzen te verleggen.heel moeilijk maar het kan echt.
Nu wel flink aan de was want morgen hebben we gewoon weer gasten.
assie schreef:Yarrah spannend! Zoek je nog iets uit een bepaalde lijn? En ga je ook bij voormalig IHW kijken?
. Een ding is zeker geen Gerlinus bloed. Niet groter dan 165 liefst kleiner. En hij moet zwart zijn. Ik heb absoluut geen haast. Ik kijk lekker rond in Duitsland en Denemarken.janouk schreef:Welcome back newmom. Ik herken de naam wel. Jij reed toch met Shetlanders?
Benieuwd naar fotos en helemaal van de haf. Vertel eens wat meer van de haf. Naam, afstamming, leeftijd.
en ik hoop straks nog even naar Cathey te kunnen. Ze was gisteren beetje van slag erg druk en niet goed eten (is ze dan te druk voor), denk toch van het geknal van Oud&Nieuw en het was ook van dat koude natte weer daar houdt ze ook helemaal niet van. 

En lekker buitengereden las ik! Super leuk! Wat is de kerstvakantie dan ideaal hè? 
Mag ik vragen welke oefeningen je voor core stability doet??
Daarnaast begint het jaar ook al erg leuk, heb net een paard beleerd voor de mensen die mij ook gaan leren mennen en waar Disco binnenkort bij op stal komt te staan. Dit paard ben ik nu aan het doorrijden (nouja alles moet sowieso nog bevestigd worden, is nu net een maand dat we er echt opzitten) maar dit paard word straks ook betuigd en die mensen zijn nu dus opzoek naar een leuk spanpaard, zijn ze al een paar maandjes naar aan het kijken maar nu is er een leukerd op het oog en binnenkort mag ik mee om deze ohz uit te proberen. Ben benieuwd! Maar het jaar begint dus al goed!! Van de week ook bij een menwedstrijd wezen kijken waar hun aan mee deden, super leuk! En wat een andere sfeer zeg dan op dressuur wedstrijden jeetje! Wel heel gezellig!
Citaat:Mag ik vragen welke oefeningen je voor core stability doet??

sommige oefeningen gingen in het begin simpelweg helemaal niet (brug met een been vooruit bijv... of plank met een arm vooruit...).