Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en normaal onderzoek te doen, om te kijken wat er aan de hand was.
en het is glad, dus ik kan nu niet kijken hoe ze loopt. De hoefsmid heeft vanochtend vroeg het ijzer er weer onder geslagen, dus ik ben heel benieuwd.

Die.. Had zin om te spelen, maar wel hardhandig.. Diep gat van nagel in mijn vinger. AUW! 
Vanmiddag/avond verder voor school. Hier schijnt een heerlijk zonnetje
met de kat
en het ziet er goed uit. Wel licht gevoelig, maar niet meer zo dramatisch als gisterenavond. Er zal wel een en ander gekneusd zijn, maar ik zie haar net de Fjord opjagen, die haar hooi probeerde te pikken
en dan lijkt ze weinig last te hebben.
Frensie in de wedstrijdvoorbereidingen.... vind het maar rare voorspellingen want hoorde vanavond 5 graden vorst???

)

Dat is het enige wat ik nog nodig heb. En wij komen toe met 175
Om zo vreselijk vervelend te doen dat je 't opgeeft het vervelend te vinden

Nu staat ie alleen in de leem.. Hij heeft een of andere vreemde dinges op zijn schouder (bultje)..
hele dag al wat off...hoop niet dat ik griep krijg ofzo..bah.
.hier ook weer iemand die niet helemaal fit is....vorig weekend de wc pot geïnspecteerd en lig nu al op bed met een voorhoofdsholte ontsteking. Vandaag een kuurtje gekregen van de dokter maar na een dag werken met knallende hoofdpijn compleet afgeserveerd
.hopelijk ben ik zondag weer wat opgeknapt voordat ik naar Equitana vertrek....
gewoon stug doorgewerkt, nu moet ik morgen nog een klein stukje en dan is dat af
hopelijk morgen lekkere rit maken met Ol.
ondertussen, las nog wel van beetje gammele Maisie, Biancocoo en Ollie1
en rugperikelen van Aks dus ook even voor jou
maar... je hebt wel lekker gereden wat is het mooi dan daar he. Ik reed heel vaak bij jou vandaan 2e weggetje rechts en dan na poosje weer rechts, kom je langs die Raka schapen (links) en het ven (rechts) , zo dat was echt 'ons plekje' zeg maar.
alleen nog niet vliegendekens of men/uitrijdekens en een mooie dunne cooler met hals zou ook nog wel mooi zijn ....... ze heeft hele fijne tochtvrije stal dat scheelt dekentechnisch gezien ook nogal wat. Plus dat ik haar nog nooit aan het zweten heb gehad ....
Denk wel zeker dat ze in de 1.75 gaat groeien zeker qua breedte, 't is een behoorlijke tank aan het worden. Vind ik wel leuk eigenlijk. En altijd zo leuk dat dat zo snel gaat, beetje aan het werk en aandacht.