[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:52

tallechie schreef:
bicci ik pb je even over het weekend

heb filmpje van de auto bekeken, zo was het bij ons ook, wij hebben de auto nog wel kunnen parkeren bij iemand op het erf.

tine dak lek, vervelend

Hier net eten op. Ik ga nu zo naar stal, Alwyn en Veale longeren, dan snel terug en nog even aan de studie Mijn hoofd zit nu nog vol met werk, ik hoop op stal te kunnen ontspannen en dan weer fit te zijn voor studie.

Met daan ging het vannacht weer bagger. Maar zijn 3e en 4e tand komen er door heen, dus zal daar wel last van hebben. Hij was op de creche erg vrolijk

je hebt pb-tje trg :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:02

Sorry hoor, moet even opscheppen. Vond net op de site van onze vereniging een filmpje van de onderlinge springwedstrijd van afgelopen zaterdag. De 3e ruiter (prachtig zwarte hengst, manlief met groene bodyprotector aan) is Thabor met man.

http://www.youtube.com/watch?v=p_8awnaW--4

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:07

Jeej, net nog even lekker nagenoten van de mencross van zondag en de leukste foto's in een topicje gezet.
[AR-ITP] Mencross Stal Sintels

Ik lees over een autobrand, jasses! Gelukkig iedereen in orde, behalve de auto dan; maar ik denk dan maar "dat zijn maar spullen" vervelend natuurlijk, maar wel vervangbaar.
Ik lees over Didsjes verwei-plannen :D Zal hij wel heel blij van worden!
Verder lees ik dat Tine met kinderen gooit :')
Dat tallechie met een brandende auto doorrijdt (en dat niet meer mag doen van de brandweer)
dat bicci een verkeerd weekend vakantie geboekt heeft (en gezien de PB's dat tallechie misschien dit weekend op vakantie gaat... :Y) )
Daan krijgt een hoop tandjes
en verder regende het vandaag door heel Nederland. (maar morgen is het droog!)

Vandaag lekker met Storm gewerkt. Hij groeit heel fijn uit tot een heerlijk stabiel paard, ben nog steeds heel erg blij met hem! Ondanks de regen toch lekker op pad geweest en hij was hartstikke braaf :)

Groetjes, lacuna

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:09

heb net in je toopje gekleurt lacuuntje...

hoop voor talechie dat ze lekker gaat..word perfect weertje en er is prachtige omgiving daar.
lekker zwembad erbij...

baal zo dat weekend naast zat zelf...majah...
mn centjes ben toch kwijt....nu kan zij met manlief en kiddo miss toch van genieten , niedan?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:34

tine10 schreef:
Sorry hoor, moet even opscheppen. Vond net op de site van onze vereniging een filmpje van de onderlinge springwedstrijd van afgelopen zaterdag. De 3e ruiter (prachtig zwarte hengst, manlief met groene bodyprotector aan) is Thabor met man.

http://www.youtube.com/watch?v=p_8awnaW--4

Sow hey, daar mag je zeker wel even over opscheppen +:)+ , dat ziet er echt heel erg netjes uit, wat een heerlijk, goed en veelzijdig paard is Thabor *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:37

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:41

Net de paardjes maar eens van de wei gehaald, maakt hen niks uit, maar ik vond dat ze regen genoeg gezien hadden, hahaha.
Nu lekker met hooi in de grote stal en ze maar een klein stukje paddock gegeven, zodat ze hopelijk ook binnen blijven staan :D .
De kippen blijven nu idd in het overdekte stuk en de labrador gaat gewoon graag naar buiten, de eerste lab trouwens niet, die zwom ook ontzettend graag, maar wandelen in de regen; dat kon toch niet de bedoeling zijn :') .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:45

Ze staan hier nog steeds buiten. Nog 1,5 week, dan mogen ze 's nachts ook op stal, worden ze geschoren en krijgen deken op. Tot die tijd moeten ze zich maar redden, maar ik krijg niet de indruk dat ze het erg vervelend vinden. (zie ze ook niet zo goed natuurlijk, nu ze zover weg staan :D , maar als ik bij de wei kom staan ze altijd rustig te grazen, stromende regen of niet)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:48

@Tine: hier staan ze ook gewoon relaxed te grazen. Scheren van de pony's ga ik dit jaar voor het eerst doen, voorgaande jaren kwam het er telkens niet van. Paard is nog mooi dun in het haar, dekens hebben ze hier sowieso op, maar al die nattigheid vind ik niet fijn.
Dit jaar wil ik ze zoveel mogelijk in de inloopstal houden, plaats genoeg, nog een mooi overdekt stuk d'r voor en ze kunnen kiezen of ze binen of buiten staan, alleen dus niet met al te veel nattigheid :') , dan wil ik dat ze ook een paar uur lekker droog binnen staan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:05

ha, die knappe Thabor, leuk hoor !! een spring groninger....
verder gaan jullie superhard...een uitgebrande auto....getsie..
bicci baalt van misgeplande vakantie...maar misschien is dat voor tallechie weer lekker !!
lacuna, je bent echt stoerrrr met je Sun !!! :j
didd's krijgt weer een weide vol vrienden, super toch !! dat is echt lekker voor hem !! *\o/*

hier niks nieuws...melody hoest wat....maar ja, ze krijgt het ook koud met die zere poot...ze beweegt buiten in die regen veel minder als anders, dus had nu vandaag maar een regendeken op...
wond ziet er goed uit, spatloopje is nog geen spat verbeterd..
puppen doen het goed !!!
wandelen met zoontje in het bos is favoriet !!
zat een blaadje op Eagle's neus en dat zou zoontje er even afhalen..hihihi..
1 seconde na deze foto geklikt te hebben, sprong dakota ( je ziet haar denken)naar haar "prooi" de staart van Eagle en hapte daar gruwelijk hard in " de gemenerikkerd " waren de woorden van mijn zoontje over dakota's aktie..hahaha ik lag in een deuk natuurlijk..solly.. :o
Afbeelding

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:10

Leuke foto bianca. Wat groeien ze al.

Net op stal geweest, nu even aan de studie.

Alwyn was braaf, veale liep wat stijf, denk spierpijn.

Ik ben druk aan het overleggen over het weekend, maar weet nog niet zeker. vriendlief had plannen waar ik niks vanaf wist

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:12

Leuke foto biancocoo.
Mooi filmpje tine10
Tallechie weer druk bezig!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:32

Wow Bianca, die worden snel groot. Mooie foto, actie spat ervan af.
Vervelend dat het met Melody niet beter gaat.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:42

@Biancao; wat een leuke foto met bijbehorend verhaal <3 . Vervelend van Melody :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:42

Nou hier ben ik weer.
Was een mooie avond-wake, ook wel wat dat Han mee was, heeft hij dat ook een keer meegemaakt. Ben zelf katholiek opgevoed en zo in zo'n kerk doet me toch altijd weer wat, geeft wel soort van rust (niet te lang hoor, dan wordt het vaak ook onrust maar in tijden van zorg en ellende gaat er ook een soort van troost van uit).

Tine, ik vind het filmpje van Thabor en manlief helemaal super! Hoop Bente over niet al te korte tijd ook over zulke hindernisjes te krijgen. Ze doet nu kruisjes van plm 50/60 cm :+ Topic van Lacuna ook mega stoer 8-)

Wat naar Biancocoo van Melody's been, staat me zo bij dat je een half jaar rust moest doen en dan de hoop dat het beter zou worden /zijn, maar er zit volgens mij dan nog weinig verandering in? Dakota is zo leuk (die ander ook hoor maar Dakota lijkt erg op onze Mischa toen ze pup was). Wat zijn ze lief met kinderen he. Mischa is ook echt gek op kinderen.

Zo morgen laatste lesdag voor herfstvakantie. In de herfstvakantie heb ik nog een stage bezoek en voor de rest ben ik ook van plan werkelijk NIETS aan school te doen :D wil echt vakantie houden (en heeeeeel veel gaan mennen hahaha). Wil woensdag les doen, Naaltje komt donderdag groomen bij Snuit (volgende week dan), mijn groom bij het paard komt vrijdag groomen bij Bente dus dat worden weer fijne bosritten. Of het nu waait, regent of wat dan ook, maakt mij niet uit, we gaan op pad *\o/*

**nu nog 8 werkstukken nakijken... := **
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 12-10-11 22:25, in het totaal 3 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:43

goede keus geweest VHU :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:44

@VHU: oeh, lekker al bijna herfstvakantie *\o/* . Hier pas de 24e en ik heb het de hele maand nog superdruk, maar goed, dat hoort erbij.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:46

hooooooooo stik
vhu,ik ga jou pben!!!
:=

jij bent midden-nederlander
ik zuid nederlander :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:48

Hebben we geen gelijke herfstvakanties dan }>
Maar.... misschien kunnen we toch iets afspreken hoor, dan die week erna, pb me maar :7

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:49

VanHuisUit schreef:
Hebben we geen gelijke herfstvakanties dan }>
Maar.... misschien kunnen we toch iets afspreken hoor, dan die week erna, pb me maar :7

nope :')
ik heb gewoon les volgende week :+
maar je hebt pb :))

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:51

**manlief zegt idd, regel eerst het vervoer maar voor als het slecht weer is :)) **

---morgen poging tot regelen.....

je hoort van mij lacuuntje :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:29

Was echt lekker aan het mennen vandaag. Jullie kennen dat vast wel, dat lekkere knutselen op de vierkante meter met dressuren, of dat door een plas heen laten stappen, langs een obstakel manoevreren en het gaat dan goed, heerlijk. Bente wordt steeds leuker en we worden steeds meer een team. Begin haar wat meer te kennen en te begrijpen. Helemaal blij met dat paard. Ze kan (nu nog bij vlagen maar dat wordt vast meer) zo heerlijk lopen <3

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:35

super vhu! :D

ik heb net als het goed is een setje stijgbeugelriemen op de kop getikt! :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:41

Da's ook mooi, je zit goed in de handel de laatste tijd Naaltje :j

Ik moet nu nog 4 werkstukken nakijken maar pfffff val echt bijna om :O en moet morgen om 06.00 uur opstaan :Z .

Bente verdient onderhand ook gewoon een plekje in mijn avatar, ze voelt ondertussen gewoon echt als 'mijn' paardje (niet meer een project of iets tijdelijks, heeft dus 4 maanden geduurd, na dood van Rizanta :o ). Iemand enig idee hoe / wie /wat je bewegende (dus wisselende) avatars maakt, zodat je meerdere plaatjes kunt laten zien????

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:49

hier op bokt is zo'n aanvraagtopic :+
ik snap dat zelf ook nogsteeds niet :P

naja, handel
pure noodzaak :P
zadel moet beugelriemen en beugels hebben :D
anders rijdt het zo rot :+
maar draai nog altijd quitte O:)

overigens zijn de beugels prachtig mooi donkergroen biothane O:) :D