[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 18:17

Vhu, lekker bezig geweest met Cathey, superfijn.
Tine op wedstrijd geweest, geen onbekende mensen die je allemaal kenden vandaag ?
Belker fijn gereden op buitenrit, en paardje heeft het gebit weer in orde, altijd super.
HT heeft nieuwe scheermachine nodig...ik kan je er niet mee helpen....geen verstand van... :+

Ik ben onwijs verwend vandaag, en niet eens jarig :+ ..hahaha....engelen bestaan toch nog !! :* Lief als iemand iets voor je doet !!

Hoe is het met iedereen verder ?
Kerst gevierd...?? dikke buiken uitbuiken, en de verjaardagstaarten weer op..

Verder heerlijk fijne afstand kunnen fietsen vandaag....zo blij dat mijn lijf dat wel volhoud !! oefeningen en trainingen werpen z'n vruchten af, maar nu..weer rusten en plat..
Fijne avond allemaal..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:06

Bianca, wat heerlijk dat je zo verwend bent! Je hebt het verdiend.
En wat super dat je het fietsen zo goed kunt volhouden. Geen onbekenden die ons hebben aangesproken haha.

Dingetje, van harte

HT kan je niet helpen. Hebben een nieuwe gekocht, maar nog niet echt gebruikt. Weet zo even niet wat we nu hebben liggen. Maar wel dat hij groot is.

Eerste Kerstdag met mijn schoonfamilie gevierd bij schoonmoeder thuis. En tweede kerstdag met mijn familie bij ons thuis. Mijn ouders, broer en een neefje zijn er nog, die gaan morgen weer naar huis. Erg gezellige dagen gehad (gelukkig weer, want we hadden met mijn familie door perikelen al 2 jaar niet compleet gevierd). Blij dat het nu weer beter gaat.

Nu snel naar bed, erg moe en morgen uiteraard weer een drukke dag.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:51

Wat ontzettend fijn dat je lijf het steeds beter volhoudt Biancacoo, echt super. Ik merk bij ons dat de oefeningen voor core stability of hoe je dat ook noemt echt giga uitmaken, ben daar ook zo blij mee dat we iets hebben gevonden wat gewoon echt helpt bij het rijden.

Pfff drukke dagen Tine! Fijn dat het weer met hele familie kon +:)+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 00:40

Hier ook gezellige kerstdagen gehad. Schip lag in Amsterdam, dus dit keer dicht bij de familie. Daar dus op Eerste Kerstdag geweest. Tweede kerstdag naar het Rijksmuseum gegaan. Roepen we al tig jaar, maar nu was het wel een uitgelezen kans :) .

Gisteren naar Rotterdam gevaren en wachten op lading. Vandaag paardje geaaid en 3 totaal verschillende jonge Gelderse paarden aan het werk gezien. Erg leuk om te vergelijken!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 10:55

Goedemorgen,
Vhu, idd de oefeninigen voor core stability zijn een groot verschil, ook mijn home trainer helpt me veel om weer korte stukjes te trainen.
Tine fijne kerst gevierd.
Gem heeft gelderse vergeleken en is in Rotjeknor aangemeerd *\o/*

Zo...hier verder geen nieuws, hoop dat het met iedereen goed gaat die hier ook meeposten/gepost hebben.....fijne dag allemaal...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:07

Goedemiddag!

Vanmiddag een ontzettend gezellige meeting gehad met VHU in Rotjeknor :) . Lekker gewandeld, veel over (uiteraard) paarden gekletst en koffie met apfelstrudel genoten in de Bijenkorf. Was voor herhaling vatbaar, thanx voor de rondleiding, VHU!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:40

Gezellig *\o/* Y)(^)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:18

Wat leuk!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:29

Ja was leuk he. Zo grappig om elkaar dan eens irl te zien. En genoeg gespreksstof uiteraard haha. Vind jullie stoer zeg met zo'n schip op de Maas =:)

Daarna naar paardje doorgegaan die stond weer eens beetje bibberig op de paddock :brr: is niets voor haar dit weer. Dus maar snel op stal gezet met warmer 2e dekentje.

janouk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:39

*\o/* apfelstrudel in gezellig gezelschap. Leuk :9k Y)(^)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:57

Wat leuk VHU en Gem. Gezellig.

Core Stability is idd fijn. fijn dat het ook zo veel effect heeft.

Het is idd vies koud vandaag.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 12:12

Net thuis van heerlijke, maar wel erg koude buitenrit met Rembrand en zoonlief op Samoerai. Wat hebben we toch brave paardjes <3 ,ondanks de kou en vooral kunnen stappen geen gekke dingen. Wat is de natuur toch mooi.
Zelfs na een half uur autorijden waren onze tenen nog niet ontdooid :brr:

De honden genieten van dit weer.
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 14:12

Ja bij jullie was het echt flink koud he. Hier wel wat vorst vanacht maar met zonnetje erbij was het rond 10.30 zeg maar al best lekker. Vandaag goed gereden met Cathey veel overgangen die zonder martingaal erbij nog best lastig zijn af en toe maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen. We sloten in ieder geval super af.

Nu boodschappen doen, we hebben nog gasten en morgen vieren we met vier bevriende stellen plus de buren en alle kinderen Oud&Nieuw dus er moet nog het eea gebeuren hier :Y) Y)(^)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 17:40

Brrr tine wat dapper inde kou,ikwas gisteravond naar de sauna maar vond het al koud na een hete sauna ombuiten af te koelen,brrrrrr

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 20:49

Hihi, ja was ook wel echt flink koud. Maar nieuwjaarsdag doen we aan een rit mee van een manege en omdat we al heel lang niet op buitenrit waren geweest ivm mijn heup, wilde ik toch maar even oefenen.

Vanmiddag weer les gehad met werken aan de hand, wilde naar de galop toe, maar dat gaat nog niet zo maar lukken vrees ik. Ze moet dan eerst de passage beheersen. Nou, het werd me wat te ingewikkeld, dus ik ga maar gewoon verder met wat ik al deed, dan gewoon zorgen dat we de verzamelde draf er heel goed op krijgen. Kan morgen gelijk oefenen, want de bak is toch te bevroren voor een springles. Ga ik ook maar weer met Fabels aan de slag, want ik heb geen zin om naar de binnenbak te rijden. Er wordt daar wel veel geknald met vuurwerk, ga ik niet opzoeken met een jonge pony.

Verder al druk bezig met vakanties/kampen proberen in te passen in de zomervakantie. Valt nog niet mee. Zes weken zijn te weinig hihi, we moeten natuurlijk al rekening houden met Regiokampioenschap en hopelijk ook hippiade. Dan is de vakantie die wij willen boeken maar op bepaalde weken mogelijk enz enz. Nou ja we zien wel. Wel leuk om mee bezig te zijn.

Nu nog even bankhangen.
Fijne avond

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 23:17

Hallooooo dames :)

Ik ben een tijdje (oké paar jaar) niet meer actief geweest hier. Sinds kort wel weer. En kijk kijk kijk!! Dit topic loopt nog steeds!!♡ dus ik voeg me graag weer tussen als t mag.
Inmiddels trotse eigenaar van ... veel.. haha maar qua paarden een mini en een haffie. De haflinger ben ik aan t beleren voor de wagen. Ze heeft er nu een aantal keer voor gestaan en doet t onwijs netjes.

Vragen? Brand los. Verder lees ik gezellig mee en probeer t bij te houden. (Wat best een opgave is als t nog zo hard loopt als voorheen. :D )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 23:46

Welkom terug newmom.ben dan stiekem wel benieuwd onder welke naam je dan eerst meedeed ik loop hier al sinds deel 1 maar herken deze naam niet :+

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 03:43

Welcome back newmom. Ik herken de naam wel. Jij reed toch met Shetlanders?

Benieuwd naar fotos en helemaal van de haf. Vertel eens wat meer van de haf. Naam, afstamming, leeftijd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:40

Welkom newmom. Van het meelezen denk ik aan..shetten voor de kar...
Tine.fijn op buitenrit geweest, heerlijk. Mooie foto van de honden, gaat mowgli weer goed ? Hij ziet er goed uit.
Ht sauna...ohhhh lekker....heeeerlijk !! _/-\o_
Vhu zonder martingaal met cathey gereden, goed bezig.
Verder..ben ik het kwijt.. sorry.

Fijne dag allemaal ..

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 11:20

newmom welkom terug
voor iedereen een goed uiteinde en een sportief 2017 *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 16:35

Newmom sorry geen idee Y;( maar dat doet er niet toe :D

Iedereen veel plezier vanavond en een superfijn, goed, gezond, gelukkig en sportief 2017 gewenst!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 16:40

Sluit ik me helemaal bij aan Vhu. Mocht je vuurwerk gebruiken of er naar kijken, doe dan voorzichtig.

Hier vandaag onverwachte dooi, dus toch nog lekker met de paarden bezig geweest. Hier wordt vooral carbid geschoten, blijkbaar is dat toch anders dan vuurwerk want alle dieren zijn nog heerlijk relaxed. Rond 22 uur halen we de paarden wel binnen want vorig jaar vond Samoerai het toch wel erg spannend.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 02:07

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig en gezond 2017

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 08:26

Superleuke foto's janouk !!

De beste wensen en gelukkig nieuwjaar allemaal.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 08:46

De beste wensen voor het nieuwe jaar!