wie is ashley? wat mis ik?
en foei VHU!! Slecht!!
*zit nagels te lakken*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verzorging is toch maar 1 onderdeel van het hele gebeuren. Weet ook niet of ik de kar wel enigszins toonbaar kan krijgen met die kou. Of paard wit (had ik nu maar donkere paarden zonder witte benen). Rembrand is echt heel smerig. Manen, hals, benen, billen en staart zijn echt bagger. Had ik nu dat solarium toch maar alvast gekocht..... Met de fohn is ook zo'n klus he? Sabinozwart (maar dan zonder witte aftekeningen) is echt een ideale kleur. Volgende keer als ik ooit weer een paard ga zoeken, ga ik toch maar een kleureis toevoegen
.
. Nou, morgen moet het gewoon weer helemaal goedkomen met het mennen. Zoonlief heeft dressuurles gehad en zijn nieuwe proef geoefend. Ging heel goed, was erg leuk om te zien. Vrijdag komt de juf hier thuis om manlief springles te geven (normaal gaat hij 's avonds naar les, maar dan heeft hij vergadering) en zoonlief mag dan ook nog springles als hij wil. Zaterdag gaan de mannen dan samen naar het clubkampioenschap. Zoonlief maakt geen kans, dus daarom maar ingeschreven voor de nieuwe proef, kan hij die mooi eens oefenen. Ben alleen benieuwd of manlief wel op tijd is met lezen, want het zit best dicht op elkaar

Was eigenlijk met de trein. Maar ben thuisgebracht.
Hartstikke lief
had vanochtend nog tijd om lekkere rit te maken met Ollie maar hier ligt dus ook sneeuw, het is maar een laagje van 1 cm ofzo maar net teveel om over de ruiterpaden te gaan, ik kan nu niet goed zien waar plassen (ijs dus) liggen dus da's niet vertrouwd... gisteren kwam manlief ook nog met de mededeling dat hij volgende week hele week in Italie zit (bofkont, 'moet' weekje naar Milaan) dus onze endurance 23 maart gaat echt niet lukken. Nu was het toch al geen echte endurance maar de kennismakingsklasse plus dat ik totaal niet de illusie had enige snelheid te maken maar voor het oefenen met wedstrijd, vets, gedoetjes enzo was het erg leuk geweest.

Heb weer flink last van m'n rug (
snap er geen bal van...) dus hoop dat dat beter wordt met rondje paard stappen