[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:29

zit gem weer stiekem te editten? :P

wie is ashley? wat mis ik?

en foei VHU!! Slecht!!

*zit nagels te lakken* :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:32

Nagels lakken hahaha da's slecht.
Ashley is het paard van de stalhouder van Gem die te koop staat.

Aha zie dat Gem de tekst weer heeft teruggezet..... zooooo wat zijn we nuttig bezig allemaal he.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:36

Aks, nee..... niet stiekem!! :D . VHU en ik waren beiden steeds te snel met deleten en terugzetten :')

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:38

Gem schreef:
Aks, nee..... niet stiekem!! :D .

swelles :P

bij ons zwartjes komt dat eronder te staan :P _O-

:Y)

@VHU; nee.. op verjaardag verschijnen met nagels vol zwarte vegen etc die er niet meer af gaan. Da's slecht.. :')

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:48

Nietes, want ik was binnen "de tijd" ~~}> :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:50

Gem schreef:
Nietes, want ik was binnen "de tijd" ~~}> :D

:')

overigens gem, de onderste regel van je onderschrift valt weg :) daar staat nog iets, maar dat is niet te ontcijferen :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:52

Oeii, ff kijken of ik die terug kan toveren, anders krijg ik weer heul veul vragen voor tonnen :o . En die zijn toch echt oppes noppes. :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:03

Waren super tonnen! Heb er hier drie in gebruik :D
Eueueue... da's inderdaad ook niet netjes....

Nou om zoonlief het goede voorbeeld te geven zal ik nu eindelijk de laptop dichtdoen :evaw:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:59

Zo, jullie hebben flink zitten kletsen hier.

Janouk: wat een dikke pech zeg. Hopelijk valt het mee en is ze snel weer goed.
Baudy: ik had die ellende inderdaad vorig jaar met mijn auto. Heel duur laten repareren en daarna gingen nog 2 dingen stuk (was wel daaraan gerelateerd. Ze hadden me daar niet voor gewaarschuwd. Bij de 3e keer met pech staan dus besloten dat auto naar de sloop mocht). Laat je heel goed informeren (maar Aks kan dat wsl ook heel goed)
En jammer dat je niet meedoet, maar wel heel verstandig denk ik. Je gaat toch niet lekker op pad met onbekende auto.
Avaluna: zoonlief ment heel af en toe en pony heeft ook helemaal geen marathonervaring. Maakt niet uit, is maar bixieniveau toch? Zoon doet smorgens marathon.

O, eten is klaar. Tot later....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:18

Lanouska: op de kar of aan de kant; maakt mij niet uit. Wat jij het prettigst vindt.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:14

ligt er ook aan of het heel gehorig is.. ik kan heel luid voorlezen maar ben bang dat ze dan in de andere bak ook een zz proef gaan rijden :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:17

haha, dat mag niet in 20x40 :D . Dan kom je toch gezellig achterop. Maakt mij echt niet uit, Rembrand ook niet.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:21

Ik heb wel blauwe kleding. Jij rood toch ?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:29

Ja, rood met zwart.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:33

Ik heb wel wat rode accenten :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:42

Lanous, doe een orennetje op :+ !

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:53

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:06

@ gem de jury zal me zien aankomen maar wel rode corsace en elastiekje

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:30

Nou, dat moet goed zijn hoor Lanouska. En als ze er problemen mee hebben, jammer dan. :D Verzorging is toch maar 1 onderdeel van het hele gebeuren. Weet ook niet of ik de kar wel enigszins toonbaar kan krijgen met die kou. Of paard wit (had ik nu maar donkere paarden zonder witte benen). Rembrand is echt heel smerig. Manen, hals, benen, billen en staart zijn echt bagger. Had ik nu dat solarium toch maar alvast gekocht..... Met de fohn is ook zo'n klus he? Sabinozwart (maar dan zonder witte aftekeningen) is echt een ideale kleur. Volgende keer als ik ooit weer een paard ga zoeken, ga ik toch maar een kleureis toevoegen :D .

Trouwens vanmiddag heerlijk gesprongen met Thabor. Was erg goed voor mijn zelfvertrouwen en vertrouwen in hem. We moesten heel moeilijke dingen doen, bijv 2 hindernissen op gebroken lijn, en dan de volgende keer diezelfde hindernissen op rechte lijn nemen (dus schuin over de hindernissen heen). Hij bleef super bij me, was heel geconcentreerd en super nageeflijk <3 . Nou, morgen moet het gewoon weer helemaal goedkomen met het mennen. Zoonlief heeft dressuurles gehad en zijn nieuwe proef geoefend. Ging heel goed, was erg leuk om te zien. Vrijdag komt de juf hier thuis om manlief springles te geven (normaal gaat hij 's avonds naar les, maar dan heeft hij vergadering) en zoonlief mag dan ook nog springles als hij wil. Zaterdag gaan de mannen dan samen naar het clubkampioenschap. Zoonlief maakt geen kans, dus daarom maar ingeschreven voor de nieuwe proef, kan hij die mooi eens oefenen. Ben alleen benieuwd of manlief wel op tijd is met lezen, want het zit best dicht op elkaar :D

Nu snel naar bed, want morgen weer druk. 's Morgens komt de hoefsmid. Denk dat ik de sneeuwringen eronder uit laat, anders loopt hij nog tot eind mei met die dingen. Dat is ook wat overdreven he? Dus maar hopen dat er geen sneeuw meer komt. Ik hoop smiddags nog even met Rembrand proef te kunnen oefenen en dan smiddags weer in de turbostand.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 00:50

SUPER tine! Ik vind je stoer! :)

*gaat gauw slapen* net thuis van verjaardag :) Was eigenlijk met de trein. Maar ben thuisgebracht. :) Hartstikke lief :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 08:42

Goedemorgen.

Sorry hoor, maar ik ben dat weer nu echt heel erg zat. (ok. aldoor regen is ook niets) Kom ik net buiten, ligt er weer zeker 1cm sneeuw over alles heen. Gelukkig komt het zonnetje wel door, dus hopelijk kan die genoeg kracht verzamelen om die witte zooi weer weg te krijgen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:22

Dacht hetzelfde Tine }> had vanochtend nog tijd om lekkere rit te maken met Ollie maar hier ligt dus ook sneeuw, het is maar een laagje van 1 cm ofzo maar net teveel om over de ruiterpaden te gaan, ik kan nu niet goed zien waar plassen (ijs dus) liggen dus da's niet vertrouwd... gisteren kwam manlief ook nog met de mededeling dat hij volgende week hele week in Italie zit (bofkont, 'moet' weekje naar Milaan) dus onze endurance 23 maart gaat echt niet lukken. Nu was het toch al geen echte endurance maar de kennismakingsklasse plus dat ik totaal niet de illusie had enige snelheid te maken maar voor het oefenen met wedstrijd, vets, gedoetjes enzo was het erg leuk geweest.

Maar goed komt vast wel weer volgende keer :)

Afgezien van het feit dat dit weer in maart niet fijn is is het buiten wel ongelovelijk mooi, zon, sneeuwlaagje, op zich niet koud want geen wind....

Iedereen fijne dag!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:28

Hier ook weer sneeuw. Bij dat VHU zegt 'geen wind' ik ga straks op 't station mijn fiets ophalen en dan met de fiets even naar stal :)
Ik wil wel rondje bos doen. Lekker stappen :) Heb weer flink last van m'n rug ( :\ snap er geen bal van...) dus hoop dat dat beter wordt met rondje paard stappen :)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 10:05

Hier ook sneeuw en zo'n. Zonnebril op in de auto ben onderweg naar coevorden om schoon te maken
Iedereen een fijne dag.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 10:54

Nou toen ik gisteren bij de les kwam was mijn instructeur helemaal verbaasd dat het niet goed ging op de wedstrijd.Snapte er niks van.Hij wilde er zelf even achter om hem te voelen.Gelukkig ging hij bij hem ook vervelend doen.Volgens hem (wat ik ook al dacht) is hij me gewoon aan het uittesten.Hij heeft een heel gevoelige mond en bij het minste of geringste gaat hij in verzet.Maar in de stap is het nog veel moeilijker dan in de draf.Maar er zit weer een steigende lijn in.Volgende week maandag kan ik niet naar les omdat ik de hele dag naar equitana ben,dus daarom volgende woensdag meer weer een privelesje.En weer werken naar 6 april waar we dus niet in de L starten maar gewoon weer B.Dat moet hij echt eerst beter doen.

@Gem ook een leuk paardjes die ashley.en je tonnen op!
@VHU jammer dat je niet naar de mendurance kan maar misschien ook wel beter.Kan je nog ff meer oefenen voor de volgende.
@ iedereen ja die sneeuw.....maar we hebben hier er een lekker zonnetje bij.
Ga zo ff naar de garage onze leen auto ff inruilen voor een leen busje.Kan ik weer voer bezorgen.