[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:37

Leuke foto's, Gem!
Ik moet even kijken of ik het wo/do ga redden, laat even weten hoe laat je wilt komen.

Oh, ik ben echt altijd doodop, eerlijk gezegd :o , kan altijd slapen en soms word ik wakker en moet ik nog vanalles doen (midden in de nacht bv) :') .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:47

Avaluna: donderdag ca 14.00 bijvoorbeeld? Dan ben ik klaar met overblijven op school en kan ik aansluitend naar stal :) . Ster d'r tandjes worden morgen getrokken en dan zet ik haar donderdag tijdens de les van stalgenootje lekker tussen prikpaaltjes op de wei achter de dressuurring (als lesmees akkoord gaat). Is ze er toch ff tussenuit en heb ik een doel om toch naar haar toe te gaan :) .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:01

@Gem: helaas een onmogelijke tijd op de donderdag :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:26

Gem....idd moooooie plaatjes !!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:10

@gem, je mag spammen hoor :j ps als je eigenschap wil nemen van een website foto, dat kan, geeft meestal blanco, lukt het niet dan gil maar anders opslaan en zelf nog keer uppen.

Even rest teruglezen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:15

@Gem zou ik ook trots op zijn op die plaatjes :D

Nog even over de borsttuigen, ik zal eens gaan informeren wat zo'n op maat gemaakte borst gaat kosten....vrees veul :oo maar voor een goede heb ik wel wat centjes over want in principe doe je er de rest van het paardenleven mee natuurlijk (ik ga ervan uit dat Bente minstens 30 wordt :D ).

Ze heeft vrij puntige 'schouders' je kunt het hier goed zien bij de pijl heb ik het aangegeven.... en het borsttuig kan niet nog hoger, ivm haar nek/luchtpijp, het zit al behoorlijk hoog/zo hoog mogelijk.
Afbeelding

Voor de rest heeft die foto totaal niets met mennen te maken :=
Biancocoo jouw man is toch ook tuigenmaker, heeft hij een oplossing voor zo'n puntige schouder?

Foto van hoe de borst nu zit en bij pijl heb ik het idee dat het niet lekker zit, en als je langer rijdt dat het beurs wordt, net zoiets als wanneer je schoenen aanhebt die zeer doen bij je hak of zoiets als je er lang op loopt

Afbeelding

Nou ik moet naar mijn werk :evaw:
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 29-05-12 11:23, in het totaal 2 keer bewerkt

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:16

@aks, staat je goed. Toch niet eng, nu toch kar de eruit las ik en meteen leuke rit gemaakt.
@happy, tis wat budget verhaal gebeuren. Succes alvast met wedstrijd.
@kiss, druk met huisje zoeken begrijp ik?
@avu, kids uitje lekker ej
@bianca, hier verwachten ze ook regen, zijn hier nu de pakken aan het wikkelen, hopen net met droog binnen te hebben.
@gem, zoals eerder gezegd spam ze

Hier nu druk met pakken maken, hopen net voor de regen alles gewikkeld is.
Verder druk voor benefiet waar bicci ook druk mee is. Pers mailen, sponsors mailen. etc. etc.
Ngtje, denk rozetten volgend jaar wordt. Op tempo van onze sponsor namelijk, misschien op tijd voor de 17e. Laat ze tijdloos worden in ieder geval ;)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:16

@vhu, ondanks geen menfoto wel leuke foto

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:19

ik doe ook even spammen. Zo trots op zoonlief, dit weekend nieuw dekje halen, deze is van mams iets te groot en tevens verkleiners voor de beugels. Zoonlief heeft sinds tijdje een eigen zadel. Daarvoor barebackpad. Die gebruiken we nog natuurlijk.

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:24

Ik meen dat Dennis en nog iemand een tijdje terug bitten gekocht hebben op een site (diegene zit ook op bokt) welke is dit ook alweer?
Niet de Menner, toch?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:27

Weet ik niet meer Avaluna, hier trouwens ook bij tijden dagen met chronisch slaaptekort want gewoon te veel te doen in een dag :7 maar ja, weet ook niet hoe het anders zou moeten :o?

Wat een dappere zoon! Die van ons wil er echt niet op. Gelukkig wil hij er wel achter hoop dat dat zo blijft denk dat hij volgend jaar wel lang en sterk genoeg is om als echte groom mee te doen (en dan is Bente ook weer jaartje ouder en wijzer).

Moet nu echt gaan **trekt zich los van beeldscherm**

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:35

Zal ik je ff bannen, VHU :') ?

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:36

_O- _O- gem

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:37

:)) , kan ze zelf ook hoor ;)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:38

ei know, maar vond gewoon briljante opmerking :D

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:40

:')

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:43

ngtje ben aan het regelen voor hulp bij benefiet, maar die rijdt met mij mee, dus is niet vroeg ivm opbouw :+

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:54

@ VHU mijn zusje heeft ook een zilco tuig met emphaty borst. Zou haar eens lief aan kunnen kijken of ik dat mee mag nemen als we robin komen brengen dan kan je het eens passen en eventueel stukje uitproberen. Zij heeft een cobmaat. Die van ideal had sjors ook maar die hebben we inmiddels weer verkocht.

Remko heeft voor jeroen wel die van ideal eurotech (kunststof) in maat pony maar dat was geloof ik het demo model dus ik weet niet of die al geleverd kunnen worden. Zelf heb ik die van zilco voor ferro en ik vind het wel goed werken. Als ik ooit nog eens geld over heb ga ik er ook een voor robijn/robin kopen maar robijn heeft er niet veel last van geloof ik.

@ avaluna dat was ems paardensport. Dat bitje wil ik ook nog gaan bestellen maar is nu niet leverbaar volgens de site. Ik rijdt robijn nu ook met liverpool met lichte tongboog.

@ aks Gave foto's van dids. Zitten er bij jullie al zo veel beestjes dat hij zn vliegendeken op heeft?

Gisteren heerlijk gereden met Robijn op de wei hij was zo lekker los. Daarna robin nog gelongeerd en s'avonds nog bij Jeroen geweest en Ferro gelongeerd.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:58

@Maisie: dankjewel *\o/* , ik ga snel kijken, blijf maar zoeken en hier hangen, alsof ik niks te doen heb :o

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:19

@avaluna; deken op met mennen in de wei was niet nodig. Maar we gingen daarna nog een rondje door het bos doen. Dus maar op gelegd. De eerste dazen zijn helaas alweer gespot. En getuige mijn benen, armen, billen en hoofd zitten er ook muggen genoeg.. :\

Maar het viel richting pony reuze mee in het bos! Had prima zonder gekund :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:29

** :o moest hondjes nog even uitlaten **

@Maisie zou je dat willen doen _/-\o_

Bij ons nog geen prikbeesten (bij stal bedoel ik). Gisteren gewoon zonder dekens of zelfs muggenspray op pad geweest zowel bij paard/pony's als groom geen centje pijn.

@Gem ik weet de knop :')

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:31

hier ook geen prikbeesten gezien. Gisteren nog een rit gemaakt waar er soms een paar zitten, niks tegen gekomen.
verder vroeger kwam ik ze wel meer tegen, maar in de polder moet ik zeggen amper

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:33

Nou komt de volgende lekenvraag :o (heb wel eens een menbitje gekocht, maar toen een ander bit mee genomen :D ) hoe meet ik het menbit? Ruimte tussen de scharen, mondstuk (stang) of...?

Ik wilde deze proberen:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/e ... 868673.jpg

Te krijgen in 12,75, 14 en 15,25.... :o?

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:34

helaas geen verstand van

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:43

Mmm, geloof dat ik al weet waarom ik niks van de maten snapte... zag hier op kantoor iets om te meten, blijken er verschillende schalen op die lineaal te zitten (voor onze bouwtekeningen), woeahahaahaha, weet ik veel, dacht een simpele lineaal te zien :') :o? :o?