Wie van hier gaat er naar de Indoor Nijkerk ? of doet er aan mee ? Ik ga er zoiezo heen vind het de mooiste menwedstrijd ooit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan moet ie lopen hoor 
Het is zondag mijn verjaardag..., groom bij van alles en nog wat met de paarden dus mij krijg je niet zomaar gek hoor, was gewoon meegegaanCitaat:VHU, kom je groomen?
. Voor de ijzerloze voetjes moet je niet bang zijn, groeit wel weer aan. Paar dagen van te voren elke dag goed vetten, zijn ze lekker soepeltjes. Het is toch geen 50 km
Volgens mij is de enige oplossing dressuur, dressuur, dressuur...Citaat:Ik zoek juist de rem...in tweespan gaan ze zo hard dat het niet leuk is.
)
En in enkelspan zooo lekker relaxed...rare dieren.
en mijn hengst ook natuurlijk maar zijn stamboek heeft nog geen sportpredikaat
dan jutten ze elkaar dus gewoon op in tweespan. Hoop dat het dan ooit wel een lekker tweespan wordt want soms heb je gewoon dat het niet 'spant' zeg maar. Bij de stalhouderij hebben we ook paarden die super met elkaar lopen, die elkaar ongelovelijk opjuttenCitaat:En in enkelspan zooo lekker relaxed
en die gezamenlijk in slaap vallen
. Soms heb je een felle in enkelspan die helemaal relaxed wordt met paard A in tweespan. En vervolgens helemaal door het lint gaat met paard B. Of een rustige in enkelspan die compleet uit zijn stekker gaat in tweespan. Ik vind het altijd wel erg grappig om te zien hoe ze reageren. Wat ook nog wat kan uitmaken is het gewicht van de wagen. Je hebt een vrij lichte wagen, misschien te licht voor jouw pony's. Wat gebeurt er als je hem verzwaard met 100 kg?
.
) niet boven de 147.3 uitkomen, lijkt me

. Ook onderdoordraaiend
.Buckje schreef:Jo sap ook hier ?!
Wie van hier gaat er naar de Indoor Nijkerk ? of doet er aan mee ? Ik ga er zoiezo heen vind het de mooiste menwedstrijd ooit.
super joh! lekker aangepakt, beide 'n goed gevoel, heerlijk! 
al heeft ie niks met paarden
) We gaan waarschijnlijk een kilometertje of 3 omrijden, zodat we de binnenstad kunnen ontwijken 
lekker optijd thuis, zo afwassen/wassen/stofzuigen