Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dennis schreef:
stef schreef:ik ga zo eerst even naar de intratuin, spul halen voor moederdag, dan met mn schoonmoeder haar nieuwe auto ophalen, dan even naar de ruitershop, dan hon nog ff rijden, wassen, tuig nog ff in t vet, wagen schoonmaken, etc etc etc
silfie35 schreef:stef schreef:ik ga zo eerst even naar de intratuin, spul halen voor moederdag, dan met mn schoonmoeder haar nieuwe auto ophalen, dan even naar de ruitershop, dan hon nog ff rijden, wassen, tuig nog ff in t vet, wagen schoonmaken, etc etc etc
ooo gelukkig! ik ben niet de enige! Zit mn dag stamp vol te plannen met wat ik allemaal wil doen en dan ben ik gewoon tot hartstikke laat bezig soms!
Chevano schreef:goedemorgen allemaal,
jeetje wat moest ik veel bijlezen.
Dennis fantastich in de Z hoor!!
Gisteren een heelrijk rondje gedaan van anderhalf uur. Was zalig weer.Zondag mijn tinker weer proberen voor de wagen. De liverpool vind ie niet fijn dus ga een vierringentrens proberen. En hoe mennen jullie met oogkleppen of zonder?En wat is fijner voor een jong paard of is het een kwestie van proberen.
silfie35 schreef:Ik rijd dus met een tweewielige wagen. Als mijn paard nou omhoog komt gaat de kar dan ook overeind?
Chevano schreef:En hoe mennen jullie met oogkleppen of zonder?En wat is fijner voor een jong paard of is het een kwestie van proberen.
Letsdunit schreef:Ik weet niet welke verenigingen jij bent geweest maar bij de Wiron (10 minuten bij jou vandaan) rijden er zat mencombinaties met shetlanders zelfs met minis, we hebben zelfs een speciale les ervoor. Daarbij lopen er ook een aantal hier in de buurt op hoog niveau mee, alleen kiezen veel mensen ervoor om ook aan leuke dingen mee te doen zoals onderlinge wedstrijden en tochten ipv alleen maar om te scoren.