Ik ben zo slecht met google..
Nu hopen dat onze twee paarden rustig blijven. We hebben wel de drukste span, maar ze zijn het makst in het verkeer, dan is het keuzes maken he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Asjemenauw schreef:Ik zou graag ergens een aantal lessen willen gaan rijden (zonder eigen paard en spullen) maar ik heb werkelijk geen idee waar dat kan.
Isapaardje schreef:Mocht je niets kunnen vinden, kun je altijd alvast een mentoestel in elkaar knutselen en 'droog' aan het oefenen gaan op de diverse grepen. Ik heb zo ook uren in de schuur doorgebracht, tussen de lessen door.
Trouwens ben ik begonnen met mennen zonder koetsiersbewijs.
VanHuisUit schreef:Ik heb mijn koetsiersbewijs gehaald bij Hanemaayer, stalhouderij in Zoetermeer. Daar ben ik daarna doorgegaan met menlessen. Ik leer er ontzettend veel, ze hebben goede paarden, goed materiaal en goede instructeurs.
Citaat:VanHuisUit schreef:
Ik heb mijn koetsiersbewijs gehaald bij Hanemaayer, stalhouderij in Zoetermeer. Daar ben ik daarna doorgegaan met menlessen. Ik leer er ontzettend veel, ze hebben goede paarden, goed materiaal en goede instructeurs.
Zoetermeer is qua afstand best goed te doen voor mij dus ik zal morgen meteen de telefoon inklimmen en Hanemaayer bellen om te vragen of hij een les-plekje voor mij vrij heeft. Toppie !!
Ipsilonka schreef:Ik had m best snel in huis hoor Heleen!
Ik zit te twijfelen of ik mijn 2-span bewijs een keer zal gaan halen. Alleen zal ik niet gauw met een span gaan rijden, maar het is natuurlijk wel erg leuk
Ik zit te twijfelen of ik mijn 2-span bewijs een keer zal gaan halen. Alleen zal ik niet gauw met een span gaan rijden, maar het is natuurlijk wel erg leuk