Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laura2span schreef:Ik snap dit niet helemaal. Als jou borsttuig op de goede plek ligt en je strengen kort genoeg zijn ligt dat riempje dood stil. Als alles goed zit komt er ook geen druk op de nekriem.
Ja dat riempje ligt op de manenkam maar drukt daar niet.
laura2span schreef:Daarom moet je met een sleep ook zorgen dat die er ver van af ligt. Zowieso om die druk te vermijden en ten tweede dat als jou pony een keer een huppeltje maakt en de sleep stuiterd een keer, hij die band niet op zijn hakken krijgt.
Nelleke_H schreef:Ondertussen heb ik ook mijn karretje geverfd in flitsend blauwe kleur. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Isapaardje schreef:Nelleke_H schreef:Ondertussen heb ik ook mijn karretje geverfd in flitsend blauwe kleur. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Flitsend![]()
Ik vind die bonte best voor de wagen passen. alleen de strengen hangen helemaal door, terwijl de lichtogen niet echt naar achteren hangen. Dat mag dus strakker, maar verder kan het qua maat en verhoudingen wel (in mijn ogen).
Nelleke_H schreef:
merrieveulen schreef:Isapaardje schreef:Flitsend![]()
Ik vind die bonte best voor de wagen passen. alleen de strengen hangen helemaal door, terwijl de lichtogen niet echt naar achteren hangen. Dat mag dus strakker, maar verder kan het qua maat en verhoudingen wel (in mijn ogen).
ik vind het ook wel een geinig karretje, maar de wielen zitten wel erg ver naar achteren. zo moet je pony niet alleen trekken, maar ook nog dragen. dat is wel jammer.
merrieveulen schreef:gelukkig valt het mee met het gewicht, toen ik net naar de foto keek leek het ook al minder. maar goed, het zijn wel dingen om rekening mee te houden!