Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

baudyh schreef:Oh wat een leuke hondjes Tine, vind ze allebei leuk.
Moos is gezegend. Ha ha
Ja mijn kar heeft een breedte van 1.28m dusssss
We zoeken gewoon door. Of een bus die 2500 kg mag trekken, maar weet niet of die er zijn. Dan kan de koetsentrailer gewoon blijven.
die zijn er 
Akshay schreef:@tine; wat een bolletjes pluis die puppies![]()
En fijn dat de beide ouderhonden heel prettig en sociaal zijn
@maisie/lanouska; ik zie het nu zelf inderdaad ook.. Die buitensingel/draagriem van nu wordt ''leertje om veiligheidsoog dicht te houden'' en moet korter.
En onderaan het veiligheidsoog zit een metalen ring-ding waaraan een leren riem zit die aan het buitensingeltje wordt vastgemaakt..
[ Afbeelding ]
bicci schreef:Akshay schreef:@tine; wat een bolletjes pluis die puppies![]()
En fijn dat de beide ouderhonden heel prettig en sociaal zijn
@maisie/lanouska; ik zie het nu zelf inderdaad ook.. Die buitensingel/draagriem van nu wordt ''leertje om veiligheidsoog dicht te houden'' en moet korter.
En onderaan het veiligheidsoog zit een metalen ring-ding waaraan een leren riem zit die aan het buitensingeltje wordt vastgemaakt..
[ Afbeelding ]
klusje voor ad goos in prinsenbeek
Misschien dat hij ook wel vanaf nul zo'n oog kan bouwen in de goede leerkleur..?.. Als 't maar te betalen blijft, want m'n Ferrari moet niet uitgesteld worden
(heb ook geen auto tips helaas pindakaas). 
Aanleuning in de L is blijkbaar compleet in de krul lopen zoals een Z-knol. (en nog wat andere dingen) Alleen de 1e prijs had een winstpunt en ik had gelukkig nog net wel de mazzel dat ik 1e was in de 2e proef (180pnt). Dus nu nog maar 1 puntje te gaan voordat ik M dressuur startgerechtigd ben.
klaar wakker! Eerste rondje verliep rommelig. Sam liep te zoeken, sturen verliep niet lekker. Dus 2 ballen en 2 sec te langzaam (ik ben nog een beetje een watje als hij loopt te rommelen, dan houd ik 'm liever in draf dan driftend door zo'n eb en vloed bak te gaan). 2e rondje ging een stuk beter. Hoewel het niet in de buurt kwam van onze top 5 beste ritten, foutloos rond en precies binnen de tijd: 2 winstpunten!
Dus nu ben ik echt M geregistreerd.
) en gesproken. Dus een hele gezellige dag achter de rug
Nu alleen best wel moe, want nog steeds niet helemaal fit. Dus duik snel mijn bedje in. Morgen namelijk naar een concert dat ik voor mijn verjaardag heb gehad en wil daar natuurlijk niet in slaap vallen
Gem schreef:Baudy, belangrijke tip als je een bus gaat kopen, want hiermee zijn wij helaas heel erg de mist in gegaan: meet de hoogte van je trekhaak op! Mijn bus stond blijkbaar heel hoog op de wielen, en elke aanhanger / trailer hing zóver achterover dat de voorste wielen van de grond af kwamen. Ik moest mijn bus aan de achterkant elke keer met 250 kilo verzwaren om de trekhaak een cm of 5 omlaag te krijgen. Volgens de garage was een andere trekhaak absoluut niet im Frage.

naar de nieuwe!
goeiemorgen. 

Maar wat deed jullie groom nou ??

beterschap
Wat een prachtige omgeving daar bij jou, dat hebben we hier helaas niet 
was naar de welshjes wezen kijken en heeft Marjola misgelopen.
ging bij allebei zo lekker.
Vanmiddag even een bezoekje brengen aan de dokkie
Ik denk dat ik een ontsteking heb tussen mijn ribben en borstbeen, zit ook een hele bobbel.
( oh jawel toch nog even klagen
).