Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
baudyh schreef:Oh wat een leuke hondjes Tine, vind ze allebei leuk.
Moos is gezegend. Ha ha
Ja mijn kar heeft een breedte van 1.28m dusssss
We zoeken gewoon door. Of een bus die 2500 kg mag trekken, maar weet niet of die er zijn. Dan kan de koetsentrailer gewoon blijven.
Akshay schreef:@tine; wat een bolletjes pluis die puppies![]()
En fijn dat de beide ouderhonden heel prettig en sociaal zijn
@maisie/lanouska; ik zie het nu zelf inderdaad ook.. Die buitensingel/draagriem van nu wordt ''leertje om veiligheidsoog dicht te houden'' en moet korter.
En onderaan het veiligheidsoog zit een metalen ring-ding waaraan een leren riem zit die aan het buitensingeltje wordt vastgemaakt..
[ Afbeelding ]
bicci schreef:Akshay schreef:@tine; wat een bolletjes pluis die puppies![]()
En fijn dat de beide ouderhonden heel prettig en sociaal zijn
@maisie/lanouska; ik zie het nu zelf inderdaad ook.. Die buitensingel/draagriem van nu wordt ''leertje om veiligheidsoog dicht te houden'' en moet korter.
En onderaan het veiligheidsoog zit een metalen ring-ding waaraan een leren riem zit die aan het buitensingeltje wordt vastgemaakt..
[ Afbeelding ]
klusje voor ad goos in prinsenbeek
Gem schreef:Baudy, belangrijke tip als je een bus gaat kopen, want hiermee zijn wij helaas heel erg de mist in gegaan: meet de hoogte van je trekhaak op! Mijn bus stond blijkbaar heel hoog op de wielen, en elke aanhanger / trailer hing zóver achterover dat de voorste wielen van de grond af kwamen. Ik moest mijn bus aan de achterkant elke keer met 250 kilo verzwaren om de trekhaak een cm of 5 omlaag te krijgen. Volgens de garage was een andere trekhaak absoluut niet im Frage.