Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en bokken heeft hij al geprobeerd, dat lukt hem niet, hij merkt zelf ook dat die kar daar zit. Wel is het rekje wat erop zit dicht gemaakt, dat mocht er een keer iets gebeuren en hij krijgt het voor elkaar om te bokken oid, dan zit dat rekje dicht, anders kan hij daar tussen komen met zijn benen. Die voetensteuntjes gaan we nog iets verplaatsen, want die zitten inderdaad erg dicht op zijn benen, verder schijnen ze juist zo dicht op de sulky te moeten staan...
) 
Dus de ander loopt de eerste paar rondjes mee met hem vast aan de lijn, en als het goed gaat doen we hem los.VanHuisUit schreef:@peetjuh, volgens mij neemt je pony je in de maling
. Was puur dat mijn instructeur zoveel ervaring had/heeft dat het geheel niet 'ingewikkeld' tot stilstand kwam
ze was echt zooooo braaf en geweldig
alleen is / was ze totaal niet paniekerig dat scheelt een hoop. Zitten toch ook wel een paar maanden tussen eerst keer met lange lijnen en uiteindelijk voor de 4-wielige wagen.
Belker schreef:Ook met trailerladen kan ik je een hand geven![]()
Er op is geen probleem, maar er op, rijden, er af en er dan weer op is wat lastiger. Dat moeten we wat vaker gaan oefenen.
ging lekker