[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:09

janouk schreef:
WOW Esmee heeft prachtige actiefoto's gemaakt van Thabor. Die kunnen vergroot aan de muur.

Inderdaad, moet even overleggen met manlief. Ik vind de eerste wel heel gaaf.

Trouwens een kapotte skippybal vinden de paarden veel leuker. Kunnen ze met zijn tweeen vastpakken. Gekke beesten.

Ik blijf vanavond thuis. Denk dat de weg wel goed is, maar flinke hoofdpijn. Hoop vroeg naar bed te kunnen. Hopelijk morgen wel priveles.

baudyh

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:22

wow mooie foto's

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:26

Mooie foto's Tine, die 3e is echt gaaaaaaaf !!!
verstandig dat je thuis blijft Tine, want misschien word het nog wel wat glad als de temp daald.
Bicci....veel sterkte met je hoofdpijn.. :(:)
Ipsilonka ziet Roos wel zitten, dat zou fijn zijn zeg !!! :j
wat zou dat gaaf zijn een huis buiten af...met je paardjes thuis !!
Ik geniet daar in ieder geval wel van..soms is het ook wel extra veel werk, maar het is zeker de moeite waard !
Dennis... :(:) kun je wel gebruiken..
Zelf ben ik helemaal "fliefd" op Ebony van Dennis....die moeten jullie spotten, zooo'n apart ding !! <3 maar echt een verbod hier.....en wil graag de goede vrede bewaren, ik heb mijn draai gevonden met de husky's...echt veel meer mijn ding geloof ik.... maar mis mijn 2-spannetje ondeugende dondertjes nog wel eens hoor.. ;(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:48

Als ik een foto op canvas laat afdrukken, kan ik die dan nog in een fotolijst doen of hoe hang je zoiets dan op?

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:51

je kunt vaak kiezen of je de canvas laat spannen :D

en allemaal fijne avond, ff geen puf om te reageren sorry :o

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:00

Hier de framblij :D

@Tine :wow: wat een mooie foto's van knappe Thabor
@VHU, gaat het al weer een beetje :(:)
@Baudyh, jij hebt al een behoorlijk inkrimping gehad van je veestapel...
@Biancacoo, hoe moeilijk het soms is, soms is het tijd voor 'nieuwe' hoofdstukken in je leven ;)
@Bicci, :(:) we zijn wel wat gewend in dit topic dus gewoon blijven posten :j
@Ipsilonka, veel plezier en succes morgen met je les bij Paul.. hij heeft 2 jaar geleden op indoor Brabant nog met mijn Brutus gemend.

Ik werd net gebeld door door de vice voorzitter van ons mensdistrict of ik 11 april aanstaande met Brutus mee wil rijden met 'Train de trainer met de bondcoaches mennen en Koos de Ronde '.
http://www.mendistrictwest.nl/nieuws/180-train-de-trainer-met-de-bondcoaches-mennen-en-koos-de-ronde.html

Kiss, zal daar waarschijnlijk ook wel heengaan... want het is voor meninstructeurs...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:00

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:11

Pffff ben weer bijgelezen hoor!

Kilootje erbij, kilootje eraf.... hier mag er ook wel wat af, maar geen 10 kg. Weet nog wat voor een spook ik was 10 kg lichter :o .

VHU: hè, fijn om te lezen dat er nog iemand is die zeer onvrouwelijk níet van kleding shoppen houdt (een ruitersportzaak is mijn snoepwinkel.....) Tot groot ergernis van mijn dochter van 9, die gek is op mooie kleren.

Kiss: nee, geen KPN. Zelfs Ziggo kunnen we ditmaal niet de schuld geven; het ligt aan onze eigen instellingen en aansluitingen, maar vindt maar eens uit wáár. Het lijkt er echter op dat hubby gevonden heeft wat het probleem was, want ik heb al een héle dag geen problemen :D .

Tine: wat een waanzinnige hengst :~ . Ik denk dat jij binnenkort geheel per ongeluk en toevallig de Vanhuisuit losgebroken merrie (leuke woordspeling O:) ) in de paddock van je hengst kunt tegenkomen en aiiiiiii per ongeluk gedekt /3 :+: /3 .

Heb me gisteren proberen voor te stellen hoe een combi tussen mijn NF merrie en een bruine Anda er uit zou zien <<) . Stalgenootje laat haar hengst over een paar maanden apto keuren. 8)7 , moet verstandig zijn en gewoon niet doen :n )

Zaterdag heeft mijn dochter haar eerste uitvoering van de vooropleiding balletacademie gehad. Thema was "Zelfgemaakt". En zoals de titel al zegt: de dansjes zijn door de ballerina's zelf gemaakt :) . Link filmpje (3 minuten) is per pb verkrijgbaar.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:20

dankjewel allemaal <3
het is heel verwarmend dat er zoveel positieve energie gegeunt word dor zoveel.

op dit moment heb ik 2 "paracetamol-momenten" gemist nu en dat begint te merken.
ik word moe, mn hoofd zwaar en of er een ballon in zit die steeds groter word nu.
niet idioot auw-effect (nog) maar opzich, gaat het nu.
kijk erg tegen morgen op..dan heb ik er meer gemist en een nacht hopelijk geslapen.
heb wel veel vertrouwen in de medicijnen van de HA ,mjah, de tijd zal leren of dat terecht is he.

we hebben net gegeten en ik merk al wel dat ik door t gevoel in mn kop minder honger heb.
ag, bijkomend +puntje,haha
handig bij afvallen.... :+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:26

Ik vind het toch een beetje eng klinken hoor Bicci, een ballon in je hoofd. Dat klinkt als "veel druk" := .

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:28

:)) da is t precies :))
maar vnd ballonnen zo leuk :+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:33

Als tie klapt is het zo'n naar gezicht :\ -O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:36

zoiets..

Afbeelding

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:37

Tine, als je een foto op canvas/linnen af laat drukken hoeft er geen lijst omheen, je kunt hem zo ophangen. Houdt er wel rekening mee dat je aan alle 4 de zijden voldoende ruimte overhoud, omdat het doek wordt omgebogen over het hout heen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:45

Hier vandaag sneeuw, ijssneeuw (au!), regen en dooi gehad *\o/* . Nadeel is wel dat het ijs in de waterleidingen op stal nu los komt. Gisteren begonnen er waterbakken door te lopen en stonden de boxen van Ster en Ster's Buurman blank, vandaag was de Buurman van Ster's Buurman aan de beurt. Heb dus gisteren en vanmorgen boxen leeggehaald.... ach, zo blijf ik van de straat :)) .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:01

Bicci..klinkt een beetje zelfde als wat ik vroegah...had..mijn neus had echt bijna geen doorgang meer om echt goed te ademen...dus daardoor bleef er te veel warme lucht in mijn holte's...gevolg dus een vreselijk drukkend gevoel in mijn hoofd en enorme hoofdpijnen die dagen of weken aanhielden..
ze hebben mijn neusluchtwegen wijder gemaakt..een stukje kraakbeen weggehaald, en nu kan ik weer meer warme lucht uitademen waardoor ik echt veeeeel minder hoofdpijnen heb.
klinkt misschien wazig...maar misschien heb je er iets aan, door de neussprayen die ik moest gebruiken toen ik klein was waren mijn luchtwegen in mijn neus "dichtgegroeid" en vernauwd..

Tine, je kunt kiezen bij canvas of je de foto op het hele doek wil, dus ook om de randen, of dat je er een witte rand omheen wilt, er hoeft geen glas meer omheen, het is gewoon een schildersdoek.

Gem, wateroverlast...door ijs..bleh.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:04

ik snap je verhaal wel biancacoo, ik ga het meenemen in het gesprek maandag...
dan moet ik terug nl.
(tenzij het allemaal te erg word en ik eerder wil/moet)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:11

oei bicci klinkt niet fijn. En zo als op die foto ontploft hoop ik niet voor je.
Beterschap iig !!!

Super gave foto's van Thabor tine !!!! Op canvas is leuk !!!

Ollie de framblij hihi. Leuk dat je bent uitgenodigd !!!

Verder wel veel gelezen gaat hard hier !!!

Ben blij dat het dooit maar nu is het wel erg nat. Het heeft hier behoorlijk geregend. Nu kunnen
de pony's dus niet meer naar buiten want het is bevroren met een speklaagje bovenop.

Net wel robijn ontdaan van zn 2e deken. Het is boven 0 dus nu kan ie wel weer met 1.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:00

Zal nog even proberen wat te reageren, heb ik de laatste dagen eigenlijk niet gedaan.

Maisie: hier heb ik vanmorgen inderdaad ook bij allemaal een deken weggehaald. Is weer boven nul.
Bicci: goede tip van Bianca. En gewoon blijven komen hier hoor, wij zorgen dan hoop ik voor wat afleiding.
Bianca: kon bij fotografe op site niet aangeven hoe en wat, alleen dat ik canvas of papier wilde en diverse maten. Ach we zien wel, maar ik vond het zo'n stoere foto. <3
Gem: wateroverlast. Wat een ellende. Sterkte met al het werk en het repareren, want het vinden van het lek is soms ook een hele klus.
Ingrid: wat goed dat duizeligheid over is. Is dan toch ineens snel gegaan.
Gem: dan moet Bente wel een heel eind aan de wandel hoor. Qua kleur zouden ze mooi matchen, verder qua afstamming niet echt denk ik (nu heb ik daar niet zoveel verstand van maar toch)
Dennis: Lot weg en nu haar dochter ook op de nominatie. Heb met je te doen. Ik snap wel dat het soms moet, maar toch... Sterkte
Ollie: wat gaaf!!!!!!

Nu ga ik naar bed. Tot morgen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:04

Ebony is al 2x bijna verkocht. Lot is echt mijn troetelkindje sinds haar geboorte. Het stomme is dat Ebony alles is wat ik graag wou fokken (mooie bonte merrie die nog goed kan bewegen ook) en daar heb ik helemaal niets mee.
Wil terug naar 6 pony's. Met 9 in het land en 2 drachtig gaat er toch iets fout in mijn berekening :P. Maar dat terug naar 6 pony's hoeft niet nu, is een veel-jaren-plan.

avaluna

@Bicci: :(:) , kom hier maar ff spuwen, dan is het misschien beter uit te houden :(:)

@Tine: op canvas is mooi :j

@Gem: ben benieuwd naar het filmpje van je dochter.
Moet hier nog op zoek naar een nieuwe balletschool voor die van ons.

avaluna

@Ollie: wat leuk, ik zou gaan :j .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:33

Avaluna, je hebt pb :) . Ik kon kiezen tussen 2 balletscholen, allebei op 20 minuten autorijden. Eentje in Sittard, ben de naam ff kwijt, en Balletschool Petra in Roermond waar mijn dochter nu bijna 3 jaar bij zit. Ik had de indruk dat de eerste wat moderner is. Balletschool Petra is een echte ouderwetse, gedisciplineerde balletschool (balletjuf is echt van de oude stempel), maar met een enorm goede reputatie qua leerschool.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:38

bicci schreef:
zoiets..

Afbeelding

_O-

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:38

tine10 schreef:
Sorry, effies spam

Afbeelding

Ik vind die eerste heel gaaf!!!