Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nataschja schreef:Fenny, nee die heb ik ook nog niet gehad.
Ik zou maar gauw vet toevoegen, want mijn man heeft een hele tube leeggespoten verdeeld over alle nippels en eigenlijk moet er nog bij ! Dat kan je je lagers kosten zegt mijn man.
Ik heb net alles na zitten lezen ik zie er nu meer die precies pas zitten in de kar ik dacht al: hoe kan het nou dat ik dat bij niemand heb gelezen. Maar bij mij en mijn man precies goed maar als je lang bent moet je het inderdaad veranderen.
Was jij trouwens aldoor aan het verzetten met afleveren, of was dat een smoes van hem aan ons om aldoor een week later te komen ???
Kreeg dinsdags een mail dat ze woensdags zouden vertrekken en dat de wagen er donderdag zou zijn. Heb alles er op aangepast dat het juist door kon gaan
Zei hij dat dan, dat ik aan het verzetten was? Jouw wagen is hetzelfde als de mijne, maar dan met zilver in de spaken en een slagje groter?
En ja, ik zeg inderdaad ook alles er voor af
Net 3 weken een nieuwe baan en direct even vrij vragen
Nou ja, hoeveel maar nodig is
vanavond staat op de planning om de bestelling te plaatsen, maar, ik twijfel nog zo over welke blauwe ral kleur ik zal kiezen. Het wordt in ieder geval 5007 of 5010, met zilver randje, zilveren onderkant, grafietzwarte bok, maar de bekleding van het plankje onder de bok en de bekleding achter wil ik ook in de blauwe ral kleur
Wat is trouwens het voordeel van voor grote wielen en achter wat kleinere?
)
) en hij is echt mooooiii!!!
Het frame is er heel netjes opgemaakt maar ik blijf het wel erg jammer vinden dat het nodig is, omdat ik wel aan heb gegeven dat ik groot ben en dat ik bang was dat ik mijn benen niet goed kwijt kon. De bok zit voor mij nu ook veel beter omdat ik rechter op kan zitten. Hanna lijkt nu alleen wel kleiner dan voor mijn oude wagen, die trouwens ook 1.25m breed was. Bij mijn oude wagen staken de wielen uit zegmaar (zie eerdere foto's hier in het topic) en hier niet, dat lijkt toch anders