Citaat:
Die van mij komen ook enthousiast aangelopen maar als ze zien dat ik geen emmer met voer vast heb, keren ze even enthousiast weer om.
Als ik fluit bij mijn pony's gaan de koppies omhoog en komen ze hinnikend aangerend, of ze nu in de wei, stal of paddock staan. Als ze op de wei staan hebben ze geen honger, want dan ligt er altijd ook nog hooi in de hooibak, dus vinden ze het volgens mij echt gezellig. Maar Rizanta heb ik dus al die tijd nog geen een keer horen hinniken, ook als ze paarden op afstand ziet of zoiets, ze zegt niets met haar stem (des te meer met haar gezichtsuitdrukking, oren en lichaam
) ze is niet zo'n praatjesmaker denk ik
@Tine, als het veulen lijkt op Freddy heeft ze een zeer strenge opvoeder nodig. Freddy intimideerde zelfs een enorme Tinker met veulen. Hij was met zijn 1 meter schoft de baas in een kudde met grote paarden, mafkeesje. Totdat, jawel, onze Snuit kwam. Die heeft hem twee keer flink te grazen genomen. Freddy accepteert nu dat hij zo ongeveer gelijk staat met Alwyn
Vroeg opgestaan, werk van studenten nagekeken, moet er nog twee doen en dan kan ik de hort op. Eerst naar poowns, dan wagen naar Rizanta's stal brengen (ponywagen zodat we zondag rit kunnen doen), Rizanta longeren of zoiets en dan weer op huus an.
@Naaltje, in die week is manlief week van huis, leg ik nog even geen afspraken vast, moet even kijken wat ik dan allemaal moet en vervolgens wat dan allemaal nog kan
dus pb je dan nog even. Als het zou kunnen zou het voorafgaand aan je afspraak met de veearts moeten, want 's middags heb ik zowiezo zoonlief natuurlijk.
@Milanka, nou zeg kijk aan
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 21-01-11 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt