[AR] SGMW 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:43

Hier ging het ook erg goed; kampioen tweespan pony klasse 1! Dat hadden we echt niet verwacht.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:44

ik ben weer terug uit vrouwenpolder. Hele mooie wedstrijd gereden alleen jammer van de deelname maar ja wat wil je met 3 sgmw in een weekend.

5 deelnemers in de Epo klasse 1 en ik ben 3e geworden !! Was 3e in de dressuur en had net als hafjelinger 1 bal in de vaardigheid. Marathon liep ook super nergens fout gereden en ook redelijk snel. Heb ook 2 wp gehaald.

jouke_h

Re: SGMW 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:50

Gefeli sumic en maisie!!

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:03

Dank je wel!

Maisie ook gefeliciteerd!

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:44

proficiat sumic, mooi resultaat, nee jouke_h wij waren zeker niet de enigste volgens mij n stuk of 4, maarja we hebben evengoed n fijn weekend gehad, op naar de volgende.

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:50

hafjelinger schreef:
Dankjewel Kiepejanie! :D
Erg jammer van de vaardigheid :(:) Maar iig weer wat ervaring voor de pony's erbij.

Bij mij ging echt echt super goed :j Dressuur helaas eenmaal laatste (194&191) maar vaardigheid 3e! :) (1 bal binnen de tijd). De marathon ging super gewoon, foutloos, beheerst en geen paal geraakt. Zorro deed het heel erg goed. :j en ik heb 2 winstpunten gehaald.

Ik heb trouwens nog n paar leuke foto`s gemaakt van jullie in de waterbak ;)

hafjelingerJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 08:08

Dankjewel Jouke_h!!
Gefeliciteerd Sumic en Maisie!! :)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:18

Gefeliciteerd met de winstpunten en een kampioen in ons midden! Wij zijn reservekampioen bij de tandems geworden dus ook erg blij!! Gelukkig alles heel gehouden en genoten van het weekend en onze nieuwe stalletjes op t terrein. Behalve ardo-iggy geen bekende uit dit forum gezien. Wel tweespan van Haren gezien op losrijterrein zaterdag maar toen zat er niemand achterop dus... mispoes ;) ??

Heeft er iemand foto's gemaakt van de tandems? :o of was er een fotograaf? ik heb nl niks gezien helaas.
Laatst bijgewerkt door regine op 14-06-10 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:30

Regine ook van harte gefeliciteerd met het reservekampioenschap!!
Ik was ook benieuwd of er foto's gemaakt zijn, maar heb nergens een fotograaf gezien. Ik zou ook graag de foto van alle prijswinnaars hebben, heeft iemand van jullie daar een foto van gemaakt misschien?

Hafjelinger, ik heb je eventjes in de dressuur zien rijden. Zorro kan lekker sjouwen zeg! Hij heeft wat meer moeite met stilstaan/achteruit zag ik ;)

Kiepejanie, ik moet je eigenlijk wel gezien hebben, jullie reden precies voor ons, en ik heb ook nog met Louis gepraat terwijl we voor het A traject stonden te wachten. Maar heb er helemaal niet meer aan gedacht dat jij bij hem achterop zat. Sorry.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:32

Dankjewel!

Die heb ik gemaakt, maar nog voor de vrachtwagen goed gezet werd :o
Helaas kijken ze niet allemaal maar... bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen:

Afbeelding

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:36

Hey dankjewel! natuurlijk ben ik net diegene die de andere kant op kijkt..haha!(witte hoedje)

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 10:38

Gefeliciteerd Suzanne! Waren dit de districtskampioenschappen?

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:44

ja district zuid!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:44

ooooooh ben jij dat! Leuk, ik zat een tafel verder dan jij bij de prijsuitreiking en heb je dressuurproef gezien. Wij zaten toen langs de kant in het gras te kijken omdat Toon Schippers (fokker van onze pony's) na jou moest! Het zag er ook idd mooi uit bij jullie!!
Ik heb nog wel een foto van de ploeg waar jij wel op kijkt, maar die staat thuis op de computer, zal m uploaden en naar je pb'en.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:54

Dat zou leuk zijn, bedankt!

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:55

regine schreef:
Gefeliciteerd met de winstpunten en een kampioen in ons midden! Wij zijn reservekampioen bij de tandems geworden dus ook erg blij!! Gelukkig alles heel gehouden en genoten van het weekend en onze nieuwe stalletjes op t terrein. Behalve ardo-iggy geen bekende uit dit forum gezien. Wel tweespan van Haren gezien op losrijterrein zaterdag maar toen zat er niemand achterop dus... mispoes ;) ??

Heeft er iemand foto's gemaakt van de tandems? :o of was er een fotograaf? ik heb nl niks gezien helaas.

Heb jullie dan ook nog gezien!! Met de stalletjes??

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:58

Jup!! we zaten achter op het gras meteen links als je het grasveld opkwam met 2 zwarte stalletjes en een zitje in t midden. Ik heb wel Theo gezien, is nog paar x praatje komen maken zelfs, maar jou helaas niet?

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:46

Wil even via dit topic Sjoek feliciteren met het super resultaat in de dressuur in Schijndel. score 214 en 218 wat goed is voor de hoogste punten score van alle rijders op deze wedstrijd!!!! het resultaat is dan ook beloond met een mooie fleece deken, van Harte!!!

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 12:57

sumic schreef:
Regine ook van harte gefeliciteerd met het reservekampioenschap!!
Ik was ook benieuwd of er foto's gemaakt zijn, maar heb nergens een fotograaf gezien. Ik zou ook graag de foto van alle prijswinnaars hebben, heeft iemand van jullie daar een foto van gemaakt misschien?

Hafjelinger, ik heb je eventjes in de dressuur zien rijden. Zorro kan lekker sjouwen zeg! Hij heeft wat meer moeite met stilstaan/achteruit zag ik ;)

Kiepejanie, ik moet je eigenlijk wel gezien hebben, jullie reden precies voor ons, en ik heb ook nog met Louis gepraat terwijl we voor het A traject stonden te wachten. Maar heb er helemaal niet meer aan gedacht dat jij bij hem achterop zat. Sorry.

haha ik dacht al waarom zegt ze niets. ( grapje )Ik stond toen voor de pony`s, wat hebben jullie n leuk span zeg!!!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 13:16

Je moet ook gewoon achterop blijven zitten! dan weten we wie je bent!! :P
Roepen ze jullie op voor de dressuur... denk ik ah! ff kijken .... - is t leeg achterop :+

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 13:25

Zo, ik zie weer hele mooie resultaten voorbij komen!

Iedereen van harte met de behaalde punten, rosetten, bekers, etc!!

Wij hebben in Hellendoorn gereden, een prachtige wedstrijd!
De resultaten van dressuur en vaardigheid (vooral van die laatste :D) vielen wat tegen, maar gisteren een hele fijne marathon gereden die alles weer goedmaakte.
Uiteindelijk toch met 2 wp naar huis gegaan. Wij hebben een fijn weekend gehad!

hafjelingerJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 13:46

Dankje Sumic, hij sjouwt iid lekker :) Achteruit lopen ging iid niet zo eh, geweldig.. Tandarts komt woensdag ;)

Ik heb wel een fotograaf gezien. Op de weg van H1 en H2 stond er een, maar ik weet niet of ie van de organisatie was ofzo.

Haarlem, dat was toch Chantal van der Wijst met de beste dressuur?

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:00

chantal had de beste dressuur bij de ponies en Brenda (Sjoek) bij de paarden! Wel leuk in Schijndel al die extra prijzen er gingen er veel met extra zakken brokken naar huis!

hafjelingerJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:01

Ow was die van de paarden :o

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:09

regine schreef:
Jup!! we zaten achter op het gras meteen links als je het grasveld opkwam met 2 zwarte stalletjes en een zitje in t midden. Ik heb wel Theo gezien, is nog paar x praatje komen maken zelfs, maar jou helaas niet?

O waren jullie dat met die stalletjes, zijn mooie stalletjes zeg, wij zaten ook op het 2de veld helemaal links achterin, met een blauwe vrachtauto met 2 stalletjes eraan en n zonnescherm erboven.