Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hafjelinger schreef:Dankjewel Kiepejanie!![]()
Erg jammer van de vaardigheidMaar iig weer wat ervaring voor de pony's erbij.
Bij mij ging echt echt super goedDressuur helaas eenmaal laatste (194&191) maar vaardigheid 3e!
(1 bal binnen de tijd). De marathon ging super gewoon, foutloos, beheerst en geen paal geraakt. Zorro deed het heel erg goed.
en ik heb 2 winstpunten gehaald.
regine schreef:Gefeliciteerd met de winstpunten en een kampioen in ons midden! Wij zijn reservekampioen bij de tandems geworden dus ook erg blij!! Gelukkig alles heel gehouden en genoten van het weekend en onze nieuwe stalletjes op t terrein. Behalve ardo-iggy geen bekende uit dit forum gezien. Wel tweespan van Haren gezien op losrijterrein zaterdag maar toen zat er niemand achterop dus... mispoes??
Heeft er iemand foto's gemaakt van de tandems?of was er een fotograaf? ik heb nl niks gezien helaas.
sumic schreef:Regine ook van harte gefeliciteerd met het reservekampioenschap!!
Ik was ook benieuwd of er foto's gemaakt zijn, maar heb nergens een fotograaf gezien. Ik zou ook graag de foto van alle prijswinnaars hebben, heeft iemand van jullie daar een foto van gemaakt misschien?
Hafjelinger, ik heb je eventjes in de dressuur zien rijden. Zorro kan lekker sjouwen zeg! Hij heeft wat meer moeite met stilstaan/achteruit zag ik![]()
Kiepejanie, ik moet je eigenlijk wel gezien hebben, jullie reden precies voor ons, en ik heb ook nog met Louis gepraat terwijl we voor het A traject stonden te wachten. Maar heb er helemaal niet meer aan gedacht dat jij bij hem achterop zat. Sorry.
regine schreef:Jup!! we zaten achter op het gras meteen links als je het grasveld opkwam met 2 zwarte stalletjes en een zitje in t midden. Ik heb wel Theo gezien, is nog paar x praatje komen maken zelfs, maar jou helaas niet?