Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echwel schreef:23-26 juli do/zo Beekbergen FEI Interna
\
Zo gaat het er ongeveer uitzien, waarbij de rekenkamer nog goed gepland moet worden
ben benieuwd 

vond het per getal en tijd wel genoeg om te rekenen eigenlijk
)Patricia schreef:![]()
Ik kom als meelezer ook maar even binnen vallen nu jullie het toch over de rekenkamer hebben.
Zou het voor jullie als rekenkamer mogelijk zijn om aan het begin van de middag een prijsuitreiking van het ochtenprogramma in orde te hebben?
Dit is iets wat wij ons al eens vaker afgevraagd hebben.
Praktisch zou dat misschien voor veel ponyspannen veel makkelijker zijn.
In ons geval moeten we nu vaak 's morgens om half zeven/zeven uur wegrijden en is het, als je in de prijzen rijdt, wachten tot minstens 18.00. (En regelmatig later, wat ik me ook wel voor kan stellen als de laatste combinatie pas om half vijf in de hindernissen is.)
Dat zijn wel erg lange dagen. Heel gezellig over het algemeen, maar toch, erg lang.
Ook als je niet in de prijzen rijdt, moet je vaak toch wachten. Tenminste, als je je dressuurprotocollen terug wilt zien...
Vandaar mijn vraag. Want mocht dit mogelijk zijn, is het misschien wel een idee voor wedstrijdorganisaties.
(waarbij we dit dan zeker hier gaan aankaarten voor in Winterswijk volgend jaar)
Punt is alleen: Is het mogelijk?
Patricia schreef:De vraag is of je het wilt.Vandaar mijn vraag. Want mocht dit mogelijk zijn, is het misschien wel een idee voor wedstrijdorganisaties.
Evelli schreef:Maar vaak hangen de voorlopige uitslagen ook al op, enige punt waar je dan nog mee zit is dat je je protecollen niet in kan zien en de prijsuitreiking later is
)
maar voor beslissingen is er idd hoofd jury
maar de papieren mag je best inzien:)