Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik zou afgelopen vrijdag een cursus massage van het hoofd doen, maar was zo beroerd van de griep dat ik het over heb laten gaan. Had wel de reader binnengekregen en als je dan ziet hoeveel er aan het hoofd / tongbeen / hoofdaansluiting richting nek zit qua zenuwen, spieren, gewrichtjes e.d. ja dan kan daar van alles in 'mis' gaan....
tine10 schreef:Wat super dat het nog steeds goed gaat. Wat zegt je gewone dierenarts over dit resultaat? Staan ze er open voor?
d
als het helpt, helpt het.

kan een mens daar van genieten
en
rottig he......sterkte... en leuke kaart.
En wat fijn dat de dierenartsen zo meedenken en het niet gelijk afkeuren. 
Mooie oplossing trouwens van de hondjes! En lekker gereden zag ik, tof! 
Fijn!
als jij ze niet kent en zij jullie wel (door social media) dan is het nog altijd zo dat ze dat ook wel moeten weten, dus niet raar als je ernaar vraagt (goh wat leuk dat je bladiebla en wat doet u / rijdt u / bent u hier voor etc...
) en je hoeft niet altijd een praatje te maken, en wat mensen denken tja dat denken ze
maar goed, het is maar een keer per jaar Xmas
zo af en toe is het dan weer een paar jaar opeens veel en dan opeens worden we weer nergens uitgenodigd naja ik heb het opgegeven me daar wat van aan te trekken zeg maar
is het leven te kort voor.
dus hoop dat ik er morgen weer normaal op kan. Vandaag maar niet gereden want ben dan de dag na zo'n lange rit best wel moe.
en Dingetje jarig
) helemaal blij want vandaag heerlijk zonder martingaaltje gereden, stap, draf en jawel paar keer bak rond links- en rechtsom in een fijne galop
hou het zelf nu ook goed vol 3 kwartiertjes / uurtje zoiets vind dat persoonlijk ook zo ongeveer de tijd die je er met een training zo ongeveer op zit. Ben daar zo blij mee want toen we net weer waren begonnen had ik er af en toe een hard hoofd in