[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:33

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:53

@Tine: hahaha, grappig van je zoon. Wel leuk dat hij zelf het lef heeft, dochter hier ook, die houdt telkens een spreekbeurt die meer heeft van een heel lesprogramma en minimaal de halve dag duurt en met Kerst e.d. gaat ze rustig achter de piano zitten e.d. :D . Leuke foto's; die waterbak is ook echt erg leuk, ik wil thuis ook nog eens zoiets gaan maken :j . Trouwens 1 en 3 zijn dezelfde foto's.
Hoe hebben jullie dat met dat blok gedaan? Hier heeft dochters flink wat kussens, want de stoel kan niet verder naar voren, maar ideaal is dit niet.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:22

mooney

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:47

Wat een leuke foto's weer tine! Heerlijk ook dat je je hobby zo kan delen met je kind.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 09:03

Goedemorgen

Vandaag is Rembrand jarig, 16 lentes jong. <3 <3 *\o/*

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 09:40

Wat een leuke foto's Tine. Wat is jouw zoon toch lekker fanatiek!!
Oh, stoute Amerigo!! Gelukkig goed gegaan, veel paarden raken flink in paniek als ze over het lamoen gaan, brrr..

VHU, fijn dat je een warm onthaal kreeg, werkt wel opbeurend denk ik! En een rustiger gevoel wellicht na een goed gesprek met de manager!

Baudyh, gefeliciteerd met je kaartjes!
Mooi dat DB beter wordt. Kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat de expert er van zegt. Dat laat je ons wel weten neem ik aan!!

Mooi Biancacoo!! Bij mijn ouders zitten ook vaak reeën. Maar hoe vaak ik ze al gezien heb, blijf het mooi vinden!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 10:19

Stoere Amigo zo door het water: hij vertrouwt jouw zoon dus prima!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 10:36

@Tine: gefeliciteerd met Rembrand, nou mag hij eindelijk zijn brommercertificaat gaan behalen :D *\o/* .

Vanmorgen pianoleraar laten weten dat ik ga stoppen met spelen, omdat ik het gewoon niet meer red om fatsoenlijk te oefenen, eigen beslissing, maar ben er eigenlijk best verdrietig over... -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:04

_/-\o_ _O- brommercertificaat.

Ava: dat is wel erg jammer. Kan je het lichamelijk niet meer aan?
Janouk: ja, dit gaat super. Zo jammer dat het met het springen dan zo moeizaam gaat.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:58

You can't have it all Tine :)

Hier gemend in de grote (droge!) bak bij stal. Ollie deed erg goed haar best, ze had er echt zin in, bleef lekker lopen. Hero flinke poetsbeurt gegeven en geknuffeld.
Per 1 juni komen ze voor de zomermaanden weer dichter in de buurt te staan, kwartiertje met auto, half uurtje met de fiets :D echt heerlijk vooruitzicht. Heb ze gewoon nodig nu, want wat is fijner dan 'gewoon' bij je paardjes kunnen zijn. Slecht geslapen vanacht en knap brak helaas ... toch niet te geloven hoe zo'n lichaam dingen aangeeft

Wat jammer Avaluna, je had er zo'n plezier in :(:) -O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 16:00

Avaluna.. :(:) :(:) dat is niet leuk..

Tine, gefeliciteerd met rembrand.
mooie menfoto's van je zoon en man en amerigotje.

hier niets te melden..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 16:24

@VHU: tja, dan schreeuwt je lichaam gewoon stop en anders zet het alles stop :(:) .

Vanmiddag wilde dochter een stukje fietsen, tja, niet alleen was mijn band lek, maar ventiel was stuk, dan houdt het op..., paard opgezadeld en met dochter mee, langs het water, nog een buitje, maar we waren er goed op voorbereid/gekleed.

Nu is ze naar voltige, geloof niet dat manlief op tijd gaat zijn, dus geloof niet dat ze daarna nog rijles zal hebben.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:44

Vhu, dat je lichaam dat zo oppakt....ik hoop dat je aankomende nacht weer goed slaapt. Fijn dat je een goede dag had met de paardjes.

Ava, balen van lekke band..fijn met paard opgelost.

Ik had mijn wielren fiets verkocht..best dubbel gevoel bij. Maar was op zoek naar hightech sprint slee..en die heb ik gevonden !
Ik fiets met de honden altijd met mountainbike, dus deze winter houd gebrek aan goed materiaal ons niet meer tegen...op naar de sneeuwtraining...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:49

@biancao: begrijp je dubbele gevoel :(:) .
Wat gaaf, dat wordt super trainen, van de winter *\o/* :):)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 07:00

@avaluna zonde :(:) , maar dat komt wel weer op een ander moment. Ik speel ook nog af en toe piano, voor de lol, gewoon om dat het fijn is.

[WD-V] Mag KNHS ongevraagd op de trailer je paard I&R controleren?

Hier schrok ik vanochtend toch echt van. Ik ben voor faire sport en controle, maar dit gaat mij te ver: de KNHS kan toch niet ongevraagd je trailer binnengaan en je paard I&R controleren. Nog daar gelaten dat ze zonder bijbehorend paspoort niets kunnen.
Maar de kNHS is een sport organisatie, geen opsporingsorganisatie.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:25

Wederom een voorbeeld dat de KNHS denkt zich alles te kunnen veroorloven. Nee natuurlijk mag iemand wie dan ook niet ongevraagd zomaar je trailer ingaan -:(- wat denken ze wel.

Goed.... adem in ... adem uit....

Hier al heerlijke wandeling achter de rug, nu aan de :9k zo naar de fysio en dan hoop ik dat ik vanmiddag iets in het Engels kan schrijven voor de universiteit. Hoeft niet persé maar hoop gewoon zelf dat het me lukt.

Fijne dag allemaal :wave:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:29

@VHU: rustig aan! Fijn dat je lekker gewandeld hebt!

Hier vanmorgen vrouwtjeseend dood gevonden in de vijver... ;( geen idee wat er gebeurd is.

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:30

Nee dat mag ook niet. En ik geloof ook niet dat de knhs dat gaat doen.
Ik het geval dat ze het wel gedaan hebben gaat om een tuigpaarden man. Ik weet dat daar veel gesjoemeld word met startpassen enzo. Dus dat verbaasd me niet dat ze daar aktie tegen hebben genomen. Alleen op de verkeerde manier.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:38

Goedemorgen!

Janouk, zoals in je topic al gemeld vind ik dit ook not done, maar daarnaast ook niet zonder risico met het oog op besmettingen.

Avaluna met lekke fietsband. Zoon ook, had zijn fiets naar de fietsenmaker gebracht omdat er echt een scheur in de band zat. Kon hem gisteren weer ophalen, had binnen 25 meter wéér een lekke band :') . Rechtsomkeert gegaan, nu kijkt fietsenmaker of er soms een spaak door zijn wiel heen steekt.

Stalgenootje en ik gaan zaterdag met de Anda naar de hengstenkeuring in Kessenich, België. Er schijnt niet veel te gebeuren, opmeten en aan een longeerlijn lopen (??). Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 11:34

@Gem: wel interessant om te zien hoe het gaat en wat voor dieren er aangeboden worden.
Hier is ventiel afgebroken :o :D , vermoed dat ik de laatste keer iets te fanatiek geweest ben :o :o :') .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:06

[VN] Duitse tweespanrijder vindt illegalen in vrachtwagen
Lijkt me dat je je dood schrikt :oo
Vroeger, toen ik nog 2 dagen op de manege werkte en daar 2 nachtjes sliep in de portecabine, werd mijn bed, haarborstel, tandenborstel en handdoeken ook eens gebruikt door een zwerver, die zich toegang had verschaft op de tussenliggende dagen. Gátver..... vond het zo smerig!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:17

Ik heb er op mijn vorige landje een gehad. Sliep achter het landje, daar was een stukje met een schutting en wat platen. Vond het maar niets. Heb toen een imker gevonden die daar zijn bijenkasten graag wilde zetten, nooit meer zwerver gezien. Werkte ook prima tegen die vissers die maar over en langs je land struinen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is _-:(

Hier heerlijke dag. Wandelen met Wis, koffie drinken, goede sessie bij fysio, daarna wat tekenspulletjes gekocht en rondgelopen door de prachtige winkel waar ik dat soort dingen koop met al die soorten papier en kleurtjes. En lekker op het balkon uit de wind, in de zon boekje gelezen.

Nu eten koken en daarna nog met zoonlief naar muziekles.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:50

Vanmiddag Moos sinds 3,5 week weer voor de wagen gehad. Hij was wat schrikkerig en loperig, maar lekker gereden. Ook nog een kwartiertje op de dressuurwei halsstrekken geoefend. Ging vrij goed :j .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 22:38

Gem: lekker gemend!
VHU: heerlijke dag gehad.
Ava: ventiel afgebroken. Oeps. Wat jammer van de eend

Vanmiddag had zoonlief weer les, zie hieronder.
Daarna nog ouderavond op school. Nu snel naar bed, morgen weer drukke dag.

En hier dan eindelijk scherpe fotos van zoon op Samoerai.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1825_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 2933_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 4944_o.jpg

Vriendjes:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 9793_o.jpg

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 03:35

@Gem: weer lekker aan de slag geweest met Moos *\o/* . *nog bedankt voor het plaatsen :j *

@Tine: dat ziet er goed uit, zeg <3 *\o/* . Vroeg me alleen af, want volgens mij waren het twee pony's die je hebt laten zien, is Samourai nou 8 en was L springen en L dressuur bij de vorige eigenaren?

Zo, nog maar even kijken dat we zo nog 2 uurtjes slaap mee pakken :O