, Ik weet waar Simba naar toe is en hij heeft een goed plekje gekregen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat leuk kijken bij fokmerrie we zijn benieuwd! En dus al drachtig, dat is ook spannend.
!
. Als ik het idee heb dat een paard bij iemand anders beter af is, of als ik een heel erg goed bod krijg, dan wil ik me niet bezwaard voelen om te verkopen. Bij deze eigenaresse had ik het gevoel dat ik iemands hart zou breken (en wellicht bestookt zou worden met dreig-emails), dus dan begin ik er daar niet aan.
.
. Het ging direct goed, rennen, spelen en hadden de grootste lol, maar moesten na 45 minuten wel naar binnen omdat ze sneeuw begonnen te eten
.
vraag is of je met houden het paard er in alle gevallen een plezier mee doet maar dat is dus net zo goed het geval bij verkoop.... zal iedereen zijn eigen mening en ervaringen over en mee hebben
. Ik zit er wat dat betreft net zo in als Gem.
nooit geld teruggezien via verzekering of zoiets?
weer over(sorry hussen die het wel fijn vonden) en jippie wat een heerlijk zonnetje
wat een energie krijg ik ervan(oke af en toe beetje sneeuw ertussen) maar heerlijk sun en tara gelongeerd(en dat zonder koude handen/tenen
) 

Wordt wandelen of bejaardengym in 't bos gok ik
Weide wordt omgeploegd nu, dus daar ga ik maar niet op janouk schreef:*&^%^&^%$%$#$@##%$@ Janouk geeft 1 bok en trapt net haar achterijzer half af, stokkreupel. De lip zat vast in de hoefwand.
Met de nodige voorzichtigheid het ijzer verwijderd, maar ze blijft stokkreupel. Hoefsmid heeft een stukje geopend, zodat een eventuele ontsteking weg kan. Ze staat nu te weken in hoefzak.
Niks geen training hervatten, .....................eerst herstellen.
.
Ashley is toch een mooie naam??